Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 hvilket merke? fornøyd - eller ikke? Anonymous poster hash: 6f864...838
MammantilNurket Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Vår heter Roomba - den er super! Vi har katter og den sparer oss for masse tid. Setter den i gang før vi går på jobb og kommer hjem til ferdig støvsuget gulv. Jeg var litt skeptisk da Kjæresten kom hjem med den, men etter første gangs bruk var jeg frelst! Den kan også forhåndsprogrammeres slik at den går i gang f.eks. tre ganger i uken på et fast tidspunkt. Når den er ferdig suser den pent tilbake og setter seg i ladestasjonen sin. Det følger også med "virtuelle vegger" som gjør at du kan avgrense området ved behov. Den har også sensorer som gjør at den ikke tar seg en tur ned en trapp
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Vår heter Roomba - den er super! Vi har katter og den sparer oss for masse tid. Setter den i gang før vi går på jobb og kommer hjem til ferdig støvsuget gulv. Jeg var litt skeptisk da Kjæresten kom hjem med den, men etter første gangs bruk var jeg frelst! Den kan også forhåndsprogrammeres slik at den går i gang f.eks. tre ganger i uken på et fast tidspunkt. Når den er ferdig suser den pent tilbake og setter seg i ladestasjonen sin. Det følger også med "virtuelle vegger" som gjør at du kan avgrense området ved behov. Den har også sensorer som gjør at den ikke tar seg en tur ned en trapp Tusen takk for svar- Er det denne dere har http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/ROOMBA880/irobot-roomba-880-robotstovsuger ? Anonymous poster hash: 6f864...838
MammantilNurket Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Vår heter Roomba - den er super! Vi har katter og den sparer oss for masse tid. Setter den i gang før vi går på jobb og kommer hjem til ferdig støvsuget gulv. Jeg var litt skeptisk da Kjæresten kom hjem med den, men etter første gangs bruk var jeg frelst! Den kan også forhåndsprogrammeres slik at den går i gang f.eks. tre ganger i uken på et fast tidspunkt. Når den er ferdig suser den pent tilbake og setter seg i ladestasjonen sin. Det følger også med "virtuelle vegger" som gjør at du kan avgrense området ved behov. Den har også sensorer som gjør at den ikke tar seg en tur ned en trapp Tusen takk for svar- Er det denne dere har http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/ROOMBA880/irobot-roomba-880-robotstovsuger ? Anonymous poster hash: 6f864...838 Det er samme type som vår :-) Den egner seg best på parkett o.l.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Vi har også Roomba. Veldig fornøyd! Det var nesten litt flaut å kjøpe den, følte at det var litt 'gimmick'. Jeg hadde en periode hvor jeg mistet endel hår, og da må den rengjøres ofte. Anonymous poster hash: ec219...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå