Gjest ♡perla Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Noen som vet om man må gå gjennom fastlegen for å få røntgen eller om jeg kan ringe sykehuset og bestille det selv?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Min erfaring er at alt må gå gjennom fastlege, om du ikke går privat. Anonymous poster hash: ebf2c...53d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Noen som vet om man må gå gjennom fastlegen for å få røntgen eller om jeg kan ringe sykehuset og bestille det selv? Hvis du skal gjøre det offentlig, så må du gjennom fastlegen evt legevakt først, de vurderer om du har behov for røntgen Anonymous poster hash: 14838...17c
rytme Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Du trenger henvisning fra en lege. Det blir som oftest fastlegen. Men hvis du har time hos en spesialist e.l. på sykehuset kan de også henvise til røntgen. Men vanligvis så trenger man henvisning fra fastlegen for å komme til spesialisten på sykehuset også. Alt begynner liksom hos fastlegen, uansett hvordan man ser det
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Det er ikke sånn at alle som ønsker det kan bestille røntgen, en lege må vurdere behovet for det og sende en henvisning. Jeg har blitt henvist både av lege og av spesialist, men noen må sende henvisning. Anonymous poster hash: 485ab...466
Gjest ♡perla Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Den er god ☺ Da snakker jeg med fastlegen i morgen tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå