Hønemor30 Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Finnes det noe sted i nærheten av Oslo S jeg kan parkere uten at det koster meg mange hundrelapper. Fra tidlig ettermiddag til morgen etter
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Må du kjøre til Oslo? Tror du må belage deg på at det blir dyrt. Selv har jeg bodd i Oslo i fem år og hatt bil i et par av dem, men bruker aldri bilen når vi skal ferdes i sentrum. Anonymous poster hash: 2e873...56e
Iiiiik Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Det finnes parkeringsplasser, men ingen av dem er billige. Hvis det er snakk om nesten et døgn, blir det dyrt. Ville heller ha funnet en innfartsparkering da, utenfor byen, i nærheten av en togstasjon. Da kan du parkere gratis og ta toget for en 50-lapp.
Hønemor30 Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2015 Jeg må ha bil med. Vet det er parkering i nærheten av festningen men vet ikke om det er lov å stå der så lenge. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Alle parkeringsplasser koster noe. Du kan jo prøve i gatene ved botanisk hage feks men der hadde ikke jeg turt å gå på kveldstid. Alternativt kjør til Torshov. Parker i Johan Svendsensgate, Ole Bullsgate 30 bussen stopper der. Anonymous poster hash: c369d...46d
Iiiiik Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Her er en grei oversikt. 300 kroner for et døgn i parkeringshus rett ved Oslo S er jo ikke så verst http://no.parkopedia.com/parkering/sentrum_oslo/
Hønemor30 Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2015 Det er helt greit å betale. Men det er forskjell på 5-600 kr i p-hus og kanskje jeg kan finne noe til halve prisen Takk Iiiiik skal se på linken. Googlet meg frem til at oslo s p-hus heller ikke skulle være av de dyreste.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Kjør ned til Akershus festning! Blir litt å gå, men sier du til vakta (om de spør) at du skal i møte på feks forsvarsmueet slipper de deg inn. Gratis parkering, men ta ut bilen igjen før 21.00, ellers er det kanskje ny runde med spørsmål. Gå ikke ut/inn hovedporten på festningen, da er det ingen som stiller spørsmål til hvorfor du går "feil vei". Anonymous poster hash: 3d136...17e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Kjør ned til Akershus festning! Blir litt å gå, men sier du til vakta (om de spør) at du skal i møte på feks forsvarsmueet slipper de deg inn. Gratis parkering, men ta ut bilen igjen før 21.00, ellers er det kanskje ny runde med spørsmål. Gå ikke ut/inn hovedporten på festningen, da er det ingen som stiller spørsmål til hvorfor du går "feil vei". Anonymous poster hash: 3d136...17e Over natta er forresten ikke et problem! Da har det vært så mange vaktbytter og den ene vet ikke hva den andre gjør... Anonymous poster hash: 3d136...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå