Gå til innhold

Fotobok, noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er HELT grønn på dette, men vil så gjerne lage fotobok fra dåpen til barna mine.

Er det noen plasser hvor det er enkelt å sette sammen?

Tar imot alle tips med stor takknemmelighet:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har laget maaaange fotobøker! Kjempeenkelt!

Anbefaler cewe fotobok - enkel og masse muligheter.

 

Anonymous poster hash: f3d08...e96

Skrevet

Har laget maaaange fotobøker! Kjempeenkelt!

Anbefaler cewe fotobok - enkel og masse muligheter.

 

Anonymous poster hash: f3d08...e96

Bruker du Mac eller PC? Har laget en cewe-fotobok på min gamle pc og synes det var tungvint, men er nok pcen sin feil (veldig treg) Har en Mac nå og lurte på om det er lettere eller like greit å lage fotobok på den? 😊

 

 

Anonymous poster hash: 7c44a...408

Skrevet

Jeg har brukt Smart photo. Det var kjempelett. Og jeg strever vanligvis med slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...