beachgirl Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Jeg er HELT grønn på dette, men vil så gjerne lage fotobok fra dåpen til barna mine. Er det noen plasser hvor det er enkelt å sette sammen? Tar imot alle tips med stor takknemmelighet:-D
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Har laget maaaange fotobøker! Kjempeenkelt! Anbefaler cewe fotobok - enkel og masse muligheter. Anonymous poster hash: f3d08...e96
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Har laget maaaange fotobøker! Kjempeenkelt! Anbefaler cewe fotobok - enkel og masse muligheter. Anonymous poster hash: f3d08...e96 Bruker du Mac eller PC? Har laget en cewe-fotobok på min gamle pc og synes det var tungvint, men er nok pcen sin feil (veldig treg) Har en Mac nå og lurte på om det er lettere eller like greit å lage fotobok på den? 😊 Anonymous poster hash: 7c44a...408
Superdolly Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har brukt Smart photo. Det var kjempelett. Og jeg strever vanligvis med slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå