Gå til innhold

Blør fra rumpa :( Obs!! Ekle detaljer, sorry.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen oppdaget jeg at visstnok har fått hemoroide.

Det var verst i to dager og så gikk det litt over, men igår hadde jeg litt hard avføring og er på'n igjen:(

Har ingen krem ingenting og jeg klarer nesten ikke å sitte :(

Og har merket at hver gang jeg har tisset og tørker meg så er det blod men fra rumpa,tørker meg bak og det er masse friskt blod..idag når jeg våknet og gikk på do så var det endel blod der å da..

Jeg har hatt hemoroide før men aldri som dette her.

Har mest lyst å ringe legevakt men kanskje er det for drøyt? Det er ubehagelig og det er litt vondt.

Det er et helvete å tisse..

Anonymous poster hash: ea10e...006

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gått til legevakten pga det. Men ta deg en tur til fastlegen.

Anonymous poster hash: c8b62...96b

Skrevet

Jeg ville ikke gått til legevakten pga det. Men ta deg en tur til fastlegen.

Anonymous poster hash: c8b62...96b

Dette. Og mens du venter kjøper du sheriproct krem på apoteket. Du vil sanns få rp på sheriproct stikkpiller av legen.

Anonymous poster hash: 76beb...2a4

Skrevet

beste smertelindring mot hemorider er syntes jeg er is. hadde kjempe vondt i jula, prøvd stikkpiller og kremer. ingenting hjalp. så kjøpte jeg noe som heter "kryoterapi" på apoteket. Den var super. er sånn kald isting du putter oppi der noen ganger om dagen. Funker kjempebra, og smertelindrer der og da. Litt dyr, men verdt det ;) 

Anonymous poster hash: 94744...94f
Skrevet

Skjønner at det er kjipt, men hvis det er slik at folk renner til legevakten for slikt er det jaggu ikke rart det er lang kø. Drikk masse vann, spis fiber og ut på tur. Og riktig god bedring :)

Anonymous poster hash: 8ccb6...016

Skrevet

Var plaget en del med hemoroider tidligere. Leste sjarmen med tarmen hvor hun anbefalte sittestilling når man er på toalettet, føttene på en liten krakk og overkroppen litt bøyd fremover, har ikke vært plaget med hemoroider siden. Selvfølgelig er det viktig med fiber, fysisk aktivitet og mye væske også :)

Anonymous poster hash: b5a52...eda
Skrevet

beste smertelindring mot hemorider er syntes jeg er is. hadde kjempe vondt i jula, prøvd stikkpiller og kremer. ingenting hjalp. så kjøpte jeg noe som heter "kryoterapi" på apoteket. Den var super. er sånn kald isting du putter oppi der noen ganger om dagen. Funker kjempebra, og smertelindrer der og da. Litt dyr, men verdt det ;)

Anonymous poster hash: 94744...94f

Unnskyld, men dette fikk meg til å le godt. Fantastisk syn der man ligger i fosterstilling på badgulvet med en is i rompa 😂

Men, alvorlig talt. Hvordan kjøles denne? Legger du den i fryseren? Hvis så, er ikke du redd barna tar feil? At de skal komme løpende på stua med rompeisen? 😂

Unnskyld. Dette ble kjempe usaklig fra min side. Og selv om jeg veit dette er et kjempe godt råd, klarer jeg faktisk ikke slutte å flire😂

Anonymous poster hash: 7e696...953

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...