Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Har tre barn, har fått skryt av lærere og barbehagepersonell pga oppdragelse (gode og snille barn), pedagogisk utdannelse (om det har noe å si?), snart eget hus, fast jobb osv. Men det jeg er redd skal komme til å stoppe oss er en bakgrunn som gjeldsofre. Vi satt virkelig dypt i det, men er nesten ferdig å ordne opp... Kan det stoppe oss? Motivasjonen er ikke penger i det hele tatt, men er redd det kan virke sånn. Jeg er virkelig glad i barn og vil hjelpe med å gi barn som trenger det en god oppvekst. Jeg mener selv jeg er samarbeidsvillig og har god selvinnsikt, som jeg har lest her er en forutsetning, og jeg har fått en god og trygg oppvekst! Anonymous poster hash: 06db1...3b2
klg,2 boys now:) Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Noen i nære familie er fosterfoldre og de har hatt myyyye økonomiske problemer både før under og etter
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Nei, det kan jeg ikke begripe at skal være et problem. Men jeg er ingen ekspert, da. Anonymous poster hash: 7fd61...d68
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Noen i nære familie er fosterfoldre og de har hatt myyyye økonomiske problemer både før under og etter Ok, det høres ut "bra" ut. Mener ikke det er noe bra å sende fosterbarn til familier med økonomiske problemer uten at de er på vei ut av det, det fører mye annet "grums" med seg. Anonymous poster hash: 06db1...3b2
klg,2 boys now:) Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Enig så enig..men barnevernet er nok desperate så de var vel bedre enn der ungen var i utganspunktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå