Gå til innhold

Knust, fullstendig knust

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig fikk jeg en tlf av en ukjent mann, han fortalte at dama hans og min samboer er sammen..

Jeg ba han om å videresende samtalen til meg og der sto det blant annet; "natta kjære, elsker deg:*, savner deg:*, vil ha sex med deg". Nakenbilder har dem også sendt til hverandre. Dem har også skrevet masse stygt om oss (meg og han som ringte meg).

Er som sagt fullstendig knust og vil aller helst bare grave meg ned. Tårene triller hver gang jeg er alene. Vi har barn sammen, og det siste jeg noensinne har ønsket for dem er at dem skal ha to hjem noe som sikkert skjer nå.

Og skal jeg toppe det hele nå?? Jo, jeg har nemlig bursdag i dag! Hipp hurra for meg!

Det visste han som ringte meg for han gratulerte meg med dagen før han sa at jeg skal hilse samboeren min og si at flørten/kjæresten hans nå er singel og han vær så god bare ta henne.

Sorry, for eventuelle skrivefeil, men jeg er helt i tåka nå og tenker ikke klart.....

Anonymous poster hash: 75d08...5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud 😢😢 hvis dette er sant, all medfølelse til deg ❤️😢

Den følelsen det! Stor klem ❤️

Anonymous poster hash: b6140...f1a

Skrevet

Ojojoj!! Stakkars deg!! Vet liksom ikke helt hva jeg skal si, jeg kan bare sende deg en diger virtuell klem!!

Anonymous poster hash: fcb7b...6a8
Skrevet

Gratulerer med dagen!!

Dette var jo ingen kjekk gave å få... Huff, at det går an!! Du har ikke hatt noen mistanker heller??

Først må du sette deg ned, sortere egne tanker. Deretter må du bestemme deg for hva DU vil.

Huff, goood klem til deg!!

Skrevet

Antar du har tatt dette opp med han nå? Hva sa han??

Klem

Anonymous poster hash: b6140...f1a

Skrevet

Oy, stakkars deg! Du har all grunn til å grine, rope, og føle deg knust!

Sender deg en klem.

Når sjokket har lagt seg, så skal du være glad for at ting har kommet ut, og at du fikk vite hva slags mann du faktisk er sammen med! Han fortjener ikke deg. og du fortjener ett mye bedre liv.. Ingen ønsker seg to hjem for barna sine, men barn venner seg til det meste og det er bedre med to hjem enn at mamma utsletter seg selv!

Anonymous poster hash: fdfb4...899
Skrevet

Fy, for et svin!! Stakkars deg! :(

Uff, har lyst til å si at du får ikke lov å være lei deg pga en slik ego IDIOT!! Men skjønner at dette er GRUSOMT....

Gratulerer med dagen ja....men du, din NESTE bursdag blir kjempefin!! Og den er bare 1 år unna ;)

Anonymous poster hash: ba97a...61a

Skrevet

Ja, har snakka med han og han sier han ikke elsker henne. Men det virker ikke som om han angrer i det hele tatt.

Klart jeg har hatt mistanke, men jeg har spurt han flere ganger og han sier han ikke har noen andre. Og jeg har valgt å tro på han, dum som jeg er!

Forholdet har skrantet en stund og han sa at han delvis har mistet følelser for meg, men vi ble enig om at vi skal prøve å redde det vi har før vi gjør noe annet. Syns han hadde en j**la merkelig måte å prøve å redde forholdet på for å si det sånn!

Det verste er at jeg enda elsker han og gråter nå for at jeg mister han!? Kor dumt er ikke det? ! *klaske-meg-i-panna*

Jeg som alltid har sagt at jeg kommer til å gå samme dag hvis han gjør noe sånt, og her sitter jeg og håper på at alt ordner seg igjen og jeg får den jeg elsker tilbake!

Æsj, hater å være meg akkurat nå!

Skrevet

All medfølelse til deg... Isj for et sjokk det må være!!! Hvor gamle er barna deres? Hvis du elsker han og velger å kanskje få fikset opp i dette ville jeg nok prøvd det for barna sin skyld... Men det kreves mange timer og runder sikkert... At han kunne være så egoistisk å bare tenke på seg selv og sine behov før deg og barna... La han få vite det...

Anonymous poster hash: aa745...819

Skrevet

Gratulerer med dagen! Og for en forferdelig melding å få, men jeg hadde ville ha vist om jeg var deg. Det første du kan gjøre er å kreve å få være med han til lege og se at han tester seg for ALLE sykdomer, har hørt noen tester er litt ubehaglige for menn. Selv tror jeg ikke at jeg hadde orket å bo sammen med en som både hadde vært utro og snakket stygt om meg....

Anonymous poster hash: 92baa...a30
Skrevet

Hvorfor i all verden ringte han deg på bursdagen din??!???!!

Gratulerer med dagen da, men huff så kjipt.

Anonymous poster hash: 64ac6...3e3

Skrevet

Ungene er 2 og 8 år.

Akkurat nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Hvis jeg velger å satse på oss, kommer jeg noen gang til å stole på han igjen? Blir jeg en bitter person? En gang utro, alltid utro? Er det ikke sånn?

Og hvis jeg velger å dra fra han, klarer jeg å glemme han? Hvordan reagerer ungene?

Huff, mye som surrer i hodet nå.

Er det noen som har opplevd lignende som vil dele historier med meg?

Skrevet

Skal sende han på sjekk, hvis jeg velger å kjempe meg gjennom det her. Det er så mye i de meldingene som såret meg, det stakk dypt i hjertet.

Hvorfor han ringer meg på bursdagen kan ikke jeg heller fatte og begripe. Han kunne ventet til i morgen i hvert fall. Men på en måte skjønner jeg at han ikke klarte å holde seg, han fant meldingene natt til i dag. Han var veldig forbannet, noe som også er forståelig.

Skrevet

Gratulerer med dagen.

Ting vil bli bra igjen, men ikke med den mannen. DU fortjener bedre, dette er ikke bare et lite glipp fra hans side.

Jeg hadde aldri tatt han inn igjen i varmen etter å ha pratet stygt om deg til denne damen. Du søren ffort usselt menneske.

Ønsker deg alt godt og håper dette ordner seg for deg og barna på bedt mulig vis.

La deg selv ha litt kjærlighetssorg, etterhvert sitter det ikke igjen noen følelser for den dritten

Anonymous poster hash: b6e38...d43

Skrevet

Jeg har opplevd omtrent det samme som deg. Ikke nok med at han pulte en annen dame i mange måneder før jeg fant ut av det, i tillegg fikk jeg vite at han snakket/skrev skit om meg til alle og enhver. Dette samtidig som han tryglet meg om å få komme tilbake.

Valget var enkelt: jeg gikk og har aldri sett meg tilbake. Følelsene jeg evt måtte ha hatt for han døde raskt, alt jeg behøvde å gjøre var å se for meg de ordene han kalte meg. Nå kjenner jeg bare avsky for at han kunne svikte barna så totalt.

Det er bare hensynet til barna som gjør at jeg ikke ønsker han død.

Mitt råd: du blir aldri lykkelig med han, rett deg opp, rist han av deg og lev livet ditt! Det er alt for kort til å la noen dra deg ned i søla slik han har gjort.

Anonymous poster hash: c47b5...315

Skrevet

Send han nå på en sjekk uansett....la han få det ubehaget. Enig med anoynm over her: la han gå og hellet ta vare på deg selv og barna.

Anonymous poster hash: 92baa...a30
Skrevet

Jeg tror at du en dag vil se at den "gaven" den andre mannen ga deg i dag var en av de beste gavene du kan ha fått - selv om det gjør forferdelig vondt for deg nå.

Den andre mannen ga deg sannheten i gave, han ga deg muligheten til å slutte å leve på en løgn med en mann som lyver til deg og ikke har noe respekt for deg. Den andre mannen ga deg i dag gaven og muligheten til å ta tak i ditt eget liv og få det godt.

Du og samboeren har lenge slitt i forholdet. Dere ble enige om å prøve å jobbe med forholdet. Dette har samboeren din sagt mens han har visst at han har hatt ei elskerinne, ei han har fortalt han elsker og savner, ei han har snakket stygt om til deg.

Når han nå er oppdaget, da sier han at han ikke har hatt følelser for den andre. Dvs. hele mannen er feig og du kan ikke stole på ham. Om han ikke har hatt følelser for den andre så har han løyet til dere begge to - dvs. det er KUN hans egen nytelse og egoistiske behov som er viktig for ham. Andres følelser driter han i.

En slik mann kan du ikke stole på noen gang igjen.

I fremtiden vil du se tilbake på den telefonen du fikk i dag som gaven som ga deg mulighet til å få et rikt og helt liv med en annen mann som ikke fører deg bak lyset. Ta den sjansen du nå har fått - samboeren din kan du ikke stole på selv om han sier at han nå vil redde forholdet. Sist han ville redde forholdet skaffet han seg en elskerinne.

Anonymous poster hash: 2147a...c28
Skrevet

Jeg tror at du en dag vil se at den "gaven" den andre mannen ga deg i dag var en av de beste gavene du kan ha fått - selv om det gjør forferdelig vondt for deg nå.

Den andre mannen ga deg sannheten i gave, han ga deg muligheten til å slutte å leve på en løgn med en mann som lyver til deg og ikke har noe respekt for deg. Den andre mannen ga deg i dag gaven og muligheten til å ta tak i ditt eget liv og få det godt.

Du og samboeren har lenge slitt i forholdet. Dere ble enige om å prøve å jobbe med forholdet. Dette har samboeren din sagt mens han har visst at han har hatt ei elskerinne, ei han har fortalt han elsker og savner, ei han har snakket stygt om til deg.

Når han nå er oppdaget, da sier han at han ikke har hatt følelser for den andre. Dvs. hele mannen er feig og du kan ikke stole på ham. Om han ikke har hatt følelser for den andre så har han løyet til dere begge to - dvs. det er KUN hans egen nytelse og egoistiske behov som er viktig for ham. Andres følelser driter han i.

I fremtiden vil du se tilbake på den telefonen du fikk i dag som gaven som ga deg mulighet til å få et rikt og helt liv med en annen mann som ikke fører deg bak lyset. Ta den sjansen du nå har fått - samboeren din kan du ikke stole på selv om han sier at han nå vil redde forholdet. Sist han ville redde forholdet skaffet han seg en elskerinne.

Åj, takk for et langt svar.

Du skrev mye jeg faktisk ikke enda har tenkt på og tusen takk for det!

Det at han fant seg elskerinne når vi egentlig skulle ordne ting mellom oss er jo svik og utilgivelig nok.. Når jeg leste svaret ditt så ser og kjenner jeg i hele kroppen at jeg ikke kommer til å stole på han mer..

Skrevet

Så bra skrevet! Føler med deg og ønsker deg lykke til HI. Kanskje dette på sikt viser seg å være den beste gaven du kunne ha fått:-)

Anonymous poster hash: 9c0e1...97b

Skrevet

Selv om du ikke ser det nå, er du likevel "heldig",du VET (som andre allerede har skrevet).Eksen min var utro,over LANG tid og ALLE visste om det, utenom meg.DET er det verste synes jeg, at alle utenom meg var klar over hvilken drittsekk han var, og at jeg selv ikke fikk tatt det valget om å gå før lenge etter.

Anonymous poster hash: a472d...364
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kjære deg HI.

Vil du virkelig forsøke å redde dette "forholdet"? Han har ikke bare hatt sex med en annen over lang tid, han har drevet skittkasting om deg til henne, og de sier de elsker hverandre? Og denne mannen vil du ha tilbake?

Nei, reis deg opp, bli sint og få det ut! Få ham ut av livet ditt, ikke gi ham sjansen til å gjøre dette mot deg igjen! Vis barna dine hva DU er verd, det vil gi dem selvrespekt og mot den dagen de selv finner sin partner!

Hvis han nå viser seg angrende og prøver å bortforklare ved å si at han ikke har følelser og sånt bullsh*t, vend det døve øret til. Det er selvsagt mest behagelig for ham at du tilgir og han kan fortsette sitt vante liv uten andre konsekvenser enn tillitsproblemer fra din side. En skulle tro det var ille nok, men det virker som en del menn synes det praktiske ved et samlivsbrudd nesten er verre. Da må de jo flytte og (gud forby) ta vare på seg selv. De har ingen til å vaske klær og lage mat...

Gå inn i deg selv og finn ut av hva ditt liv er verdt, din fremtid, din lykke...barna tåler et brudd, men de tåler ikke at en av foreldrene er dypt ulykkelig og lever en løgn for fasadens skyld. Det lærer dem bare å ofre sin egen lykke den dagen det kanskje blir aktuelt for dem. Ønsker du det for dem?

Stor klem, og gratulerer med overstått! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...