Syngensang Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Eller leiger du? Er berre nysgjerrig på kor mange med born som bur i leigd bustad. Og kvifor leiger du/de? Heromkring eig dei fleste, men er jo ikkje sikkert det er det vanlegaste andre stader.:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Jeg leier, men det er fordi vi bor i utlandet. Flytter snart hjem igjen. Anonymous poster hash: a3c27...0ed
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Eier.. Her eier de fleste, bortsett fra endel alenemødre .. Anonymous poster hash: 571a9...4bb
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Eier og eier fru Blom. Strengt tatt er det vel banken som eier mesteparten... Anonymous poster hash: 6dc20...172
Syngensang Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2015 Eier og eier fru Blom. Strengt tatt er det vel banken som eier mesteparten... Anonymous poster hash: 6dc20...172 Jau, men det er vel igrunn veldig vanleg heromkring og viø eg tru;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Vi eier, mer enn banken... de fleste her eier. Bor på et relativt lite sted. Anonymous poster hash: f32bb...028
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Eier. Har ikke lån. Anonymous poster hash: a4715...140
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Vi eier huset 😊 har ikke leid noe siden vi var 20 år. Nå er vi nettopp fylt 29. Anonymous poster hash: ed6b5...820
overlord Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Vi eier vel omtrent halve huset. Resten eier banken.
Stina <3 Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Eier! Og er alenemor. Super fornøyd med at jeg har muligheten til det!
stratosku Skrevet 25. mai 2015 #11 Skrevet 25. mai 2015 Eier, men akkurat nå leier vi mens vi bygger opp nytt hus etter brann.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #12 Skrevet 25. mai 2015 Jeg eier, er alene med 4 barn Det er ikke stort, bare 83 kvadrat, men det er vårt Anonymous poster hash: f50d3...0f5
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. mai 2015 #13 Skrevet 25. mai 2015 Leier. De fleste her i kommunen eier, men jeg er fornøyd med å leie til jeg får summa og bestemt meg litt mer for hva jeg vil etter brudd for 1,5 år siden.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #14 Skrevet 25. mai 2015 Jeg eier halvparten, og mannen halvparten (og så skylder vi banken ganske mange penger) Anonymous poster hash: d7a7d...831
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #15 Skrevet 25. mai 2015 Eier tre hus. De fleste eier her vi bor. Anonymous poster hash: a27f0...20a
*SommerFrisk* Skrevet 25. mai 2015 #16 Skrevet 25. mai 2015 Eier to eneboliger. 2 barn. Sammen med barnefar.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #18 Skrevet 26. mai 2015 Vi eier. Men vi er over 40 år da, og ingen i vår omgangskrets leier. Anonymous poster hash: a7e20...076
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #19 Skrevet 26. mai 2015 Eier. Leide første året med første barnet siden vi flyttet til ny by og ville ha tid til å finne ut hvor i byen vi ville bo. Men dette er nå 9 - 10 år siden Anonymous poster hash: bdf97...4a0
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #20 Skrevet 26. mai 2015 Jeg eier (også mer enn hva banken gjør ) Har eid de siste 8/9 årene siden jeg var 21 år. og jeg blir alenemor om 10 uker +/-, bare for å ha nevnt det også! Det å eie vs. leie er vel delt halvt om halvt blandt min omgangskrets. Anonymous poster hash: d3fde...5f0
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #21 Skrevet 26. mai 2015 Jeg flytter snart inn i mitt første hus. Og fy fader jeg er stolt! Anonymous poster hash: 7ce34...e83
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #22 Skrevet 26. mai 2015 Leier fordi vi enda er studenter Anonymous poster hash: 4cecc...658
Villbringebringebær Skrevet 26. mai 2015 #23 Skrevet 26. mai 2015 Vi eier og de aller fleste av våre venner eier også
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #24 Skrevet 26. mai 2015 Eier enebolig med utleiedel. For noen år siden leide vi i påvente av at huset skulle bli ferdigbygget. Hun som leier av oss er like gammel som meg, men jeg kan ikke se for meg at hun vil kunne kjøpe selv med det første. Anonymous poster hash: 206c9...c9f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #25 Skrevet 26. mai 2015 Eier, men har lånt til hytta og satt lånet på huset. Anonymous poster hash: 86355...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå