Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Kan dere fortelle litt om hvordan barna deres var rundt 1 til 2 års alder? Anonymous poster hash: 2c986...8a4
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Min gutt hadde store søvnvansker.. jeg greide ikke få han til å sove på dagtid og det tok timevis å sovne om kvelden - hver kveld. Han ble urolig av byssing og bæring men taklet heller ikke å ligge alene i sengen - bæresele ble han helt krakilsk av. Jeg la han i vognen og kjørte "rally" over dørterskelene. Det var det eneste jeg fant på som roet han noenlunde, men sånn stod jeg i timer hver kveld.. Han var livredd andre mennesker enn meg og pappan. Hylte når vi gikk i butikken feks, ble helt gæren hvis noen så på han og gikk ut av sitt gode skinn hvis noen var så dristige at de tok på han. Han laget lite lyder, lite pludring og ingen herming. Sa sitt første ord da han nærmet seg to år. Det var ikke mamma, pappa e.l. Han hadde et enormt temperament eller en enorm frustrasjon som kanskje passer bedre. Ble rasende hvis et klossetårn raste. Han slang hodet bakover i flisene, slo seg selv i ansiktet m.m. Hmm.. kommer ikke på mer..og ble litt utslitt og trist (+dårlig samvittighet over at jeg utleverer skatten min selv om det er anonymt) av å skrive dette.... Anonymous poster hash: 3738c...679
Mandala Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg tror nesten jeg har fortrengt en del av den tiden der :-P Men oj, som jeg kjenner igjen det anonym over meg skriver. Jeg måtte gå tur for at han skulle sove på dagtid. Kunne ikke rugge vognen, måtte gå. Han hylte når vi var i butikk, åpen bhg etc.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Mitt barn er likt som barnet over her og under utredning nå. Hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Anonymous poster hash: 6e81d...6d2
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Takk for svar. Det meste høres velkjent ut. Forstod dere allerede da at det var noe, eller fikk dere høre at "sånn er det å ha barn, alle er forskjellige" osv? For det har vært det verste her. Trodd at det var jeg som taklet dårlig å bli mor. Forferdelig følelse. Hi Anonymous poster hash: 2c986...8a4
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Jeg under utredning: jeg begynte å lure rundt 1,5 års alder. 2 år luftet jeg " bekymringen" med bhg. Men hadde dette vært første barnet hadde jeg sikkert ikke sett noe. Anonymous poster hash: 6e81d...6d2
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Veldig vanskelig å få til å sove. Måtte bysse og bære, og for all del IKKE gå fra henne før hun hadde sovnet (må fortsatt sitte ved sengen til hun sovner, hun er 5 1/2 nå.). Lite interessert i andre barn. Kunne slå seg fullstendig vrang for filleting. Da utredningen begynte tok det ikke lang tid før hun fikk diagnosen. Anonymous poster hash: 4730c...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå