Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Leser at man noen steder kan få tilbud om "forenklet" kurs når man er særlig kvalifisert. Vet ikke om det er tilfelle her vi bor, men ønsker ikke fullt kurs da vi begge er godt kvalifisert for en slik oppgave. Anonymous poster hash: 98919...c9b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Leser at man noen steder kan få tilbud om "forenklet" kurs når man er særlig kvalifisert. Vet ikke om det er tilfelle her vi bor, men ønsker ikke fullt kurs da vi begge er godt kvalifisert for en slik oppgave. Anonymous poster hash: 98919...c9b Hvorfor er dere mere kvalifisert enn andre om jeg tørr spørre? Anonymous poster hash: 831d0...f34
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Hvorfor vil dere ikke gå kurset? PRIDE-kuset er den enkleste delen av jobben som fosterforeldre. Den gir dere også mulighet til å bli kjent med andre potensielle fosterforeldre for å skape et nettverk. Her jeg jobber godkjenner vi ikke noen uten kurs. Anonymous poster hash: 17200...d57
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Som jeg skrev så står det at man noen steder kan få tilbud om forenklet kurs. Det er det som er mitt spørsmål her. Ikke en debatt om hvorvidt vi er særlig kvalifiserte. Det må jo fosterhjemstjenesten vurdere. Anonymous poster hash: fd3f8...152
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Leser at man noen steder kan få tilbud om "forenklet" kurs når man er særlig kvalifisert. Vet ikke om det er tilfelle her vi bor, men ønsker ikke fullt kurs da vi begge er godt kvalifisert for en slik oppgave. Anonymous poster hash: 98919...c9b Hvorfor er dere mere kvalifisert enn andre om jeg tørr spørre? Anonymous poster hash: 831d0...f34 Tør. Ikke tørr. Anonymous poster hash: fd3f8...152
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Som jeg skrev så står det at man noen steder kan få tilbud om forenklet kurs. Det er det som er mitt spørsmål her. Ikke en debatt om hvorvidt vi er særlig kvalifiserte. Det må jo fosterhjemstjenesten vurdere. Anonymous poster hash: fd3f8...152 Når vi ikke vet hvor dere bor og ikke kjenner dere så er det vanskelig å si. Om andre fosterforeldre har sluppet sier fint lite om dere får slippe og om kommunen du bor i har et slikt tilbud. Anonymous poster hash: 17200...d57
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Som jeg skrev så står det at man noen steder kan få tilbud om forenklet kurs. Det er det som er mitt spørsmål her. Ikke en debatt om hvorvidt vi er særlig kvalifiserte. Det må jo fosterhjemstjenesten vurdere. Anonymous poster hash: fd3f8...152 Du vet noen har forenklede kurs, men vet ikke hvor du skal spørre om dette, enn DIB. Vell... Sikkert overkvalifisert dere😎 Anonymous poster hash: 831d0...f34
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Leser at man noen steder kan få tilbud om "forenklet" kurs når man er særlig kvalifisert. Vet ikke om det er tilfelle her vi bor, men ønsker ikke fullt kurs da vi begge er godt kvalifisert for en slik oppgave. Anonymous poster hash: 98919...c9b Hvorfor er dere mere kvalifisert enn andre om jeg tørr spørre? Anonymous poster hash: 831d0...f34 Tør. Ikke tørr. Anonymous poster hash: fd3f8...152 Vet, det var en "slarkfeil".. 😜 Anonymous poster hash: 831d0...f34
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Som jeg skrev så står det at man noen steder kan få tilbud om forenklet kurs. Det er det som er mitt spørsmål her. Ikke en debatt om hvorvidt vi er særlig kvalifiserte. Det må jo fosterhjemstjenesten vurdere. Anonymous poster hash: fd3f8...152 Du vet noen har forenklede kurs, men vet ikke hvor du skal spørre om dette, enn DIB. Vell... Sikkert overkvalifisert dere😎 Anonymous poster hash: 831d0...f34 Nå spør hun et spm. Om ditt mål med dette ikke er å gi henne et svar på det hun spør om, så går det an å skrolle videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå