Gå til innhold

Sjekk den forvandlingen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dust!!

Anonymous poster hash: ffc3a...290

Skrevet

Dust!!Anonymous poster hash: ffc3a...290

???

Hun var jo blitt nydelig etter Mc Donalds fettet forsvant!!

Anonymous poster hash: b7389...2ad

Skrevet

Dust!!

Hva i alle dager?

HI

Anonymous poster hash: 1897c...35b

Skrevet

Kirurgi også?

Anonymous poster hash: d5c33...66d

Skrevet

Bra jobba, hun ser fantastisk ut!

Anonymous poster hash: b96e9...639
Skrevet

Synes hun var flott på før-bildet også jeg :)

Anonymous poster hash: c8996...5ea
Skrevet

Dust!!

Hva i alle dager?

HI

Jeg er så LEI det fokuset der..var hun ikke smashing før? Hvorfor føler du trang til å poste sånt? Sende flere på bulimi, anorexi og selvmordstankeferd for å prøve og bli like "smashing"?

I alle dager ja. Virkelig!

Skrevet

Syns hun så fantastisk ut nå! Motiverende å se at det er mulig :)

Anonymous poster hash: 29b20...a64

Skrevet (endret)

Synes denne smekre damen var like smekker som før som nå. Tynnhet er ikke alltid veien til at man har det godt med seg selv.

Endret av Gjest
Skrevet

Dust!!

Hva i alle dager?

HI

Jeg er så LEI det fokuset der..var hun ikke smashing før? Hvorfor føler du trang til å poste sånt? Sende flere på bulimi, anorexi og selvmordstankeferd for å prøve og bli like "smashing"?

Nei, hun var IKKE smashing før. Hun var overvektig. Ikke stygg, ikke "feit" eller "blubbete" (kall det hva du vil), men overvektig. Nå ser hun jo riktig så bra ut, veltrent og slank. Hun ser SUNN ut. Smashing, oh yes! 

Anonymous poster hash: 47a2a...54f

Skrevet

Dust!!

Hva i alle dager?

HI

Nei, hun var IKKE smashing før. Hun var overvektig. Ikke stygg, ikke "feit" eller "blubbete" (kall det hva du vil), men overvektig. Nå ser hun jo riktig så bra ut, veltrent og slank. Hun ser SUNN ut. Smashing, oh yes!

Men du VET ikke om hun er sunn - eller står med finger'n i halsen flere timer om dagen. Eller har ortoreksi. Derfor er holdninger som dine skremmende.

Skrevet

Dust!!

Hva i alle dager?

HI

Men du VET ikke om hun er sunn - eller står med finger'n i halsen flere timer om dagen. Eller har ortoreksi. Derfor er holdninger som dine skremmende.

Det er ikke opp til meg å avgjøre hvordan hun velger å se SMASHING ut, men hun har klart det likevel. Hun ser ikke ut som en finger-i-halsen dame ol., hun ser sunn ut, om du vil det eller ikke. Om hun faktisk er en finger-i-halsen dame, så har hun et problem. Jeg trenger ikke se opp til metodene hennes for å synes at hun ser bra ut. Hadde jeg visst at hun hadde en spiseforstyrrelse, ville jeg uansett ha syntes hun så bra ut, men grensen går nettopp der - fortsetter hun å ta av seg vil hun ikke lenger se sunn og frisk ut. 

Skrevet

Hun var virkelig nydelig nå! :D

Anonymous poster hash: 2831c...b06

Skrevet

Himmel og hav ,her er det ikke lov til å si at damer som er slanke og tar seg godt ut er fine å se på...Hun var naturlig og fin, hverken for tynn ,for beinete, for muskuløs, for  "blond", for babe...hun var fin å se på,rett og slett!

Anonymous poster hash: afbc8...d1c
Skrevet

Søt jente både før og etter, men hun ser gladere ut på etterbildet så da har hun det vel bedre med seg selv nå. Bra for henne:)

Anonymous poster hash: 5205f...f1d

Skrevet

Synes ikke forandringen var stor

Anonymous poster hash: 80bb3...cd3

Gjest ♡perla
Skrevet

Flott både før og etter, men syns kanskje etter-bilde ser litt fotoshoppet/beskjært ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...