Gå til innhold

Eig du huset/leilegheita di?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller leiger du? Er berre nysgjerrig på kor mange med born som bur i leigd bustad. Og kvifor leiger du/de? Heromkring eig dei fleste, men er jo ikkje sikkert det er det vanlegaste andre stader.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leier, men det er fordi vi bor i utlandet. Flytter snart hjem igjen.

 

Anonymous poster hash: a3c27...0ed

Skrevet

Eier.. Her eier de fleste, bortsett fra endel alenemødre ..

 

 

Anonymous poster hash: 571a9...4bb

Skrevet

Eier og eier fru Blom. Strengt tatt er det vel banken som eier mesteparten...

 

Anonymous poster hash: 6dc20...172

Skrevet

Eier og eier fru Blom. Strengt tatt er det vel banken som eier mesteparten...

 

Anonymous poster hash: 6dc20...172

Jau, men det er vel igrunn veldig vanleg heromkring og viø eg tru;-)

Skrevet

Vi eier, mer enn banken... de fleste her eier. Bor på et relativt lite sted.

 

Anonymous poster hash: f32bb...028

Skrevet

Eier. Har ikke lån.

 

Anonymous poster hash: a4715...140

Skrevet

Vi eier huset 😊 har ikke leid noe siden vi var 20 år. Nå er vi nettopp fylt 29.

 

Anonymous poster hash: ed6b5...820

Skrevet

Vi eier vel omtrent halve huset. Resten eier banken.

Skrevet

Eier! Og er alenemor. Super fornøyd med at jeg har muligheten til det!

Skrevet

Eier, men akkurat nå leier vi mens vi bygger opp nytt hus etter brann.

Skrevet

Jeg eier, er alene med 4 barn :)

 

Det er ikke stort, bare 83 kvadrat, men det er vårt :)

 

Anonymous poster hash: f50d3...0f5

Skrevet

Leier. De fleste her i kommunen eier, men jeg er fornøyd med å leie til jeg får summa og bestemt meg litt mer for hva jeg vil etter brudd for 1,5 år siden.

Skrevet

Jeg eier halvparten, og mannen halvparten (og så skylder vi banken ganske mange penger)

 

Anonymous poster hash: d7a7d...831

Skrevet

Eier tre hus. De fleste eier her vi bor.

 

Anonymous poster hash: a27f0...20a

Skrevet

Eier to eneboliger. 2 barn. Sammen med barnefar.

Skrevet

Eier. lån på ca 1/3.

Skrevet

Vi eier.

 

Men vi er over 40 år da, og ingen i vår omgangskrets leier.



Anonymous poster hash: a7e20...076
Skrevet

Eier. Leide første året med første barnet siden vi flyttet til ny by og ville ha tid til å finne ut hvor i byen vi ville bo. Men dette er nå 9 - 10 år siden

 

Anonymous poster hash: bdf97...4a0

Skrevet

Jeg eier (også mer enn hva banken gjør ;) ) Har eid de siste 8/9 årene siden jeg var 21 år.

og jeg blir alenemor om 10 uker +/-, bare for å ha nevnt det også!

 

Det å eie vs. leie er vel delt halvt om halvt blandt min omgangskrets.



Anonymous poster hash: d3fde...5f0
Skrevet

Jeg flytter snart inn i mitt første hus. Og fy fader jeg er stolt!

 

Anonymous poster hash: 7ce34...e83

Skrevet

Leier fordi vi enda er studenter



Anonymous poster hash: 4cecc...658
Skrevet

Vi eier og de aller fleste av våre venner eier også:)

Skrevet

Eier enebolig med utleiedel. For noen år siden leide vi i påvente av at huset skulle bli ferdigbygget. Hun som leier av oss er like gammel som meg, men jeg kan ikke se for meg at hun vil kunne kjøpe selv med det første.



Anonymous poster hash: 206c9...c9f
Skrevet

Eier, men har lånt til hytta og satt lånet på huset.

 

Anonymous poster hash: 86355...5dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...