Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en krem å anbefale på nyfødt? Han har tørr hud, som flasser av. Tørr i ansiktet også..,

Anonymous poster hash: 3161e...32e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel? Kan det være eksem? Min lille fikk eksem tidlig. Tips: bruk kun bomull, vask kun klær med neutral vaskemiddel, bad med Rikshospitaletsbadeolje(kjøpes på apotek), ikke bad han for ofte. Smør med en litt fet krem ala locobase, aderma.

Anonymous poster hash: 50f1b...1d4

Skrevet

Hvor gammel? Kan det være eksem? Min lille fikk eksem tidlig. Tips: bruk kun bomull, vask kun klær med neutral vaskemiddel, bad med Rikshospitaletsbadeolje(kjøpes på apotek), ikke bad han for ofte. Smør med en litt fet krem ala locobase, aderma.

Anonymous poster hash: 50f1b...1d4

Han er litt over en uke gammel! Vet ikke om det er eksem... :/ har badet han bare 2 ganger... Han er 1 uke og 3 gammel!

Skrevet

Har alle mine også hatt. Hvis det blir skikkelig tørrflekket så har jeg smurt en gang med bepanthen(eller hva det heter). Da har det blitt borte igjen. Ellers masserer vi litt med apobase, brukes av hele familien 😊

Anonymous poster hash: 3d73f...bd2

Skrevet

Man kan også ta litt babyolje på en bomullsdott og smøre på de tørre områdene. Fikk fortalt det på barselavdelingen, men har ikke prøvd det selv.

Anonymous poster hash: 32be2...62d

Skrevet

Ikke bruk krem,det kan hindre huden i å produsere fett selv.Det skyldes overgangen fra vann til luft etter fødsel. Huden vil flasse av av seg selv som flere andre har nevnt. Kan evt ha litt olje i badevannet.

Skrevet

Ikke bruk krem,det kan hindre huden i å produsere fett selv.Det skyldes overgangen fra vann til luft etter fødsel. Huden vil flasse av av seg selv som flere andre har nevnt. Kan evt ha litt olje i badevannet.

Skrevet

Signerer det de skriver over om st den fornyer seg:-)

Hvis du velger å bruke babyolje så pass på at den ikke inneholder mineralolje. Paraffinum liqudum kan det for eksempel stå da. Det ødelegger huden helt seriøst.

Anonymous poster hash: a061f...5c0

Skrevet

Signerer det de skriver over om st den fornyer seg:-)

Hvis du velger å bruke babyolje så pass på at den ikke inneholder mineralolje. Paraffinum liqudum kan det for eksempel stå da. Det ødelegger huden helt seriøst.

Anonymous poster hash: a061f...5c0

Skal bade han snart da prøver jeg å ta olje i vannet :) har den fra natusan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...