Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Den siste tiden har det vært så ille her at jeg nesten ikke tør å dra på lengre turer alene med barna.. De sloss, hyler og krangler.. Jeg er redd for at jeg skal miste konsentrasjonen og krasje.. Noen med tips? Film ol er uaktuelt da den ene blir veldig fort kvalm.. Anonymous poster hash: c2fa0...d3e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Nei, da stopper jeg bilen og de må stå på utsiden til de er ferdig før jeg kjører videre. Trenger ikke mange slike kjedelige stopp på før de slutter med det... Anonymous poster hash: c9d17...0eb
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Ja, de stopper kjapt om jeg skrur opp musikken. har vurdert å stoppe, men det har ikke gått så langt. Anonymous poster hash: b3077...07f
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Nei det har de sjelden gjort, men vi har 'bare' 2 og de sitter i hver ende. De er som regel opptatt med sitt. De senere årene har det vært en del film da.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Ja de to eldste krangler så fillene fyker, så når jeg kjører alene med dem noen plass så plasserer jeg eldste fremme i passasjersetet. Minste er verdens fredeligste unge, hun krangler ikke med noen. De to andre, gud bedre; det er ikke få ganger jeg har lyst å sette de av i veikanten i løpet av en kjøretur., Anonymous poster hash: 762e5...78c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Krangler helt vanvittig! Har lurt på om det ikke går å lage en slags lydisolert skillevegg å plassere mellom dem i baksetet. Her går det virkelig på sikkerheten løs. Nytter heller ikke å stoppe, holder bare en liten stund, så er det like ille igjen. Hører til historien at vi har et barn med autisme, han klarer å irritere på seg gråstein, og barn 2 er en hissigpropp av dimensjoner. VELDIG dårlig kombinasjon i bil.... Anonymous poster hash: a3349...d3d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Bare når de er våkne... Anonymous poster hash: d139e...1e9
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 De krangler så busta fyker til tider. Bråstopper vi og sier vi ikke kjører igjen før de kan oppføre seg så er det skjerpings, men ikke alltid vi kan gjøre det. Anonymous poster hash: 1d2b3...53a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 I bilen, på badet, på rommet, i stua, på kjøkkenet, når vi går ut døra, så fort vi kommer innenfor døra, på fotballbanen, i butikken, hos besteforeldrene, i hagen.. Ja...har jeg glemt noe nå? Anonymous poster hash: 876f2...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå