Gå til innhold

Ditt beste tips til lettvint kaffemat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får gjester i ettermiddag og har lyst å lage noe godt og lettvint

 

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blåbærmuffins el andre muffins uten glasur

Smuldrepai

Brownies

 

Anonymous poster hash: 9cf76...b1c

Skrevet

Jeg lager ofte scones, både lettvint og godt. Ellers er jo smuldrepai veldig godt 😊

Skrevet

Rullekake, muffins eller pai?

Skrevet

Pannekaker,lapper eller vaffler 👍

Skrevet

Jeg ville servert vafler eller lapper. Muffins er det simpleste jeg får servert til kaffen :(

Skrevet

Tynne pannekaker med masse egg, som avkjøles og smøres med smør og sukker 👍

 

Anonymous poster hash: 7f9a6...e7f

Skrevet

Sånn helt på siden.... Hvor i landet sier man kaffemat? Et ord jeg aldri har hørt før 😊.

Skrevet

Sånn helt på siden.... Hvor i landet sier man kaffemat? Et ord jeg aldri har hørt før 😊.

Svært mange steder, men kanskje ikke så ofte innenfor Ring 3 i Oslo.

 

Anonymous poster hash: 3e382...23f

Skrevet

Sånn helt på siden.... Hvor i landet sier man kaffemat? Et ord jeg aldri har hørt før 😊.

Er da høyst normalt det. Hva skal man ellers si? Finnes jo ikke noe annet godt og lettvint uttrykk.

 

Anonymous poster hash: 22906...63b

Skrevet

Helt sikkert et normalt ord der det brukes 😉. Men jeg har som sagt ikke hørt det før 😊.

Skrevet

Helt sikkert et normalt ord der det brukes 😉. Men jeg har som sagt ikke hørt det før 😊.

Hva sier du da?

 

 

Anonymous poster hash: 22906...63b

Skrevet

 

Helt sikkert et normalt ord der det brukes 😉. Men jeg har som sagt ikke hørt det før 😊.

Hva sier du da?

 

 

Anonymous poster hash: 22906...63b

Har ikke noe ord for det. Sier "noe godt til kaffen " eller bare rett og slett vafler, kake osv.

Skrevet

 

 

Helt sikkert et normalt ord der det brukes 😉. Men jeg har som sagt ikke hørt det før 😊.

Hva sier du da?

 

 

Anonymous poster hash: 22906...63b

Har ikke noe ord for det. Sier "noe godt til kaffen " eller bare rett og slett vafler, kake osv.

Ja, men da har du jo lært noe nytt i dag! En dag uten læring osv...

 

Anonymous poster hash: 3e382...23f

Skrevet

Mormor seier alltid at rullekake er så fint, den blir ferdig på den tida det tek frå gjestane ringer og melder sin ankomst til dei rekk fram.

Skrevet

Jeg ville servert vafler eller lapper. Muffins er det simpleste jeg får servert til kaffen :(

 

Jeg vil ikke si at noen av delene er simpelt. Hyggelig med noe hjemmelaget uansett.

 

Men (hjemmelagede) muffins er (oftest) kjempegodt, og til og med hakket mer avansert enn lapper og vafler, siden du mener det er simpelt med muffins mener jeg...

 

Anonymous poster hash: 87fc7...989

Skrevet

Så hvis du f.ekd får hjemmebakte, ferske bringebærmuffins når du er på kaffebesøk synes du det er simpel oppvartning? Glad du ikke er gjest i mitt hus..

 

Anonymous poster hash: b3ff5...4f3

Skrevet

Så hvis du f.ekd får hjemmebakte, ferske bringebærmuffins når du er på kaffebesøk synes du det er simpel oppvartning? Glad du ikke er gjest i mitt hus..

 

Anonymous poster hash: b3ff5...4f3

Skrevet

Litt sunde grove vafler (la røren stå noen timer før den stekes), men rømme, brukost, selvrørt syltetøy. NAM :) Da får de på en måte både mat og dessert på samme tid ;) 

Skrevet

Det ble muffins, simpelt eller ikke 😂 hadde noen med bringebær og noen med hakket sjokolade og de gikk ned på høykant.

 

Neste gang skal jeg prøve meg på smuldrepai, det er jo så godt.

 

Takk for råd, alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...