Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Hva tenker dere om alenemødre som selger sex for å skaffe litt ekstra lettjente penger?Ikke snakk om de som står på hjørnet og tar hvem som helst. Men de som har noen få faste kunder de treffer med jevne mellomrom. Litt spent på å høre hva dere mener om disse mødrene?(ps. det gjelder ikke meg!) Anonymous poster hash: da08f...f70
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Tenker at kan de leve med det, så værsågod! JEG synes det er tragisk, og jeg tror at man etterhvert vil møte seg selv i døra... and not in a good way... Anonymous poster hash: a9527...c83
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Jeg tenker at å være så destruktiv mot seg selv og omforme sex til en jobb er som å spille russisk rulett med sin egen psyke. Det er få ting som kan ødelegge et sinn verre enn misbruk mot seg selv. Tror også at man kan legge lokk på følelsene og gjennomføre samleie mot betaling, men at prisen du betaler for at andre utnytter kroppen din ikke er verdt en eneste av kronestykkene. Det går ikke an å sette en pris på verdighet, selvfølelse og egenverd.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Jeg tenker også at klarer de leve med det, så for all del! Men tror nok også at det tilslutt vil bryte ned både selvtillit og psyke. Anonymous poster hash: 8c00f...034
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Jeg er selv enslig mor, med veldig dårlig økonomi. Sitter nå i fare for å miste leiligheten våres. Og trenger sårt penger. Fikk nylig tilbud om å få 12 000 kr for en natt med en mann. Jeg takket nei, men det satt langt inne, og jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men jeg tenker ikke noe negativt om de som selger sex. Men jeg tror det er lett at det går for langt. At man får et bra tilbud en gang, sånn som jeg fikk. Man trenger pengene, og tenker at en gang gjør jo ingenting. Men så blir da grensen bare lavere og lavere for å gjøre det igjen, og for mindre penger. Jeg tror selv ikke jeg hadde fått noe skade av å gjøre det en eneste gang, men å gjøre det flere ganger med flere personer kunne fort blitt skadelig. Anonymous poster hash: f695c...d61
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Jeg er selv enslig mor, med veldig dårlig økonomi. Sitter nå i fare for å miste leiligheten våres. Og trenger sårt penger. Fikk nylig tilbud om å få 12 000 kr for en natt med en mann. Jeg takket nei, men det satt langt inne, og jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men jeg tenker ikke noe negativt om de som selger sex. Men jeg tror det er lett at det går for langt. At man får et bra tilbud en gang, sånn som jeg fikk. Man trenger pengene, og tenker at en gang gjør jo ingenting. Men så blir da grensen bare lavere og lavere for å gjøre det igjen, og for mindre penger. Jeg tror selv ikke jeg hadde fått noe skade av å gjøre det en eneste gang, men å gjøre det flere ganger med flere personer kunne fort blitt skadelig. Anonymous poster hash: f695c...d61 Hvordan fikk du det tilbudet? var det av en du kjenner eller bare en du møtte? Har lurt litt på hvordan de får tak i kundene sine uten og annonsere seg selv.. Hadde det vært en mann jeg kjenner som hadde tilbudt meg 12000 for en natt, tror jeg faktisk jeg kunne sagt ja. Anonymous poster hash: da08f...f70
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Hvorfor tror dere det går utover psyken til slutt? Er jo ikke snakk om å bli misbrukt, man går jo selv med på det, er jo bare sex.. Anonymous poster hash: da08f...f70
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Jeg har ikke noen problemer med at folk velger å gjøre dette. Men, jeg skjønner ikke at de tørr. Jeg hadde gått rundt med konstant frykt for at noen skulle finne det ut og at det skulle bli et samtaleemne. I tillegg så skjønner jeg ikke hva som får en mann til å komme med et slikt tilbud. Hadde noen tilbudt meg 12k for sex så tror jeg nesten jeg hadde blitt fornærmer og veldig skuffa. Er dette virkelig noe folk tror jeg hadde nedverget meg til å gjøre? Jeg ser nå at jeg sier meg selv i mot her. Men, jeg står for det at om andre velger å gjøre det så har jeg den største respekt for det. Men, for min egen del så hadde det ikke vært aktuelt siden jeg er så alt for opphengt i hva andre kan måtte finne på å mene om meg... Anonymous poster hash: 9e108...46a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Jeg skjønner egentlig ikke problemet med å selge sex. Så lenge man gjør det på en diskre og trygg måte. Jeg tenker at gifte menn er den beste kunden. Da man er rimelig sikker på at det ikke kommer ut, og de er mest sannsynlig for sykdommer, og betaler bra. Verre med de som går å byr seg frem på gaten og tar hva som helst. Anonymous poster hash: da08f...f70
Villbringebringebær Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Mange har jo one-night stands med totalt fremmede menn og da avtale en pris difor det ville vel ikke vært noe særlig værre. Men jeg ville ikke gjort det! Virker skummelt å møte fremmede menn på et hotellrom aner jo ikke om de er helt syke i hodet! Tenk om man avtaler på nett eller noe å så viser det seg p være sjefen? Naboen eller enda værre et familiemedlem! Lurer på hvor damer finner disse mennene som betaler "bra" og ikke bare 2000 pr knull som visstnok er set vanlige! :/
Sint naken biltyv Skrevet 25. mai 2015 #11 Skrevet 25. mai 2015 Jeg er selv enslig mor, med veldig dårlig økonomi. Sitter nå i fare for å miste leiligheten våres. Og trenger sårt penger. Fikk nylig tilbud om å få 12 000 kr for en natt med en mann. Jeg takket nei, men det satt langt inne, og jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men jeg tenker ikke noe negativt om de som selger sex. Men jeg tror det er lett at det går for langt. At man får et bra tilbud en gang, sånn som jeg fikk. Man trenger pengene, og tenker at en gang gjør jo ingenting. Men så blir da grensen bare lavere og lavere for å gjøre det igjen, og for mindre penger. Jeg tror selv ikke jeg hadde fått noe skade av å gjøre det en eneste gang, men å gjøre det flere ganger med flere personer kunne fort blitt skadelig. Anonymous poster hash: f695c...d61 Så du vil heller miste leiligheten og la barna flytte enn å selge deg en gang? Så synd for barna dine
Mamma_til_2 Skrevet 25. mai 2015 #12 Skrevet 25. mai 2015 Jeg er selv enslig mor, med veldig dårlig økonomi. Sitter nå i fare for å miste leiligheten våres. Og trenger sårt penger. Fikk nylig tilbud om å få 12 000 kr for en natt med en mann. Jeg takket nei, men det satt langt inne, og jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men jeg tenker ikke noe negativt om de som selger sex. Men jeg tror det er lett at det går for langt. At man får et bra tilbud en gang, sånn som jeg fikk. Man trenger pengene, og tenker at en gang gjør jo ingenting. Men så blir da grensen bare lavere og lavere for å gjøre det igjen, og for mindre penger. Jeg tror selv ikke jeg hadde fått noe skade av å gjøre det en eneste gang, men å gjøre det flere ganger med flere personer kunne fort blitt skadelig. Anonymous poster hash: f695c...d61 Så du vil heller miste leiligheten og la barna flytte enn å selge deg en gang? Så synd for barna dine Ja her legges ikke 2 fingre mellom når meninger skal frem ☺
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #13 Skrevet 25. mai 2015 Jeg er selv enslig mor, med veldig dårlig økonomi. Sitter nå i fare for å miste leiligheten våres. Og trenger sårt penger. Fikk nylig tilbud om å få 12 000 kr for en natt med en mann. Jeg takket nei, men det satt langt inne, og jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men jeg tenker ikke noe negativt om de som selger sex. Men jeg tror det er lett at det går for langt. At man får et bra tilbud en gang, sånn som jeg fikk. Man trenger pengene, og tenker at en gang gjør jo ingenting. Men så blir da grensen bare lavere og lavere for å gjøre det igjen, og for mindre penger. Jeg tror selv ikke jeg hadde fått noe skade av å gjøre det en eneste gang, men å gjøre det flere ganger med flere personer kunne fort blitt skadelig. Anonymous poster hash: f695c...d61 Så du vil heller miste leiligheten og la barna flytte enn å selge deg en gang? Så synd for barna dine Mener du at det hadde vært det beste for barna om hun solgte seg? Anonymous poster hash: da08f...f70
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #14 Skrevet 25. mai 2015 Jeg er selv enslig mor, med veldig dårlig økonomi. Sitter nå i fare for å miste leiligheten våres. Og trenger sårt penger. Fikk nylig tilbud om å få 12 000 kr for en natt med en mann. Jeg takket nei, men det satt langt inne, og jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men jeg tenker ikke noe negativt om de som selger sex. Men jeg tror det er lett at det går for langt. At man får et bra tilbud en gang, sånn som jeg fikk. Man trenger pengene, og tenker at en gang gjør jo ingenting. Men så blir da grensen bare lavere og lavere for å gjøre det igjen, og for mindre penger. Jeg tror selv ikke jeg hadde fått noe skade av å gjøre det en eneste gang, men å gjøre det flere ganger med flere personer kunne fort blitt skadelig. Anonymous poster hash: f695c...d61 Så du vil heller miste leiligheten og la barna flytte enn å selge deg en gang? Så synd for barna dine Idiot Anonymous poster hash: 3c9c2...a61
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #15 Skrevet 25. mai 2015 Tenk på psyken din! Og om du ikke skal møte de på et hotell el.l hvor har du tenkt å møte de? Jeg hadde aldri turt å ta med noen hjem for å selge sex der i alle fall. Uansett. Tenk på pressmidler folk kan bruke mot deg. Barna dine.. Folk er kyniske og mange tenker kun på seg selv. Er det verdt å sette "livet" til barna dine og deg selv utsatt for fare? Tenker da på eventuelt barnevern koblet inn etter mulig bekymringsmeldinger osv.... Tenk deg om i alle fall.... Må da være andre måter å få endene til å møteS Anonymous poster hash: 7c7b5...f82
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #16 Skrevet 26. mai 2015 Selg i vei! Er ikke verre eller mer risky enn ons med en du tilfeldigvis møter på byen. Får du faste kunder blir det jo som pulevenner bare mer lønnsomt. Anonymous poster hash: 42674...e60
Sint naken biltyv Skrevet 26. mai 2015 #17 Skrevet 26. mai 2015 Jeg er selv enslig mor, med veldig dårlig økonomi. Sitter nå i fare for å miste leiligheten våres. Og trenger sårt penger. Fikk nylig tilbud om å få 12 000 kr for en natt med en mann. Jeg takket nei, men det satt langt inne, og jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men jeg tenker ikke noe negativt om de som selger sex. Men jeg tror det er lett at det går for langt. At man får et bra tilbud en gang, sånn som jeg fikk. Man trenger pengene, og tenker at en gang gjør jo ingenting. Men så blir da grensen bare lavere og lavere for å gjøre det igjen, og for mindre penger. Jeg tror selv ikke jeg hadde fått noe skade av å gjøre det en eneste gang, men å gjøre det flere ganger med flere personer kunne fort blitt skadelig. Anonymous poster hash: f695c...d61 Så du vil heller miste leiligheten og la barna flytte enn å selge deg en gang? Så synd for barna dine Mener du at det hadde vært det beste for barna om hun solgte seg? Anonymous poster hash: da08f...f70 Ja....
frk Nilsen Skrevet 26. mai 2015 #18 Skrevet 26. mai 2015 http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Vi-ma-oppdra-vare-menn-Hold-fast-ved-sexkjopsloven_-Norge-8029906.html
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #19 Skrevet 26. mai 2015 Jeg er selv enslig mor, med veldig dårlig økonomi. Sitter nå i fare for å miste leiligheten våres. Og trenger sårt penger. Fikk nylig tilbud om å få 12 000 kr for en natt med en mann. Jeg takket nei, men det satt langt inne, og jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men jeg tenker ikke noe negativt om de som selger sex. Men jeg tror det er lett at det går for langt. At man får et bra tilbud en gang, sånn som jeg fikk. Man trenger pengene, og tenker at en gang gjør jo ingenting. Men så blir da grensen bare lavere og lavere for å gjøre det igjen, og for mindre penger. Jeg tror selv ikke jeg hadde fått noe skade av å gjøre det en eneste gang, men å gjøre det flere ganger med flere personer kunne fort blitt skadelig. Anonymous poster hash: f695c...d61 Så du vil heller miste leiligheten og la barna flytte enn å selge deg en gang? Så synd for barna dine Nå skal nok jeg klare å skaffe de pengene på annen måte. Jeg har blitt grovt seksuelt misbrukt som barn, derfor er og min grense for å skulle selge kroppen min til en mann, nok ganske høyere. Men uansett ingen burde selge seg, selv for barna sin skyld. Og i aller verste tilfelle, hvis jeg må selge leiligheten. Så leier vi en leilighet i nærheten og flytter dit. Vi er fortsatt sammen, og vi har det bra. Mennesker flytter hele tiden, også barn. Så traumatisk er da ikke det. Og i hvert fall da de ikke mister venner eller må bytte skole. Anonymous poster hash: f695c...d61
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #20 Skrevet 26. mai 2015 Det jeg lurer på er hvor man finner trygge og oppegående menn, som er villige til å betale bra? Anonymous poster hash: da08f...f70
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #21 Skrevet 26. mai 2015 Det ville jeg glatt gjort selv i en vanskelig livssituasjon, om jeg bare hadde klart å leve med det. Men jeg er ikke sånn, jeg hadde ikke klart å være den typen. Men for de som klarer det - vær så god. Men meningene mine er delte; hvorfor er en viktig ting. Å selge sex for å få ekstra penger om en allerede har godt med penger, eller trenger penger til rus ol., så er det ikke greit. Men er det for å gi barna mat og klær og tak over hodet, så er det ok. Anonymous poster hash: 9f3e2...5a2
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #22 Skrevet 27. mai 2015 Det ville jeg glatt gjort selv i en vanskelig livssituasjon, om jeg bare hadde klart å leve med det. Men jeg er ikke sånn, jeg hadde ikke klart å være den typen. Men for de som klarer det - vær så god. Men meningene mine er delte; hvorfor er en viktig ting. Å selge sex for å få ekstra penger om en allerede har godt med penger, eller trenger penger til rus ol., så er det ikke greit. Men er det for å gi barna mat og klær og tak over hodet, så er det ok. Anonymous poster hash: 9f3e2...5a2 Men hvordan finne ut om man er typen til å klare å leve med det, eller ikke? Anonymous poster hash: da08f...f70
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #23 Skrevet 27. mai 2015 Jeg er selv enslig mor, med veldig dårlig økonomi. Sitter nå i fare for å miste leiligheten våres. Og trenger sårt penger. Fikk nylig tilbud om å få 12 000 kr for en natt med en mann. Jeg takket nei, men det satt langt inne, og jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men jeg tenker ikke noe negativt om de som selger sex. Men jeg tror det er lett at det går for langt. At man får et bra tilbud en gang, sånn som jeg fikk. Man trenger pengene, og tenker at en gang gjør jo ingenting. Men så blir da grensen bare lavere og lavere for å gjøre det igjen, og for mindre penger. Jeg tror selv ikke jeg hadde fått noe skade av å gjøre det en eneste gang, men å gjøre det flere ganger med flere personer kunne fort blitt skadelig.Anonymous poster hash: f695c...d61 Så du vil heller miste leiligheten og la barna flytte enn å selge deg en gang? Så synd for barna dine Herregud så lei jeg et biltyverier. Svare masse dritt for å få alle tråder til å handle om henne selv. Snakk om å være patetisk. Tre tråder bare i dag! Anonymous poster hash: c6927...6f1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #24 Skrevet 27. mai 2015 Biltyven skulle jeg skrive... Anonymous poster hash: c6927...6f1
Sint naken biltyv Skrevet 27. mai 2015 #25 Skrevet 27. mai 2015 Jeg er selv enslig mor, med veldig dårlig økonomi. Sitter nå i fare for å miste leiligheten våres. Og trenger sårt penger. Fikk nylig tilbud om å få 12 000 kr for en natt med en mann. Jeg takket nei, men det satt langt inne, og jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men jeg tenker ikke noe negativt om de som selger sex. Men jeg tror det er lett at det går for langt. At man får et bra tilbud en gang, sånn som jeg fikk. Man trenger pengene, og tenker at en gang gjør jo ingenting. Men så blir da grensen bare lavere og lavere for å gjøre det igjen, og for mindre penger. Jeg tror selv ikke jeg hadde fått noe skade av å gjøre det en eneste gang, men å gjøre det flere ganger med flere personer kunne fort blitt skadelig.Anonymous poster hash: f695c...d61 Så du vil heller miste leiligheten og la barna flytte enn å selge deg en gang? Så synd for barna dine Herregud så lei jeg et biltyverier. Svare masse dritt for å få alle tråder til å handle om henne selv. Snakk om å være patetisk. Tre tråder bare i dag! Anonymous poster hash: c6927...6f1 Virkelig? Du tror jeg prøver å få trådene til å handle om meg? Det er da dere som velger å henge dere opp i det jeg skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå