*Miss Marple* Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Får gjester i ettermiddag og har lyst å lage noe godt og lettvint Noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Blåbærmuffins el andre muffins uten glasur Smuldrepai Brownies Anonymous poster hash: 9cf76...b1c
Helene Harepus Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg lager ofte scones, både lettvint og godt. Ellers er jo smuldrepai veldig godt 😊
MarianeA Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Jeg ville servert vafler eller lapper. Muffins er det simpleste jeg får servert til kaffen
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Tynne pannekaker med masse egg, som avkjøles og smøres med smør og sukker 👍 Anonymous poster hash: 7f9a6...e7f
LivetErEnLek Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Sånn helt på siden.... Hvor i landet sier man kaffemat? Et ord jeg aldri har hørt før 😊.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Sånn helt på siden.... Hvor i landet sier man kaffemat? Et ord jeg aldri har hørt før 😊. Svært mange steder, men kanskje ikke så ofte innenfor Ring 3 i Oslo. Anonymous poster hash: 3e382...23f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Sånn helt på siden.... Hvor i landet sier man kaffemat? Et ord jeg aldri har hørt før 😊. Er da høyst normalt det. Hva skal man ellers si? Finnes jo ikke noe annet godt og lettvint uttrykk. Anonymous poster hash: 22906...63b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 http://kreativeideer.com/nar-du-trenger-noe-servere-siste-liten/2/ Anonymous poster hash: fb0ac...c74
LivetErEnLek Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 Helt sikkert et normalt ord der det brukes 😉. Men jeg har som sagt ikke hørt det før 😊.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 Helt sikkert et normalt ord der det brukes 😉. Men jeg har som sagt ikke hørt det før 😊. Hva sier du da? Anonymous poster hash: 22906...63b
LivetErEnLek Skrevet 24. mai 2015 #14 Skrevet 24. mai 2015 Helt sikkert et normalt ord der det brukes 😉. Men jeg har som sagt ikke hørt det før 😊.Hva sier du da? Anonymous poster hash: 22906...63b Har ikke noe ord for det. Sier "noe godt til kaffen " eller bare rett og slett vafler, kake osv.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #15 Skrevet 24. mai 2015 Helt sikkert et normalt ord der det brukes 😉. Men jeg har som sagt ikke hørt det før 😊.Hva sier du da? Anonymous poster hash: 22906...63b Har ikke noe ord for det. Sier "noe godt til kaffen " eller bare rett og slett vafler, kake osv. Ja, men da har du jo lært noe nytt i dag! En dag uten læring osv... Anonymous poster hash: 3e382...23f
☆☆☆ Skrevet 24. mai 2015 #16 Skrevet 24. mai 2015 Mormor seier alltid at rullekake er så fint, den blir ferdig på den tida det tek frå gjestane ringer og melder sin ankomst til dei rekk fram.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #17 Skrevet 24. mai 2015 Jeg ville servert vafler eller lapper. Muffins er det simpleste jeg får servert til kaffen Jeg vil ikke si at noen av delene er simpelt. Hyggelig med noe hjemmelaget uansett. Men (hjemmelagede) muffins er (oftest) kjempegodt, og til og med hakket mer avansert enn lapper og vafler, siden du mener det er simpelt med muffins mener jeg... Anonymous poster hash: 87fc7...989
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #18 Skrevet 24. mai 2015 Så hvis du f.ekd får hjemmebakte, ferske bringebærmuffins når du er på kaffebesøk synes du det er simpel oppvartning? Glad du ikke er gjest i mitt hus.. Anonymous poster hash: b3ff5...4f3
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #19 Skrevet 24. mai 2015 Så hvis du f.ekd får hjemmebakte, ferske bringebærmuffins når du er på kaffebesøk synes du det er simpel oppvartning? Glad du ikke er gjest i mitt hus.. Anonymous poster hash: b3ff5...4f3
MMP Skrevet 24. mai 2015 #20 Skrevet 24. mai 2015 Litt sunde grove vafler (la røren stå noen timer før den stekes), men rømme, brukost, selvrørt syltetøy. NAM Da får de på en måte både mat og dessert på samme tid
*Miss Marple* Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #21 Skrevet 24. mai 2015 Det ble muffins, simpelt eller ikke 😂 hadde noen med bringebær og noen med hakket sjokolade og de gikk ned på høykant. Neste gang skal jeg prøve meg på smuldrepai, det er jo så godt. Takk for råd, alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå