Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Ja, det lurer jeg på. Jeg leter etter en pulekompis, men har møtt 2 jeg liker godt, og tenkte at jeg kanskje skulle da ha sex med begge. Praktisk da stort sett alltid en av de vil ha tid. Men redd for at det kan bli litt mye å sjonglere 2 stk og. Anonymous poster hash: 19c12...5c6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Gi en til meg Anonymous poster hash: bf499...e03
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Du kan fint ha to men bare ikke fortell at du holder på med en til. Sånt blir det sjaludrama av selv om han ikke har føleser for deg. Anonymous poster hash: eb358...f3c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Hadde tre stykk på "listen" før. Det gikk fint det. Fortalte ikke noen av dem om hverandre og brukte alltid beskyttelse. Sjekket meg jevnlig også. Det fungerte veldig fint det altså:-) Anonymous poster hash: 5bcc4...893
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Du kan fint ha to men bare ikke fortell at du holder på med en til. Sånt blir det sjaludrama av selv om han ikke har føleser for deg. Anonymous poster hash: eb358...f3c Der er jeg uenig. Jeg har kun en, men hadde jeg fått en til så hadde jeg fortalt ham om det, og jeg hadde satt pris på at han gjorde det samme ovenfor meg. Noe sjalusidrama den ene eller andre veien er jeg rimelig sikker på at det ikke hadde blitt. Anonymous poster hash: 4a2b1...5c0
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Jeg trodde jeg hadde det bra med to på en gang. Men i løpet av uka her ble to til fire;) vi vet aldri når livet tar slutt. Jeg lever og nyter livet mens jeg kan Anonymous poster hash: 1d23e...fa6
Isola&Lille+julegave Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Jeg hadde to en periode. Fungerte veldig bra. Begge viste om hverandre. Vi var alle kun ute etter sex! Helt nydelig!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 HI her. Takk for svar. Da får jeg prøve å se om det funker med 2, tenker jeg kan være ærlige med de om det. For vi er jo enige om at det bare skal være sex. Så får jeg bare håpe at ikke begge vil møte meg hele tiden. Anonymous poster hash: 19c12...5c6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Sålenge det bare er pulekompiser syns jeg det er greit at de får vite om hverandre. Da kan de ta et aktivt valgt Mtp om de fortsatt vil holde på med deg. Jeg tenker på sykdomsfare og smitte. Bruk kondom hver gang! Anonymous poster hash: b85cb...d2e
*Nøtta* Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Klart du må fortelle de om den andre. Det er vel det som er greia med pulekompiser, at man puler en bestemt person og stoler på at man holder seg til hverandre sånn at man kan være trygg for evt smitte? Så om du innleder et sånt forhold til en annen, så må jo førstemann få vite om det sånn at han kan ta et valg ang evt sykdommssmitte eller om han vil kutte deg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå