Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg vet jeg har mye gjeld som jeg har skåftet i et par år. Vet ikke hvor mye og hvor. Hvordan gripe fatt i dette? Anonymous poster hash: 839c2...232
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Start med å rydde i papirene dine. Få et system. Lag så en oversikt over hvem du skylder penger og hvor mye du skylder hver enkelt. Det finner du lett ut ved å ta en telefon til dine kreditorer. Finn så ut hvor mye du kan betale ned på gjelden i måneden og lag avtaler med de du skylder penger. Det min mann gjorde var å betale mest til de han skyldte minst til. For så å øke til de han skylte mest til etter hver som små sakene ble ferdig betalt. Ditt lokale NAV skal ha gjeldsrådgivere. Få en avtale der for veiledning. Lykke til Anonymous poster hash: 4278e...e9d
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Start med å rydde i papirene dine. Få et system. Lag så en oversikt over hvem du skylder penger og hvor mye du skylder hver enkelt. Det finner du lett ut ved å ta en telefon til dine kreditorer. Finn så ut hvor mye du kan betale ned på gjelden i måneden og lag avtaler med de du skylder penger. Det min mann gjorde var å betale mest til de han skyldte minst til. For så å øke til de han skylte mest til etter hver som små sakene ble ferdig betalt. Ditt lokale NAV skal ha gjeldsrådgivere. Få en avtale der for veiledning. Lykke til Anonymous poster hash: 4278e...e9d Bor i Brasil nå. Har ikke et eneste papir fra sakene i Norge. Mener jeg så en link en gang der man kunne sende inn et skjema for å få oversikt. . Anonymous poster hash: 839c2...232
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Gå inn på soliditet.no, der kan du ta et gratis søk på opplysninger om deg selv. Anonymous poster hash: c18a4...1cb
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Gå inn på soliditet.no, der kan du ta et gratis søk på opplysninger om deg selv. Anonymous poster hash: c18a4...1cb Har ikke norsk mobil nummer men sendte de en mail, takk! Vil ikke ha det hengende over meg med nytt barn i magen. Vil rydde opp og få lettere skuldre! Anonymous poster hash: 839c2...232
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Norsk inkassobyråforening, har en hjemmeside du kan sende forespørsel igjennom. De sender så videre til alle byråene. Du får tilbakemelding på mail. Lykke til! Anonymous poster hash: 6c6b2...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå