Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for barnevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha barnevakt for første gang til mine 3 små på 4,6 og 8 år. Jente på 15 år skal være sammen med dem i 3 timer på kvelden...

Hva bør jeg betale henne?

Anonymous poster hash: 61224...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde betalt 400,- + brus og snop. Det er greie skattefrie kroner rett i lomma :)

Anonymous poster hash: 2ee88...f87
Skrevet

300 kr, minst om hun legge de og? Eller er det etter leggetid og de sover når hun kommer? I såfall hadde jeg betalt 200 kr. 100 kr for første timen og 50 kr pr time de sover.

Anonymous poster hash: 8302c...d8b

Skrevet

Jeg tenkte umiddelbart 300,- pluss mat/drikke.

Skrevet

Har du noen relasjon til jenta? Skal barna være våkne eller er det etter de har lagt seg?

Anonymous poster hash: 2a5e7...388

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Ca 120 kr timen uavhengig av om barna sover eller ikke. Jeg tenker sånn at vi tar av barnevaktens tid og hun skal ikke få lite i lønn bare fir at barna sover.

Skrevet

Avtalte 400. Og så får hun mat og drikke i tillegg.. Hun er en nabojente. Har aldri hatt annet enn familie før..

Anonymous poster hash: 61224...7b2

Skrevet

min får 4000 i mnd, dette ønsket henne, jeg og foreldrene synes det er veldig fint. hun blir 18 i juli, og passer dem ofte noe ganger en hel helg, andre ganger mange timer og noen ganger et par timer, stiller alltid opp.. hun får selvsagt alt av mat og drikke, godteri og snacks her

Anonymous poster hash: 66883...a39
Skrevet

Vi betaler for barnevakt med barnevakt :)

Har et vennepar vi bytter på å ha hverandres barn

Anonymous poster hash: c539e...1bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...