Gå til innhold

Ekstremt illeluktende fiser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt d i 9 mnd fant jeg ut. Jeg fiser mye,og d stinker helt hinsides! Avføringen varierer også med all mulige fasonger og konsistens.

Jeg har en veldig stressende hverdag, og jeg får aldri sitte å nyte et måltid f.eks.. Dette pga småbarn og er mye alene. Er det noen som kjenner seg igjen? Kan stresset alene være årsaken tror dere?

Begynner oppriktig å bekymre meg for om d kan være noe alvorlig :/

Anonymous poster hash: 78c16...67e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg hatt d i 9 mnd fant jeg ut. Jeg fiser mye,og d stinker helt hinsides! Avføringen varierer også med all mulige fasonger og konsistens.

Jeg har en veldig stressende hverdag, og jeg får aldri sitte å nyte et måltid f.eks.. Dette pga småbarn og er mye alene. Er det noen som kjenner seg igjen? Kan stresset alene være årsaken tror dere?

Begynner oppriktig å bekymre meg for om d kan være noe alvorlig :/

Jeg merker det på maten. Usunn mat lager mye lukt i mine fiser. Da går jeg også mer på do enn vanlig.

Anonymous poster hash: a3125...050

Skrevet

Hva spiser du ila en typisk dag? Høres ut som det er noe mat du ikke tåler

Anonymous poster hash: 4c011...05d

Skrevet

Spiser jeg glutenfritt er både fis og bæsj nesten luktfritt i forhold til når jeg spiser gluten! Men jeg tåler det jo dårlig! Fiser mer og blir oppblåst osv. Blir sjokkert noen ganger når jeg er på offentlige toaletter. Det stinker! Mye og vondt. Har garantert noe med kosthold å gjøre 😊

Anonymous poster hash: 1ce29...68b

Skrevet

havregrøt får jeg sånn av

Anonymous poster hash: dd8c9...a32
Skrevet

Jeg blir sånn når jeg spiser mel,gjær og sukker. Stor forskjell etter jeg kuttet det ut.

Skrevet

Mannen har sånne fiser når han spiser for mye meieriprodukt, særlig ost eller kremfløte. Da er vi nær skilsmisse her i huset. ;)

Anonymous poster hash: 1b486...123

Skrevet

Jeg reagerer likt når jeg får i meg noe som inneholder laktose.

Anonymous poster hash: 80e46...2b4

Skrevet

Mye halvfabrikata? Jeg ble som en kloakk av for eksempel posegryteretter, når jeg spiste det.

Etter jeg gikk over på lavkarbo, så er jeg bort i mot luftfri. Og lukt er det ikke noe av.

Anonymous poster hash: 41bdf...399

Skrevet

Jeg får det av dårlig kosthold eller stress, merker det på magen nå i eksamenstiden f.eks!

Anonymous poster hash: 8a6c2...26e
Skrevet

Det kan nok forsterkes av stress, men jeg vil tro at årsaken er at du reagerer på noe du spiser.

Anonymous poster hash: d56ae...cf3
Skrevet

Tusen takk!

Jeg prøver lavkarbo noen dager nå og da.. Jeg merker bedring, men når jeg først fiser så er det samme lukta. Er klar over at jeg burde gå på d over lengre tid. Og det skal jeg jammen meg! :) men for dere som har erfaring med lavkarbo: hvor lang tid gikk det før dere merket betraktelig bedring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...