Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg begynte å småklø og fikk en sviende følelse i hodebunnen for 1år siden. Har aldri hatt noe problem før! Trodde det var shampooen, at det var noe giftig med den, og byttet til et annet merke. Men det hjalp ikke. Synes det bare blir verre og verre. Etter at håret er ferdig dusjet er det ok, men dagen etter blir det kløende, flassende og fett!! Hva skjer??? Anonymous poster hash: 3c68c...ab4
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Tørr hodebunnen kanskje? Da klør det og flasser. Anonymous poster hash: 12fc6...094
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Kjøp Fungoral Shampo på apoteket Hjelper mot flass, sopp, eksem osv. Anonymous poster hash: 570fa...24d
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Kom deg til en lege da å få sjekket det istedenfor å spørre her inne.. Anonymous poster hash: df45a...887
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Bruker du frisørshampoo? Jeg blir slik av de fleste shampooene jeg kjøper hos frisøren pga at de er for konsentrerte. Anonymous poster hash: d6a9f...674
klg,2 boys now:) Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Ikke finn på og bruk fungoral hvis det svir.den er kjempe sterk
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Ikke finn på og bruk fungoral hvis det svir.den er kjempe sterk Det funker veldig bra mot sopp... Derav navnet FUNGoral ;-) Anonymous poster hash: 871c0...2cf
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Fungoral er super hvis det er sopp. Jeg hadde det som deg tidligere, Hi, da hjalp Fungoral supert. Jeg vet jeg hadde sopp i kroppen på den tiden. Nå er hodebunnen min verre enn noensinne og Fungoral har ingen virkning overhodet. Ingen har svar på hva problemet er, annet enn at de håper det bedrer seg når jeg får orden i flere mangler jeg har. Frisørsjampoer har alltid gjort ting verre for meg, som noen over sier er de nok for konsentrerte. Jeg blir dårligere av alle dagligvarebutikksjampoer også. Jeg har begynt å gå for økologiske varianter fra helsekosten, men også der variable resultater. Jeg har lest at kokos-olje visstnok skal være bra, men har ikke prøvd dette enda selv. Jeg bruker av og til fersk ananassaft i hodebunnen, det hjelper faktisk. Så jeg tenker at jeg kanskje skal prøve det først for å rense litt og så bruke kokosolje etterpå før jeg vasker med en skånsom sjampo - verdt et forsøk. Anonymous poster hash: e24e5...0a3
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Kokosolje tilfører fuktighet, så om du har tørr hodebunn fungerer den veldig bra, men du får veldig fett hår av det så må vaskes opp til flere ganger etterpå. Er selv plaget med tørr hodebunn og kjøpte nettopp en ny sjampo fra korres som foreløpig fungerer kjempefint! Jeg reagerer veldig om det er mye parfyme i sjampoen eller balsamen, så vær lit obs på det. Anonymous poster hash: 56f6f...4cb
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Man kan jo ha hodebunnseksem, psoriasis, sopp etc. Det beste er jo å få en lege til å undersøke og anbefale rett behandling! Anonymous poster hash: f784f...6e0
Mamma_til_2 Skrevet 25. mai 2015 #11 Skrevet 25. mai 2015 Du kan ha eksem,psoriasis el sopp i hodebunnen, få det sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå