Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Blir det bare med det ene barnet eller skal dere ha flere? Og hvorfor? Er det noe savn etter flere barn? Føler meg uglesett når jeg sier at det ikke er sikkert at det blir flere barn på oss. Har et flott barn fra før og vil jo gi et søsken. Men vet ikke om jeg tør pga. det var fysisk tøft å gjennomgå en exu. Vet jeg setter det veldig på spissen nå, men jeg vil ikke dø i forsøket på å gi barnet vårt et søsken. Anonymous poster hash: 5d55d...0ef
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Har 1 barn og skal ikke ha flere. Pga. livssituasjon (ønsker ikke barn med ulike fedre) og en krevende jobb har jeg ikke kapasitet til flere. Anonymous poster hash: 3f346...7f7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Har 1 barn og skal ikke ha flere. Pga. livssituasjon (ønsker ikke barn med ulike fedre) og en krevende jobb har jeg ikke kapasitet til flere. Anonymous poster hash: 3f346...7f7 Gyldig grunn for meg. Men hvordan ble valget ditt mottatt? HI Anonymous poster hash: 5d55d...0ef
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Har 1 barn og skal ikke ha flere. Pga. livssituasjon (ønsker ikke barn med ulike fedre) og en krevende jobb har jeg ikke kapasitet til flere. Anonymous poster hash: 3f346...7f7 Gyldig grunn for meg. Men hvordan ble valget ditt mottatt? HI Anonymous poster hash: 5d55d...0ef Ingen som har spurt Anonymous poster hash: 3f346...7f7
Modesty Blaise. Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Vi har et barn, ingen planer om å få fler, og det er rett og slett fordi vi ikke har lyst. Vi var veldig lenge usikre på om vi i det heletatt ønsket oss barn. Angrer ikke et sekund, men jeg vil heller ikke ha flere.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Vi har et barn, ingen planer om å få fler, og det er rett og slett fordi vi ikke har lyst. Vi var veldig lenge usikre på om vi i det heletatt ønsket oss barn. Angrer ikke et sekund, men jeg vil heller ikke ha flere. Fint å lese at dere ikke angrer :-) Jeg får helt fnatt av at "alle" mener at vi må få et barn til, for stakkars barnet vårt som ikke får søsken hvis vi ikke får fler. Jeg har mange søsken, og det er ingen garanti at det blir gode søskenforhold... HI Anonymous poster hash: 5d55d...0ef
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Jeg ønsker flere, men mannen er vil ikke. Det er veldig vondt å vite at jeg "aldri" kan sette flere barn til verden, men sånn er det bare. Vi lever i en svært stressende hverdag for tiden så jeg går bare å håper på at det er derfor han ikke vil.Når noen spør om vi skal ha flere barn så sier jeg at vi tenker å få om noen år. Vet det er en halvveis løgn, men det får så være... Anonymous poster hash: 598e6...633
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Ett barn og det blir ikke flere, annet enn eventuelt bonusbarn , grunnen ? Sønnen min er fylt 6 år og jeg vil da få to "enebarn" jeg trenger virkelig å fokusere litt på meg også, jeg ønsker å reise å ta med sønnen min på mest mulige opplevelser , jeg ønsker også å gjøre karriere (akkurat ferdig med etterutdanningsstudier ) Anonymous poster hash: 77219...565
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Vi skal ha en til, men det er nok. Jeg respekterer fullt ut de som velger å ha et barn. Man bestemmer da selv? Vi har en toåring nå og en på vei. Folk rakk jaggu meg å mase om en til før han her var ett år gammel.. Anonymous poster hash: 5e099...113
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Vi skal ha en til, men det er nok. Jeg respekterer fullt ut de som velger å ha et barn. Man bestemmer da selv? Vi har en toåring nå og en på vei. Folk rakk jaggu meg å mase om en til før han her var ett år gammel.. Anonymous poster hash: 5e099...113 Er den masinga fra andre jeg blir sprø av. Er da virkelig ingen andre som har noe med det. Her sa jordmora 10 min etter fødselen at det er nok ikke lenge til nestemann kommer. Da svarte jeg at det blir ikke ni måneder og et kvarter i mellom! HI Anonymous poster hash: 5d55d...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå