Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Lurer på utdanning. 😊 Anonymous poster hash: 96c38...792
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Ingen utdanning utover opplæring i starten. Anonymous poster hash: 960ba...933
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Ingen utdanning utover opplæring i starten. Anonymous poster hash: 960ba...933 Takk ☺ har du det som yrke? Anonymous poster hash: 96c38...792
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Kunne faktisk tenkt meg å jobbe som det jeg og Anonymous poster hash: 0421f...e29
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Ingen utdanning utover opplæring i starten.Anonymous poster hash: 960ba...933 Takk ☺ har du det som yrke?Anonymous poster hash: 96c38...792 Nei, men moren min jobber som det. Begynte for 5-6 år siden. Men jeg har vært med på jobb som "bærehjelp" flere ganger da. Det de ser mest på er vel evnen til å snakke med folk i en veldig vanskelig situasjon, det å kunne gjøre det til en best mulig opplevelse for alle parter (har fått høre noen historier, anonyme selvfølgelig, om stebarn, ex'er og svigerfamilier blant annet som hadde helt forskjellige meninger om hvordan begravelse og alt skulle foregå. Du bør ha god rygg, for det er mange tunge løft. Og det er veldig mye papirarbeid inne i bildet. F.eks. arv, skifte og annonser i avisen. Og selvsagt selve begravelsen. I tillegg er det jo ikke alle dødsfall som er like "pene", og det er visst ofte mye lukt. Men alt i alt virker det som en veldig bra bransje hvis du takler det. Det er absolutt ikke meningen å få deg på andre tanker Moren min trives hvertfall veldig godt, og sier at tilbakemeldingene hun får fra de pårørende gjør det helt klart verdt å jobbe for Anonymous poster hash: 960ba...933
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Ingen utdanning utover opplæring i starten.Anonymous poster hash: 960ba...933 Takk ☺ har du det som yrke?Anonymous poster hash: 96c38...792 Nei, men moren min jobber som det. Begynte for 5-6 år siden. Men jeg har vært med på jobb som "bærehjelp" flere ganger da. Det de ser mest på er vel evnen til å snakke med folk i en veldig vanskelig situasjon, det å kunne gjøre det til en best mulig opplevelse for alle parter (har fått høre noen historier, anonyme selvfølgelig, om stebarn, ex'er og svigerfamilier blant annet som hadde helt forskjellige meninger om hvordan begravelse og alt skulle foregå. Du bør ha god rygg, for det er mange tunge løft. Og det er veldig mye papirarbeid inne i bildet. F.eks. arv, skifte og annonser i avisen. Og selvsagt selve begravelsen. I tillegg er det jo ikke alle dødsfall som er like "pene", og det er visst ofte mye lukt. Men alt i alt virker det som en veldig bra bransje hvis du takler det. Det er absolutt ikke meningen å få deg på andre tanker Moren min trives hvertfall veldig godt, og sier at tilbakemeldingene hun får fra de pårørende gjør det helt klart verdt å jobbe for Anonymous poster hash: 960ba...933 Tusen takk for svar 😀 vet du hva lønnen er? Anonymous poster hash: 96c38...792
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Hva er lønnen på slike yrker? Tenker de bør være litt ifht å lokke folk til stillingene Anonymous poster hash: 40ea2...ef7
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Ingen utdanning utover opplæring i starten.Anonymous poster hash: 960ba...933 Takk ☺ har du det som yrke?Anonymous poster hash: 96c38...792 Nei, men moren min jobber som det. Begynte for 5-6 år siden. Men jeg har vært med på jobb som "bærehjelp" flere ganger da. Det de ser mest på er vel evnen til å snakke med folk i en veldig vanskelig situasjon, det å kunne gjøre det til en best mulig opplevelse for alle parter (har fått høre noen historier, anonyme selvfølgelig, om stebarn, ex'er og svigerfamilier blant annet som hadde helt forskjellige meninger om hvordan begravelse og alt skulle foregå. Du bør ha god rygg, for det er mange tunge løft. Og det er veldig mye papirarbeid inne i bildet. F.eks. arv, skifte og annonser i avisen. Og selvsagt selve begravelsen. I tillegg er det jo ikke alle dødsfall som er like "pene", og det er visst ofte mye lukt. Men alt i alt virker det som en veldig bra bransje hvis du takler det. Det er absolutt ikke meningen å få deg på andre tanker Moren min trives hvertfall veldig godt, og sier at tilbakemeldingene hun får fra de pårørende gjør det helt klart verdt å jobbe for Anonymous poster hash: 960ba...933 Tusen takk for svar vet du hva lønnen er?Anonymous poster hash: 96c38...792 Bare hyggelig Tror den ligger på rundt 450 000. Men kan bli en del ekstra hvis man jobber helgevakter og helligdager, og da er man jo bare hjemme uansett med telefonen på seg så lenge det ikke er noe som skjer akutt. Anonymous poster hash: 960ba...933
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Ingen utdanning utover opplæring i starten.Anonymous poster hash: 960ba...933 Takk ☺ har du det som yrke?Anonymous poster hash: 96c38...792 Nei, men moren min jobber som det. Begynte for 5-6 år siden. Men jeg har vært med på jobb som "bærehjelp" flere ganger da. Det de ser mest på er vel evnen til å snakke med folk i en veldig vanskelig situasjon, det å kunne gjøre det til en best mulig opplevelse for alle parter (har fått høre noen historier, anonyme selvfølgelig, om stebarn, ex'er og svigerfamilier blant annet som hadde helt forskjellige meninger om hvordan begravelse og alt skulle foregå. Du bør ha god rygg, for det er mange tunge løft. Og det er veldig mye papirarbeid inne i bildet. F.eks. arv, skifte og annonser i avisen. Og selvsagt selve begravelsen. I tillegg er det jo ikke alle dødsfall som er like "pene", og det er visst ofte mye lukt. Men alt i alt virker det som en veldig bra bransje hvis du takler det. Det er absolutt ikke meningen å få deg på andre tanker Moren min trives hvertfall veldig godt, og sier at tilbakemeldingene hun får fra de pårørende gjør det helt klart verdt å jobbe for Anonymous poster hash: 960ba...933 Tusen takk for svar vet du hva lønnen er?Anonymous poster hash: 96c38...792 Bare hyggelig Tror den ligger på rundt 450 000. Men kan bli en del ekstra hvis man jobber helgevakter og helligdager, og da er man jo bare hjemme uansett med telefonen på seg så lenge det ikke er noe som skjer akutt. Anonymous poster hash: 960ba...933 Nok en gang, tusen takk for svar 😃 Anonymous poster hash: 96c38...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå