Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Men jeg er happy med kroppen min! Har passert 30 og vil beholde den slik. Trenings tips for nybegynnere som er gravide? Anonymous poster hash: 60157...b03
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Gåturer som gir økt puls, og bekkenbunnsøvelser av ulike slag. Yoga har jeg hørt mange fine ting om, men aldri prøvd selv. Anonymous poster hash: da127...4ed
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Kjører litt yoga for gravide via nett. Lett styrke for gravide og går. Men kun siste par ukene. Men er dette nok? Anonymous poster hash: 60157...b03
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Har aldri skjønt hvorfor man på død og liv skal trene så mye når man er gravid. I hvert fall ikke når man ikke har trent så mye på forhånd. Hverdagsmosjon, fex en halv til en times gåtur hver dag holder i massevis. Er slapp ift til trening, og har hatt tre relativt greie fødsler uten inngrep av noe slag. I de to siste svangerskapene ble det dårlig med trening. Sist hadde jeg store pusteproblemer pga høytliggende baby og måtte nøye meg med korte turer sammen med naboen som er 80 år og har KOLS. Hadde min fulle hyre med å holde følge. selv med skistaver. Ja, vi var litt av et syn. Anonymous poster hash: 41167...da9
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Har aldri skjønt hvorfor man på død og liv skal trene så mye når man er gravid. I hvert fall ikke når man ikke har trent så mye på forhånd. Hverdagsmosjon, fex en halv til en times gåtur hver dag holder i massevis. Er slapp ift til trening, og har hatt tre relativt greie fødsler uten inngrep av noe slag. I de to siste svangerskapene ble det dårlig med trening. Sist hadde jeg store pusteproblemer pga høytliggende baby og måtte nøye meg med korte turer sammen med naboen som er 80 år og har KOLS. Hadde min fulle hyre med å holde følge. selv med skistaver. Ja, vi var litt av et syn. Anonymous poster hash: 41167...da9 Jeg var nok så trent før svangerskapet siden jeg hadde gått ned 30 kilo. Men var dårlig under hele svangerskapet, derfor ingen trening. Måtte presse ut barnet med rå kraft...Ingen pressveer. Redd for at det kan gjenta seg. Redd for at jeg ikke har magemuskler nok etter at jeg har hatt bukplastikk og ikke har trent slik jeg burde. Derfor.. Skyldig! Anonymous poster hash: 60157...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå