Gå til innhold

Andre her med barn som mistet tennene sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren er snart 9,5 år, men tennene oppe sitter som støpt :P

Anonymous poster hash: b660b...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her måtte det trekkes tenner da de nye tennene var ferdig utvokst under.

Skrevet

Ja jeg har en på 8,5 år som kun har mistet to tenner nede, de falt ut for et knapt år siden med noen dagers mellomrom.

Ingen andre tenner er løse.

Anonymous poster hash: b0f53...11b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sønnen min blir 8 I år og har mista bare 2 tenner...

Skrevet

Har ei på 12 som er sen med tannfelling. Skal til tannlegen etter sommer for vurdering av å trekke noen tenner. Har trukket ei tann til nå.

Anonymous poster hash: 7655f...b12

Skrevet

Her mista eldste første tannen som 8-åring. Husker hvor dumt hun synes det var selv, de andre i klassen hadde jo mistet mange. Hun ville jo så gjerne at tannfeen skulle komme til henne også :P Tannlegen sa det bare var bra å miste sent :-)

Anonymous poster hash: 64c1b...75a

Skrevet

Begge våre var forholdsvis sen, men hadde mistet 4 tenner til de var 8 år. Jenta måtte nettopp trekke ene fortannen hos tannlegen da den bare ikke ville ut selv og den nye var kommet langt ned på baksiden.

Skrevet

Vet ikke om ungene er sene enda. Eller dvs. Eldstemann har mista 2 nede, første da han ble 6 i des. Den andre gikk for ca. 1 mnd siden. Men jeg selv mista ikke siste melketenner før 1.kl. på vgs. Kjempegøy...

Anonymous poster hash: 09df4...9d4

Skrevet

Vet ikke om ungene er sene enda. Eller dvs. Eldstemann har mista 2 nede, første da han ble 6 i des. Den andre gikk for ca. 1 mnd siden. Men jeg selv mista ikke siste melketenner før 1.kl. på vgs. Kjempegøy...Anonymous poster hash: 09df4...9d4

oj! Det var sent ja.. Vet du hvorfor? Og hvorfor fikk du ikke trukket tennene før? Visste ikke det gikk ann å miste tennene så sent jeg..

Anonymous poster hash: 0fc55...513

Skrevet

Jeg måtte trekke melketenner som 16-åring ;)

Anonymous poster hash: e2e86...c06

Skrevet

De siste ukene har tennene til 12åringen ramlet ut på samlebånd. Hun har mistet noen tidligere, men ikke mange. 5tenner gikk i løpet av en uke feks. De andre lå rett under, så det har ikke sett så gali ut. De har vokst i rekordfart.

Ei tann måtte trekkes da den under presset seg vei bak. En annen drev vi iherdig å rugget på, for der kom tanna også bak. Hu oppdaget det da hun fikk vondt rett etter tsnnlegen var stengt, og siden de ikke hadde ledig time da jeg ringte dagen etter drev vi iherdig rugging. Tanna kom ut.

Anonymous poster hash: e5cdc...560

Skrevet

Tror den tanna på vgs ble trukket faktisk. Ville jo ikke ut selv. Det var ikke akkurat kult med tannfeen som 16 åring. Tror det var pga lange røtter?!

Anonymous poster hash: 09df4...9d4

Skrevet

Gutten min er snart 11 år, og har bare mistet 5 tenner. For meg var det likedan. Mistet siste melketanna da jeg var 13..,og den måtte trekkes. Litt luksusproblem da det ligger i familien min å ha sterke og hullfrie tenner. Men samtidig er det jo ikke kult å miste tenner helt opp til ungdomsskolen..:)

Anonymous poster hash: a5150...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...