Gå til innhold

Dra fra febersykt barn noen timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn skal flytte og har avslutningsmiddag. Hver gang jeg skal bli med på noe så blir det sykdom! Nå har minstemann hatt feber i hele dag, kun ligget på sofaen! Han er litt over året! Faren er på jobb, og moren hans skal egentlig passe noen timer. Er det dårlig gjort å dra? Egentlig vil jeg være hjemme, men hver eneste gang det er noe sosialt har jeg ikke kunnet.. Skal ikke drikke isåfall da, bare spise og hjem igjen, men er så usikker..

Anonymous poster hash: 3371f...5b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venn skal flytte og har avslutningsmiddag. Hver gang jeg skal bli med på noe så blir det sykdom! Nå har minstemann hatt feber i hele dag, kun ligget på sofaen! Han er litt over året! Faren er på jobb, og moren hans skal egentlig passe noen timer. Er det dårlig gjort å dra? Egentlig vil jeg være hjemme, men hver eneste gang det er noe sosialt har jeg ikke kunnet.. Skal ikke drikke isåfall da, bare spise og hjem igjen, men er så usikker..

Det syntes jeg er helt greit. Dra ut og kos deg! :) Så lenge barnet har en voksenperson den er trygg på, ser jeg ikke problemet med det! :) 

Anonymous poster hash: 4c40e...3b7

Skrevet

Det syntes jeg er helt greit. Dra ut og kos deg! :) Så lenge barnet har en voksenperson den er trygg på, ser jeg ikke problemet med det! :)

Anonymous poster hash: 4c40e...3b7

Kanskje det er greit da, en liten tur bare..

Skrevet

Dra med god samvittighet.

Anonymous poster hash: c21de...03e

Skrevet

Dra og kos deg 😊

Skrevet

Det hadde jeg glatt gjort :-) Svigermor ringer vel hvis det skulle være noe!

Anonymous poster hash: 865ad...bc6

Skrevet

Nei :) dra ut og kos deg noen timer :)

Skrevet

Så lenge bestemor er der er det da bare å dra.

Anonymous poster hash: 64e9e...b39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...