Gå til innhold

Blir så utrolig frustrert på mannfolket!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det fint sammen, bra kjemi, bra sex, bra samtaler, en del felles interesser osv.

Men å hjelpe til hjemme, det er han så dårlig på at jeg snart spyr.

Jeg jobber mindre enn han, og har gått med på at jeg i gjengjeld skal gjøre litt mer hjemme. Og det er helt greit. I 4 uker har jeg stått opp med mitt barn, kjørt i bhg, hentet i bhg, laget middag til alle, ryddet litt/vasket klær/tatt oppvasken, lagt barnet og ryddet litt til. Helt greit for meg, mitt barn.

Han har badet barnet 1 gang Denne perioden.

I går var jeg drit lei meg fordi moren min skulle hatt bursdag (døde når jeg var gravid). Ungen sto opp 6 og jeg hadde kjempevondt i kroppen..

Allikevel tok jeg klesvask, brettet alle klær, ryddet badet, tok ut/inn av oppvasken og ryddet kjøkkenår og ryddet stue. Vi Dro sammen å handlet, og når vi kom hjem var det 4 timer til jeg skulle få besøk. Jeg sa hva som gjensto, men han gikk ut å la seg i solen. For han gadd ikke rydde før jeg gjorde det. Jeg hadde satt meg ned for å se litt på Tv.. VVar drit sliten etter de 4 ukene og barnet var levert hos far.

Hvorfor kunne ikke han hjulpet meg selvom jeg slappet av litt? Fortjener jeg ikke det? Er det riktig at han ikke kan rydde når ikke jeg gjør det?

Anonymous poster hash: 42463...c7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som man reder ligger man! Snakk til mannen din.

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med det? Og jeg har snakket med han om det sikkert 100 ganger, men han forstår det fortsatt ikke. Han blir grinete og legger skylda på meg. Kommer ikke gjennom i det hele tatt :( derfor jeg egentlig blir så utrolig frustrert..

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med det? Og jeg har snakket med han om det sikkert 100 ganger, men han forstår det fortsatt ikke. Han blir grinete og legger skylda på meg. Kommer ikke gjennom i det hele tatt :( derfor jeg egentlig blir så utrolig frustrert..

Slutt og syns synn i deg selv og slutt og spør om han kan hjelpe, krev at han skal gjøre det, stå opp for deg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...