Gå til innhold

Noen år over 30 og fremdeles jomfru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et nært familiemedlem som er godt over 30, fremdeles har hun ikke hatt forhold og er fortsatt jomfru. Det er ikke noe feil med utseendet og personligheten er ikke avskrekkende. Hetero er hun også. Det er egentlig ingen grunn til at det har blitt slik ser det ut til........

Jeg har jo ikke noe med det sånn egentlig, men jeg tenker på henne nå og da - på hva hun har "gått glipp av" og hvordan det vil bli den dagen hun ev. finner seg en mann. Det er jo ikke akkurat normalt, hvordan tror dere en kjæreste vil ta det når han finner ut dette?

Anonymous poster hash: eed41...9a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars jente. Håper hun får poppa cherryn asap zulu.

Anonymous poster hash: 25198...d1d
Skrevet

Kan hende hun er aseksuell, og ikke har interessen eller behovet? 

Jeg er selv straks 30, er ikke jomfru, men har ikke mye seksuell erfaring å skryte på meg heller. Anser meg selv som aseksuell, trives alene og føler ikke behov for verken seksuell kontakt eller "bekreftelse" fra noen mann.

Anonymous poster hash: b4146...39e
Skrevet

Er det egentlig opp til noen andre å mene noe som helst om dette? Hennes liv, hennes valg.

Anonymous poster hash: 435b0...098

Skrevet

Jeg har en venninne som er 35, ukysset og jomfru.

Min kjæreste på 40 hadde bare hatt ett dårlig forsøk med sex når vi mmøttes.kunne nesten kalt han jomfru. Hvorfor det var slik for han skjønner jeg ikke. Han er både kjekk og snill. Litt sjenert, mulig derfor?

Anonymous poster hash: 92f87...704

Skrevet

Jeg kjenner en som er 27. Hun er ukysset og jomfru.

Anonymous poster hash: 921ab...ae1

Skrevet

En side som heter "Barn i magen" er kanskje ikke det stedet du finner flest jomfruer uansett alder...😂😂😂

Anonymous poster hash: fc5e0...518

Skrevet

Jepp.

Kompis, snart 40 år.

Hadde sjangsen en gang, men da sviktet knekken, så fortsatt jomfru.

Skrevet

Mer vanlig enn man skulle tro. Det er en av de siste tabuene i samfunnet, å ikke ha sex. Jeg var sein, og det plaget meg veldig. Ikke fordi jeg savnet sexen, men på grunn av presset rundt meg. Da jeg var over tredve fant drømmemannen, var det aldri noe problem. Så la slektninger din være i fred, det er dine holdninger som gjør det vanskelig.

Anonymous poster hash: 0de02...66e

Skrevet

Enig med siste, dette er et slags tabu i samfunnet. Om å gjøre å møte mannen i sitt liv uten å ha hatt sex med for mange...

Jeg var jomfru da jeg møtte mannen min, 33 år gammel. Hadde litt erfaring da, men havnet i noen one night stands situasjoner og "våknet opp" og tenkte at dette er helt feil. For meg.

Så møtte jeg mannen min og følte alt var riktig.

Angrer ikke på at han ble den ordentlig første, og pappan til barnet vårt, selv om vi nå er i ferd med å gå fra hverandre..

Det må da være greit å vente uten å bli sett på som en raritet??

Anonymous poster hash: 6a686...34a

Skrevet

Søsteren min er snart 30 og jomfru, har aldri hatt kjæreste.

Hun er smart, blid, godt likt, har god jobb og ser bra ut, det veldig få vet er at hun ble seksuelt misbrukt som barn, hater kroppen sin og ikke takler den type nærhet. Det er ikke alle problemer som synes utenpå...

Anonymous poster hash: 6e238...8fe

Skrevet

Enig med siste, dette er et slags tabu i samfunnet. Om å gjøre å møte mannen i sitt liv uten å ha hatt sex med for mange...

Jeg var jomfru da jeg møtte mannen min, 33 år gammel. Hadde litt erfaring da, men havnet i noen one night stands situasjoner og "våknet opp" og tenkte at dette er helt feil. For meg.

Angrer ikke på at han ble den ordentlig første, og pappan til barnet vårt, selv om vi nå er i ferd med å gå fra hverandre..

Hvordan kan du være jomfru når du har hatt noen ons?

Anonymous poster hash: 850aa...dc0

Skrevet

Hvordan kan du være jomfru når du har hatt noen ons?

Anonymous poster hash: 850aa...dc0

Hun sier jo hun har kommet i noen ons situasjoner, men "våknet opp". Altså ikke gjennomført.

Anonymous poster hash: 5482f...5a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...