Gå til innhold

Hva gjør jeg med en mann som er et barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig lei av å være den eneste voksne i dette forholdet!! Mannen min er en stor drittunge, som ikke ser andres behov og ønsker i det hele tatt. Han har flere tidkrevende og dyre hobbyer, blant annet er han borte minst en hel dag i helgene hele vinteren. Fra 07-19, altså hele dagen. Det samme gjelder på sommeren, det er alltid prosjekter eller hobbyer eller kompiser som trenger tjenester. Alt dette hadde vært ok hvis han bare kunne hjulpet meg når jeg trenger det! Men han gjør ikke det heller! I går skulle vi ha selskap, de skulle komme 13.30. Han ville vakse bilen først, det tok ikke lang tid, sa han, jeg sa ok, bare hjelp meg så jeg blir ferdig til gjestene kommer. Ham dro ut klokka 12, og var hjemme 13.25... Og så sier han ikke noe en gang!!! Han sier ikke i fra om at han blir sen, han sier ikke unnskyld, han nevner det ikke med et ord! Da jeg spurte i går kveld, ble han sur fordi jeg lagde er nummer ut av det. Han mener det skal holde med å si unnskyld, men jeg mener at han ikke skal trenge å si unnskyld, han må slutte å ta slike dumme avgjørelser! For dette er absolutt ikke første gangen, han gjør slike ting flere ganger i uka, lover noe og så dukker det opp noe som er viktigere/morsommere/eller noe annet.

Han tar heller ikke ansvar for barnet vårt. Jeg må bestemme at han skal ta syktbarndager, han syns helst at jeg skal ta alle, eller at vi skal sende i barnehagen selv om hun ikke har vært feberfri/oppkastfri så lenge som reglene sier. Han har aldri tatt en planleggingsdag, og når barnehagen har stengt jul og påske, er det en selvfølge at jeg må ta det.

Jeg tar alt på ettermiddag og kveld, han spiser middag, er her kanskje en halvtimes tid, før han drar ut for å drive med hobby eller hjelpe kompiser/bekjente/bekjente av kompiser med noe. Kommer ofte ikke inn igjen før jeg har lagt meg. Helgene er likedan, ute hele dagen og tar ikke noe ansvar eller tenker noe på hva vi andre gjør.

I forhold til oppdragelse, orker han ikke å ta kamper, så når dattera vår vil noe og blir sint for et nei, så gir han bare etter. Og i neste omgang kaller han henne umulig fordi hun ikke hører etter. Han ser ikke sammenhengen i det hele tatt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre! Han bryter alt av avtaler, han vil bare gjøre som han selv vil, og han skjønner ikke at hans måte å leve på, ikke er forenelig med et familieliv.

Anonymous poster hash: b4540...4bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send ham hjem til mor igjen

Anonymous poster hash: d34f3...542
Skrevet

Hvorfor gidder du å leve sammen med en stor egoist som driter fullstendig i deg og datteren deres?

Skrevet

Hva med å ta han med til familievernkontoret, kanskje det går litt bedre inn da.

Og ikke få flere barn med han, det gjorde jeg. Da jeg syntes ikke det var så slitsomt med 1 barn og mannen, men det ble det etter andre barnet kom. Så da gikk jeg fra han.

Skrevet

Legg han ut for adopsjon!

Anonymous poster hash: dad0b...42f

Skrevet

Fvk? Hvorfor falt du for han? Be han lese aftenposten. Det var det en artikkel om dette så jeg.

Anonymous poster hash: 095de...326

Skrevet

Fvk? Hvorfor falt du for han? Be han lese aftenposten. Det var det en artikkel om dette så jeg.

Anonymous poster hash: 095de...326

Er det lenge siden artikkelen sto? Den vil jeg gjerne se.

Hi.

Anonymous poster hash: b4540...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...