Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 En venn skal flytte og har avslutningsmiddag. Hver gang jeg skal bli med på noe så blir det sykdom! Nå har minstemann hatt feber i hele dag, kun ligget på sofaen! Han er litt over året! Faren er på jobb, og moren hans skal egentlig passe noen timer. Er det dårlig gjort å dra? Egentlig vil jeg være hjemme, men hver eneste gang det er noe sosialt har jeg ikke kunnet.. Skal ikke drikke isåfall da, bare spise og hjem igjen, men er så usikker.. Anonymous poster hash: 3371f...5b7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 En venn skal flytte og har avslutningsmiddag. Hver gang jeg skal bli med på noe så blir det sykdom! Nå har minstemann hatt feber i hele dag, kun ligget på sofaen! Han er litt over året! Faren er på jobb, og moren hans skal egentlig passe noen timer. Er det dårlig gjort å dra? Egentlig vil jeg være hjemme, men hver eneste gang det er noe sosialt har jeg ikke kunnet.. Skal ikke drikke isåfall da, bare spise og hjem igjen, men er så usikker.. Anonymous poster hash: 3371f...5b7 Det syntes jeg er helt greit. Dra ut og kos deg! Så lenge barnet har en voksenperson den er trygg på, ser jeg ikke problemet med det! Anonymous poster hash: 4c40e...3b7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 En venn skal flytte og har avslutningsmiddag. Hver gang jeg skal bli med på noe så blir det sykdom! Nå har minstemann hatt feber i hele dag, kun ligget på sofaen! Han er litt over året! Faren er på jobb, og moren hans skal egentlig passe noen timer. Er det dårlig gjort å dra? Egentlig vil jeg være hjemme, men hver eneste gang det er noe sosialt har jeg ikke kunnet.. Skal ikke drikke isåfall da, bare spise og hjem igjen, men er så usikker.. Anonymous poster hash: 3371f...5b7 Det syntes jeg er helt greit. Dra ut og kos deg! Så lenge barnet har en voksenperson den er trygg på, ser jeg ikke problemet med det! Anonymous poster hash: 4c40e...3b7 Kanskje det er greit da, en liten tur bare.. Anonymous poster hash: 3371f...5b7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Dra med god samvittighet. Anonymous poster hash: c21de...03e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Det hadde jeg glatt gjort :-) Svigermor ringer vel hvis det skulle være noe! Anonymous poster hash: 865ad...bc6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Så lenge bestemor er der er det da bare å dra. Anonymous poster hash: 64e9e...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå