Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Han lager historier som ikke er i nærheten av sannheten! Han er også lett påvirkelig og det skremmer meg! Han skal ha samvær med sin far i sommer og jeg er redd det kommer nye skittne påstander om meg. Og om min eksmann. Sist samvær sa han til sin far at jeg slår. Til meg sa han masse rart om pappas tiss. Psykologen jeg tok tak i gjennom barnehagen fant ikke noe av noen av historiene til meg og far! Anonymous poster hash: dc43f...4e9
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Min 7 åring er også slik. Lyver om håndvask, klær osv osv Gudsjelov drar hun noen skikkelig "høydare" innimellom som er så bortinatta og enkelt å motbevise. Jeg sier gudsjelov fordi det da blir enklere å bevise blant annet ovenfor skolen at hun overdriver og snakker mye usant. Har nemlig skjedd at hun har gitt et par usannheter i skolen også som det ikke er moro å ha hengende ved seg Anonymous poster hash: cd470...0c6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har snakket mye med min seksåring om at det er supert å ha god fantasi og at det er lov å skrøpelige, men at det da er lurt å si innen rimelig tid at det ikke er sant.. Når han kommer hjem fra bhg og sier feks at alle de andre barna fikk is og ikke han, eller at ped.leder slo han "midt i trynet" (som han liker å si) så sier jeg at det hørtes da veldig rart ut, og veldig alvorlig. Spør han om han er sikker på at det er sant. I starten stod han fast på at det var sant. Jeg gikk da et skritt videre og sa at jeg ble nødt til å snakke med ped.leder om det for sånn skal det ikke være.. Da ble han litt spak og sa jeg ikke måtte snakke med bhg... Vi har snakket masse om at dersom han skrøner uten å si at det ikke er helt sant, og bare tull og tøys, så kommer vi og andre til å bli veldig usikre på om det han sier er sant eller tøys og vil etterhvert kanskje gå utfra at det meste han sier er tøys.. Da mister han språket som sin aller viktigste hjelper til å si fra når noe er ugreit eller etterhvert til å egentlig få sagt noensinne fordi folk ikke vil tro han.. Vi har gått ganske hardt på med forklaringer av konsekvenser.. Etter en tid med dette skrøner han fremdeles men han kan innrømme at det er tøys. . Han vil imidlertid gjerne fortsette historien og som han sier; jeg må late som det er på ordentlig.. det gjør jeg, og slik jeg ser det får han da oppfylt behovet som gjorde at han løy/skrøner i utgangspunktet.. jeg tror han forteller historier for å lære om verden ved bl.a. å observere mine ulike reaksjoner på det han forteller.. egentlig er det jo ganske smart Anonymous poster hash: b2b9f...492
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Skrøpelige = skrøne Anonymous poster hash: b2b9f...492
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Mitt største problem er at jeg gikk fra far pga psykisk terror og misbruk! Seksuelle var før barna kom. Og han har aldri vist de interesse. Han har dem kun pga sin familie. Og han juger og spiller også. Jeg klikka litt på guttungen i sta for å stå å vise seg og leke med tissen sin mens vi skulle gjøre klar for senga. Vet ikke. Det er svar på alt! Jeg spør om det er gøy eller godt så kan han få gjøre sånt i dusjen alene. Ikke med folk på besøk som nå. Vet ikke er svaret. Sendte han i time out til jeg var rolig. Fortalte igjen for 200.gang at foran andre er det ikke greit. Om det kun var for gøy eller hva det nå var så si sannheten men ikke tull. Han spiller seg frem til en Oscar... Etter 3 x 3 minutter i time out så sier han at det var for gøy. Og foran andre er ikke greit, han vet det. Jeg blir kokko!!! Eller når han er bebi og tisser på seg for å få oppmerksomhet. Det går ut over broren hans som er snill som et lam! Tvillinger. . . Anonymous poster hash: dc43f...4e9
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Helt tydelig at dere ikke kan å oppdra barn... Anonymous poster hash: e27b3...360
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Helt tydelig at dere ikke kan å oppdra barn... Anonymous poster hash: e27b3...360 Gi meg adressen din så kan du få prøve siden du er ekspert. Anonymous poster hash: dc43f...4e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå