Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.
Jeg savner sånn og amme :( Lillemor er 6 uker i dag, og jeg lurer på om jeg har mista mesteparten av melka. Jeg fikk brystbetennelse og orka ikke og amme, dette er halvannen uke siden. Jeg har bare amma et par-tre ganger etter det, og vi begynte med flaske. Nå savner jeg den kosen og nærheten ved amming. Er det noen mulighet for at jeg kan begynne å amme igjen? Jeg er også litt usikker på om hu blir mett av melka mi, for jeg måtte legge hu til ganske ofte, hver 2. time tenker jeg. Er dette normalt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøp deg ammete, begynn å pumpe og event få legen til å skrive ut en slik spray slik at utrivningsrefleksen settes igang igjen. Lykke til :)

Og la henne suge selvsagt.

Endret av Gjest
Skrevet

Kjør på med tipset over!

Skrevet

Hver andre time er helt normalt. morsmelk er lettfordøyelig, og hun er jo kun 6uker gammel, så magesekken er heller ikke så stor. Om du vil ha opp produsjonen, må du amme og amme. Lykke til. :)

Anonymous poster hash: ce1a6...20f
Skrevet

Takk for svar :) Jeg regner med at jeg må gi noe mme ved siden av amminga sånn i starten? Hvordan vet jeg hvor mye jeg burde gi? Lage opp litt i ei flaske og la hu spise til hu er mett? Tenkte jeg skulle prøve og amme hu nå når hu våkner igjen, jeg merker jo fort om hu blir mett eller ikke :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...