Gå til innhold

Hvor viktig er sex i et forhold for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og prater dere mye om det?

Og hvor ofte har dere det?

Anonymous poster hash: 34c6c...a4e

Videoannonse
Annonse
Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Ikke så ofte.. Hverken han eller jeg er så veldig glade i sex.. Nærhet, derimot! Det liker vi :) Ligge å holde rundt hverandre mens vi snakker eller ser på TV :) Blir sånn med når man har smått tror jeg :) (les: 2 åring). Vi har vel igrunn aldri snakket om det, men det bare ble sånn :)

Skrevet

Ikke viktig. Håper jeg finner en mann som mener det samme.. Har gjerne sex, er ikke det. Men jeg er kjedelig, dårlig selvtillit og tar aldri initiativ osv. En av grunnene til at jeg neppe vil tørre å bli kjent med en ny mann.

Anonymous poster hash: 1e277...121
Skrevet

og prater dere mye om det?

Og hvor ofte har dere det?

Anonymous poster hash: 34c6c...a4e

Jeg er fornøyd med en gan i uka. Mannen ønsker tre til fire ganger I uka. Blir ofte bare en gang da mannen har sluttet å ta initiativ fordi han ikke vil bli avvist. Altså et dårlig mønster her. Vi har fantastisk sex, så vet ikke hvorfor jeg ikke vil oftere. Snakker ikke mye om sex.

Selv om jeg ikke vil ha sex så ofte så er det viktig. Hadde den ikke vært bra hadde jeg vel ikke giddet i hele tatt.

Anonymous poster hash: 2da4d...b22

Skrevet

Prater ingenting om det. 1-2 dager i uka. For meg er det nå mindre viktig. Har små barn i hus. Han er kjekk og alt det, ikke det..

Anonymous poster hash: e941e...6b2

Skrevet

For meg er det veldig viktig. Men nå har ikke jeg kjæreste. Men har en elsker, så jeg får stort sett da jeg trenger det.

Anonymous poster hash: 17c38...7a0
Skrevet

Veldig viktig. Vi har sex 2-4 ganger i uken og prater om det daglig kanskje? Uansett, det er en intimitet vi ikke deler med noen andre og som limer oss mer sammen som par. Ligger ofte i armene til hverandre i sofaen om kvelden men det gir noe mer til oss som par å få den tiden bare han og jeg har sammen når vi har sex.

Skrevet

Det er viktig, men kvalitet er viktigere enn kvantitet. Med små barn i hus blir det ca 1-2 ganger i uka. Snakker ikke så ofte om sex, men hvis en av oss er misfornøyd, synes det har blitt for lite en stund, har lyst å prøve noe nytt eller har noe på annet hjertet så sier vi fra.

Anonymous poster hash: 5540e...e60

Skrevet

Det er veldig viktig fordi det i stor grad er sex som skiller et forhold fra venner. Dette er også noe jeg vet at det ikke er bare meg som mener, flere psykologer som forsker på samliv og samlivsbrudd forteller også at de med et manglende sexliv har en mye høyere risiko for brudd enn de som har et rikt sexliv.

Vi snakker en del om sex i perioder, men etter snart 20 år sammen kjenner vi hverandre godt. Hvor ofte vi har sex varier veldig. Nå er vi inne i en veldig aktiv fase og har hatt sex fem dager på rad, senest i dag tidlig. Normalt tror jeg vi ligger på 2-3 dager i uken.

Anonymous poster hash: bdd8b...b97
Skrevet

Ikke viktig.

Har ikke hatt sex med samboeren min på over et år nå. Går helt fint. ;)

Anonymous poster hash: a8cf4...c57
Skrevet

veldig viktig, er ikke vitsen og være i et forhold uten sex for min del

Skrevet

Veldig viktig. Vi har sex 2-4 ganger i uka.

Jeg mener sex er noe av det som skiller et kjæresteforhold fra et vennskap. Det er helt utenkelig for meg å leve i et forhold uten sex.

Vi er også glad i nærhet, men for meg er nærhet og sex to sider av samme sak - mye nærhet fører til mer sex. Og vi har to barn (en på 2 år og en på 8 mnd), så sexlivet er ikke nødt til å stoppe helt opp selv om man har små barn...

Vi snakker ikke så mye om sex, med mindre vi har noe vi ønsker å ta opp (hvor ofte, hvor lenge, lyst til å prøve nye ting osv). Når vi snakker om det, hender det ofte etter sex, nettopp fordi da er vi allerede i den "sonen". ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...