Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns nesten det er verre enn rier. Noen som har gode tips til jeg får behandling i morgen?

Anonymous poster hash: 1d71d...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk nye. Gjerne tranebærjuice om du har. Eller appelsinjuice og vann.

Skrevet

Appelsinjuice er vist feil. Jeg har alltid trodd det, men fikk forklart at det er noe i juicen som gjør vondt værre. Nå husker jeg selvsagt ikke hva det var, men jeg skal se om jeg kan finne det ut.

Ellers så er jeg enig i å drikke mye, presse ut alt når du tisser.

Hos meg hjelper det faktisk å onanere i dusjen med VARMT vann. Det er akkurat som om orgasmen i dusjen skviser ut de siste bakteriedråpene. Men det er ikke særlig seksuelt altså...

Anonymous poster hash: db2a0...186

Skrevet

uff så plagsomt, har hatt det mye,men aldri hatt spesielt vondt. drikk masse appelsin juice

Skrevet

Du skal drikke det dyreste sure, smaker dritt men det er kjempe effektivt.

Grapefruktjuice.

Hold deg for nesa og få ned et par glass.

Du kan lindre lokalt ved å ha varmt vann på ei flaske og legge mellom beina.

Anonymous poster hash: 544a1...63e

Skrevet

*Sureste- ikke dyreste.

Det er ikke spess dyrt 😂

Anonymous poster hash: 544a1...63e

Skrevet

Appelsinjuice er vist feil. Jeg har alltid trodd det, men fikk forklart at det er noe i juicen som gjør vondt værre. Nå husker jeg selvsagt ikke hva det var, men jeg skal se om jeg kan finne det ut.

Hos meg hjelper det faktisk å onanere i dusjen med VARMT vann. Det er akkurat som om orgasmen i dusjen skviser ut de siste bakteriedråpene. Men det er ikke særlig seksuelt altså...Anonymous poster hash: db2a0...186

Orgasme har jeg også erfart lindrer. Merkelig. Det er også lettere å få orgasme synes jeg når jeg har UVI.

Anonymous poster hash: 8c870...83b

Skrevet

Takk for tips, eneste jeg har tilgjengelig er appelsinjuice og sitrondråper (sånn på gul flaske..)

For meg gjør det skikkelig vondt, ubehagelig svie/følelse som gjør at jeg blir helt kvalm. Unner ingen denne følelsen 😢

Hi

Skrevet

Hos meg hjelper det faktisk å onanere i dusjen med VARMT vann. Det er akkurat som om orgasmen i dusjen skviser ut de siste bakteriedråpene. Men det er ikke særlig seksuelt altså...Anonymous poster hash: db2a0...186

Orgasme har jeg også erfart lindrer. Merkelig. Det er også lettere å få orgasme synes jeg når jeg har UVI.

Anonymous poster hash: 8c870...83b

Og helt sant dette med orgasme, jeg har allerede onanert en del i dag 🙈

Dessverre fungerer det bare akkurat der og da.

Hi

Skrevet

Kom deg til lege og lever urinprøve. Sansynligvis får du antibiotika. I mellomtiden drikker du mye, juice eller vann med sitrondråper i. Tiss hver han du føler du må, selv om det kommer bare litt. Ikke hold igjen og vent lenge mellom hver gang du går på do. Hold deg varm, ikke frys. Bruk gjerne ullundertøy om du bor i kaldere strøk eller må være mye ute. Ta tranebærtabletter eller drikk tranebærjuice.

Anonymous poster hash: 3572f...446

Skrevet

Har du C vitaminer hjemme? Ta dem :) Fikk tips om det av ei som jobber på apoteket. Hun mente at det fungerer mye bedre enn andre kjærringråd. Hos meg funker det som bare det :) :)

Anonymous poster hash: 15f9d...bdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...