Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Vi er fire barn, to gutter og jenter. Alle er vel voksne. Søstra mi er eldst, men jeg tåler rett og slett ikke henne. Hun er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen. Men er ikke derfor jeg ikke liker henne, det er vel mest fordi hun er bare rett og slett rar. Lyver om alt og ingenting. Hun har 4 barn, og ingen av de eier noe folkeskikk. Hvem sin feil er det? Jo, foreldrene. Barna gjør som de vil, om du konfronterer om ting å tang med henne - så kan du forvente å høre ting du aldri trodde hun skulle si til deg. Igår hadde hun en krangel med Pappan vår, pappa ble så sint at han hold på å svime av og knuste lese brillene sine. Foreldrene vår har hjulpet henne siden dag 1 når hun fikk første barn og hun har fire nå. Hjelpet henne med alt, økonomi, kjøring her å der. Mat, pusse opp hus, skifting av bleier osv osv... Mannen hennes har kanskje skiftet bleie på en av barna 1 gang i sitt liv. Krangelen startet med at sønnen ville ha is, til sammen hadde alle 4 barna spist 3-4 pakker med is, på 1 dag. En pakke hadde 16 is. Det er veldig unormalt. De spiser også små godt hver dag, brus hver dag, potetgull osv. Faren min ville ikke gi mer godteri til sønnen, det endte med at hun begynte å være frekk mot pappa å kranglen endte med at pappa ble veldig sint og hun sa veldig mye dumt til han. Hun sa "du er ikke glad barna min for du vil ikke la dem spise godteri" du er mer glad i andre barn enn mine barn osv . Du bare kjefter på meg hver gang jeg og barna er på besøk hos dere osv. Jeg har nettopp fått ett barn, lurer på om det er litt sjalusi i bildet også. At jeg kanskje får litt mer oppmerksomhet enn henne.. Man kan aldri stole på henne heller, om du forteller henne en hemmelighet så kommer hun uansett til å fortelle det videre. Jeg sa klart i fra ikke legg ut bilder av barnet mitt på sosiale medier, hun gjorde det uansett. Når jeg fant ut at hun gjorde det allikevel så nektet hun. Om du sier sannheten til henne at "jeg synes det er sånn sånn eller jeg føler det sånn å sånn om deg. Så kan hun finne på Å bruke ting man har fortalt til henne. Som er en hemmelighet eller ting som f.eks har vært en vond opplevelse men du har delt det med henne. Som tidligere idag så sa jeg til henne at jeg var lei av at barna hennes tok mine sokker fra meg hele tiden å at dattera snoker og rører min sminke så klikket hun totalt "mine barn gjør ikke sånn å sånn, du lyver du bare prøver å lage helvete her" så frekk som hun er så sier hun jeg er bedre enn deg, jeg bor ikke på gata i alle fall. Jeg har aldri bodd på gata men bodde hos mine foreldre i noen mnd til jeg flyttet fra en leilighet til en annen. Men hun kan jo ikke si noe? Hun har fire barn og en mann ingen av de jobber? Lever på NAV, å låner penger av foreldrene mine og broren min hver mnd. Men allikevel så velger de å spise ute stadig vekk, og mannen velger heller røyk i steden for å spare penger til barna å mat. Hun kjøper klær stadig vekk, drar på ferie selc om at hun ikke Har råd. Jeg vet ikke jeg, ble litt langt dette men synd å si det. Men jeg hater henne. Jef har blokkert henne på tlf min mange ganger men allikevel så tar hun kontakt. Hva skal jeg gjøre? Hun er jo ikke bra for meg, hun gjør meg deppa og trist. Vil ikke ha henne i livet mittt Anonymous poster hash: a0cd3...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå