Gå til innhold

Gjeld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg har mye gjeld som jeg har skåftet i et par år.

Vet ikke hvor mye og hvor.

Hvordan gripe fatt i dette?

Anonymous poster hash: 839c2...232

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start med å rydde i papirene dine. Få et system. Lag så en oversikt over hvem du skylder penger og hvor mye du skylder hver enkelt. Det finner du lett ut ved å ta en telefon til dine kreditorer. Finn så ut hvor mye du kan betale ned på gjelden i måneden og lag avtaler med de du skylder penger.

Det min mann gjorde var å betale mest til de han skyldte minst til. For så å øke til de han skylte mest til etter hver som små sakene ble ferdig betalt.

Ditt lokale NAV skal ha gjeldsrådgivere. Få en avtale der for veiledning. :) Lykke til

Anonymous poster hash: 4278e...e9d

Skrevet

Start med å rydde i papirene dine. Få et system. Lag så en oversikt over hvem du skylder penger og hvor mye du skylder hver enkelt. Det finner du lett ut ved å ta en telefon til dine kreditorer. Finn så ut hvor mye du kan betale ned på gjelden i måneden og lag avtaler med de du skylder penger.

Det min mann gjorde var å betale mest til de han skyldte minst til. For så å øke til de han skylte mest til etter hver som små sakene ble ferdig betalt.

Ditt lokale NAV skal ha gjeldsrådgivere. Få en avtale der for veiledning. :) Lykke til

Anonymous poster hash: 4278e...e9d

Bor i Brasil nå. Har ikke et eneste papir fra sakene i Norge.

Mener jeg så en link en gang der man kunne sende inn et skjema for å få oversikt. .

Skrevet

Gå inn på soliditet.no, der kan du ta et gratis søk på opplysninger om deg selv.

Anonymous poster hash: c18a4...1cb
Skrevet

Gå inn på soliditet.no, der kan du ta et gratis søk på opplysninger om deg selv.

Anonymous poster hash: c18a4...1cb

Har ikke norsk mobil nummer men sendte de en mail, takk!

Vil ikke ha det hengende over meg med nytt barn i magen.

Vil rydde opp og få lettere skuldre!

Skrevet

Norsk inkassobyråforening, har en hjemmeside du kan sende forespørsel igjennom. De sender så videre til alle byråene. Du får tilbakemelding på mail. Lykke til!

Anonymous poster hash: 6c6b2...ab2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...