Gå til innhold

Tatovering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på en lite tatoo. Har en gutt og vil ha hans navn tatovert. Jeg tenker på venstre håndledd - litt lengre opp slik at den er synlig om jeg bruker klokke.

Dere dib damer har dere noen forslag / bilder å dele m meg? :)

Anonymous poster hash: f103f...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke annet enn at du burde velge noe mer originalt😊

Skrevet

Hva mener du?

Skrevet

Om det er navnet til din sønn du ønsker å tattovere så gjør du det.

Uansett hva du velger å tattovere så er det alltid noen som vil ha en mening om det.

Har selv flere tattoveringer og ingen andre enn meg bestemmer motiv og hvor jeg skal ha dem.

Anonymous poster hash: 716a1...097

Skrevet

Er konstruktivt tips fra meg som elsker tatoveringer og har mange :)

Jeg syns det er kjempefint med alle navnetatoveringene, men se for deg din mor eller far med navnet ditt tatovert på kroppen sin. Er du komfortabel med det? Hvis ja, kjør på :) Hvis nei, tenk andre alternativer for å symbolisere sønnen din, feks fødselsdato, stjernetegn etc.

En tatovering bør være gjennomtenkt og du bør være helt sikker på hva du ønsker :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: dd32e...386

Skrevet

Hva mener du?

Selvfølgelig tar du det du vil, men det er så mange som har navn på håndledd, så det virker så oppbrukt.

finn heller noe som minner deg om barnet, eller noe bare dere deler, hvis du skjønner.

Skrevet

Hva tror du sønnen din føler om at du har navnet hans på håndleddet når han er 16 år, 25 år, 35 år? Jeg hadde gremmes hvis mamma eller pappa hadde tatovert navnet mitt på kroppen, særlig et synlig navn.

Mitt råd er p finne noe som symboliserer sønnen din istedenfor navnet. Og navnet er så ekstremt oppbrukt. Alle på unge mødre gjør det samme.

Anonymous poster hash: 51484...a8f

Skrevet (endret)

jeg har tattooert en engel på skulderbladet, med navnet til barnet mitt over og fødselsdato under.

syns det er en flott hyllest til mitt barn som er mitt alt. 

jeg ville googlet litt og fått noen ideer og gå til et tattoo studio og fortalt hva du ser for deg så kan de komme med forslag og tegninger til deg. 

Endret av dragonmom
Skrevet

Har du ikke hørt om gutten på 16 år som nektet å ligge ved siden av mammaen sin på stranden fordi hun hadde navnet hans tatovert på kroppen, det er dødspinlig....

Alt annet enn navnet må jo være greit, noe som symboliserer din kjærlighet til din sønn.

En mor-barn tatovering kanskje?

https://www.google.no/search?q=mother+child+tattoo&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=M4FjVd2rGYPQygOO6YDAAg&ved=0CAYQ_AUoAQ

Anonymous poster hash: 20e37...3cd
Skrevet

Hi her!

Jeg bryr meg lite om det er ut å skrive navnet til barnet mitt. Det er noe jeg føler er riktig og jeg vil ha ham med meg for resten av livet.

Når noen skriver at han kommer til å bli flau over tatoveringen min så tenker jeg at det er så mye annet å bruke tiden sin på enn å være flau over en tatoo mamma har :)

Lurer egentlg på hvordan det blir å være mamma i 2050!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...