Gå til innhold

Hvordan holder dere avstand?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som av forskjellige grunner holder avstand til familiemedlemmer, hvordan gjør dere det i praksis?

F.eks når de skal besøke for å hilse på en nyfødt?

 

Vi har et dårlig forhold til svigerfamilien, det er en lang historie, men svigermor er manipulerende og farlig. Svigerfar er noe for seg selv, men ikke farlig i den forstand, bare frekk og uten sosial intelligens (han er ikke det største problemet, alkurat :) ). Svigermor holdt på å ødelegge livet til min samboer, men vi har konkludert med at vi ønsker en veldig overfladisk kontakt, dog uten at hun "får grep om" ungene våre og gjør det samme mot dem som mot sine barn. Hun er som sagt meget manipulerende og utspekulert.

 

Hvordan holde avstand akkurat nok til å finne balansen? Det er samboeren min som aller mest ønsker denne overfladiske kontakten, tross en dårlig historie og mye "dritt", er de de eneste foreldrene han har :) men hvordan gjør dere det? Hvis det er noen her inne som er i samme båt, da.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3bfa2...e35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermor her får blant annet ikke være alene med barnet og selvfølgelig ikke sitte barnevakt. Vi inviterer henne bare når vi må, og hun inviterer heldigvis oss sjelden. Hun sier ingenting om det da, så det er ikke noe problem sånn sett, vi trenger ikke å forklare noe til henne. Har bare minst mulig kontakt.

 

Anonymous poster hash: e0ea1...1d6

Skrevet

Vi flyttet faktisk. Han kommer fra sør og jeg nord. Hans familie er helt skrullete, så da vi skulle ha barn så pakket vi og dro til dem som oppførte seg som folk:-) på grunn av avstand så har det vært minimalt med kontakt.

 

Anonymous poster hash: 87139...f4d

Skrevet

Jeg har kuttet kontakten og en stund fremover sjekker jeg om fadern kommer. Kommer han, kommer ikke jeg. Trist men nødvendig!

Skrevet

Dere som av forskjellige grunner holder avstand til familiemedlemmer, hvordan gjør dere det i praksis?

F.eks når de skal besøke for å hilse på en nyfødt?

 

Vi har et dårlig forhold til svigerfamilien, det er en lang historie, men svigermor er manipulerende og farlig. Svigerfar er noe for seg selv, men ikke farlig i den forstand, bare frekk og uten sosial intelligens (han er ikke det største problemet, alkurat :) ). Svigermor holdt på å ødelegge livet til min samboer, men vi har konkludert med at vi ønsker en veldig overfladisk kontakt, dog uten at hun "får grep om" ungene våre og gjør det samme mot dem som mot sine barn. Hun er som sagt meget manipulerende og utspekulert.

 

Hvordan holde avstand akkurat nok til å finne balansen? Det er samboeren min som aller mest ønsker denne overfladiske kontakten, tross en dårlig historie og mye "dritt", er de de eneste foreldrene han har :) men hvordan gjør dere det? Hvis det er noen her inne som er i samme båt, da.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3bfa2...e35

Min eks tok ikke nok affære. Hans mor gav han et helvetes liv som bla resulterte i sykehus imnleggelse som barn. Forstoppelse og angst. I dag er han mer psykopat og spiller seg frem til en Oscar om han må. Derfor er han en eks. Hans ene søster slet med spiseproblemer pga henne. Og yngste har null sosiale antenner.

 

Jeg fikk kjøpt hans signatur i 3 år og derfor bor vi nå i utlandet.

Kostet meg hus og 3 biler.

Så verdt det.

Jobber med gjelden han signerte i mitt navn.

Jobber med mitt eget sinne mot han.

Jobber med alt tullet han putter inn i hodet på barna de 3-4 gangene han har samvær i året.

 

I 2017 blir det sak og jeg har ingen bevis.

Må til da stå stødig som et fjell.

 

Ønsker meg selv og alle andre med familie problemer, uansett proporsjoner Lykke til og et fredfylt liv!

 

Anonymous poster hash: f7c02...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...