Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Førstegangsgravid uten peiling her. Kan en nyfødt ligge i en slik trille? Eventuelt har dere andre anbefalinger? Vil helst ikke bruke mer enn ca. 1000 kroner på en trille :-) Anonymous poster hash: a6341...eb6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Det var altså denne det var snakk om : http://www.barnashus.no/zero2four-lacruz-trille-gra-7071854129318.html Anonymous poster hash: a6341...eb6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Nei, hadde i utgangspunktet ikke brukt denne til en nyfødt, selv om det sikkert hadde gått an. Er det kun snakk om en ferietrille eller en trille du skal bruke permanent? Hadde heller kjøpt noe billig og pent brukt om jeg hadde så lite penger. Anonymous poster hash: 6b78a...2a7
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Ville ikke brukt den til nyfødt. Finnes masse bra og billig på finn! 😊 (har selv kjøpt to barnevogner der i ypperlig stand til 1000kr stykket). Anonymous poster hash: b684f...f17
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Nei, hadde i utgangspunktet ikke brukt denne til en nyfødt, selv om det sikkert hadde gått an. Er det kun snakk om en ferietrille eller en trille du skal bruke permanent? Hadde heller kjøpt noe billig og pent brukt om jeg hadde så lite penger. Anonymous poster hash: 6b78a...2a7 Takk for svar! Første reise blir en reise til Oslo når baby er ca. 2 mnd. Det er i hovedsak snakk om å bruke denne inne på flyplass, eventuelt småturer som til og fra mat ol. i Oslo. Vogna skal ikke brukes til vanlig, den skal jeg selvfølgelig legge mer penger i, men tenkte kanskje det var greiere med en vogn til reise som tar mindre plass og vekt enn "hovedvogna", da jeg har hørt at vogner lett kan bli ødelagte på flyturer :-) Anonymous poster hash: a6341...eb6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Nei, hadde i utgangspunktet ikke brukt denne til en nyfødt, selv om det sikkert hadde gått an. Er det kun snakk om en ferietrille eller en trille du skal bruke permanent? Hadde heller kjøpt noe billig og pent brukt om jeg hadde så lite penger. Anonymous poster hash: 6b78a...2a7 Takk for svar!Første reise blir en reise til Oslo når baby er ca. 2 mnd. Det er i hovedsak snakk om å bruke denne inne på flyplass, eventuelt småturer som til og fra mat ol. i Oslo. Vogna skal ikke brukes til vanlig, den skal jeg selvfølgelig legge mer penger i, men tenkte kanskje det var greiere med en vogn til reise som tar mindre plass og vekt enn "hovedvogna", da jeg har hørt at vogner lett kan bli ødelagte på flyturer :-) Anonymous poster hash: a6341...eb6 Når baby er så liten ville jeg heller gått for bæreutstyr Anonymous poster hash: 6a940...c5e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Nei, hadde i utgangspunktet ikke brukt denne til en nyfødt, selv om det sikkert hadde gått an. Er det kun snakk om en ferietrille eller en trille du skal bruke permanent? Hadde heller kjøpt noe billig og pent brukt om jeg hadde så lite penger. Anonymous poster hash: 6b78a...2a7 Takk for svar!Første reise blir en reise til Oslo når baby er ca. 2 mnd. Det er i hovedsak snakk om å bruke denne inne på flyplass, eventuelt småturer som til og fra mat ol. i Oslo. Vogna skal ikke brukes til vanlig, den skal jeg selvfølgelig legge mer penger i, men tenkte kanskje det var greiere med en vogn til reise som tar mindre plass og vekt enn "hovedvogna", da jeg har hørt at vogner lett kan bli ødelagte på flyturer :-) Anonymous poster hash: a6341...eb6 Når baby er så liten ville jeg heller gått for bæreutstyr som supplement til hovedvogna Anonymous poster hash: 6a940...c5e Anonymous poster hash: 6a940...c5e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Nei, hadde i utgangspunktet ikke brukt denne til en nyfødt, selv om det sikkert hadde gått an. Er det kun snakk om en ferietrille eller en trille du skal bruke permanent? Hadde heller kjøpt noe billig og pent brukt om jeg hadde så lite penger. Anonymous poster hash: 6b78a...2a7 Takk for svar!Første reise blir en reise til Oslo når baby er ca. 2 mnd. Det er i hovedsak snakk om å bruke denne inne på flyplass, eventuelt småturer som til og fra mat ol. i Oslo. Vogna skal ikke brukes til vanlig, den skal jeg selvfølgelig legge mer penger i, men tenkte kanskje det var greiere med en vogn til reise som tar mindre plass og vekt enn "hovedvogna", da jeg har hørt at vogner lett kan bli ødelagte på flyturer :-) Anonymous poster hash: a6341...eb6 Når baby er så liten ville jeg heller gått for bæreutstyr som supplement til hovedvogna Anonymous poster hash: 6a940...c5e Anonymous poster hash: 6a940...c5e Okay, takk dere! Da skal jeg få kjøpt inn bæreutstyr :-) HI Anonymous poster hash: a6341...eb6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 De må ligge flatt frem til de kan sitte selv. Bruk heller noe bæretøy ja Anonymous poster hash: 9cc69...b95
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Til nyfødt bør du i alle fall ha full liggestilling i en eventuell trille, denne har bare hvilestilling. Støtter de over som sier bæreutstyr, spesielt på flyplass! Anonymous poster hash: 3e0fd...543
Sint naken biltyv Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 Den burde ikke brukes til baby, ikke en gang 15 min. Kjøp bæresele isteden.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 Finnes ikke mange bæreseler du kan bruke fra kun 2 mnd, men ErgoBaby sin 360 er veldig god. Den originale er også god. Bare husk at du må ha spedbarnsinnlegg som brukes fram til ungen er ca 5-6 mnd alt etter hvor stor den blir.. Så noen på en flyplass som hadde plassert en baby på rundt 4-5 mnd forovervendt i en babybjørn, det så helt jævlig ubehagelig ut for ungen, og alle de inntrykkene er bare ikke bra for dem. Anonymous poster hash: 66aa2...a9d
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har kjøpt en brukt Carena Easy trille, som jeg har planer om å kjøpe en soft bag til, og ha til tilfeller der jeg må ha en vogn som tar liten plass, selv når baby er liten. Er jo ikke optimalt, men en sjelden gang tenker jeg går greit. Anonymous poster hash: ded12...366
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #14 Skrevet 24. mai 2015 Så lenge ryggen kan legges helt ned er en softbag inni helt greit, men mange triller kan ikke legges flate I tillegg er comforten i en slik trille rimelig håpløs, hjulene er ofte små og iharde, og kke egnet til å trille ute f.eks for så små barn. Anonymous poster hash: 66aa2...a9d
LilleVilje Skrevet 24. mai 2015 #15 Skrevet 24. mai 2015 Kjøp deg et bæresjal, det er helt genialt, og kan brukes lenge! Perfekt sittestilling for små hofter, og mulighet til å være helt skjult og skjermet for inntrykk, eller til å følge litt mer med. Søk på bæresjal på nett, eller kjøp brukt på Finn eller på Facebooksider for kjøp og salg
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #16 Skrevet 24. mai 2015 Hvis dere leser tråden så ser dere at HI har tatt i mot rådene og skal kjøpe bæreutstyr. Er liksom ikke så mye mer å prate om da? Anonymous poster hash: a9153...de3
LilleVilje Skrevet 24. mai 2015 #17 Skrevet 24. mai 2015 Det er lov å gi tips om hvilken type bæreutstyr til noen som ikke er så inni det 😉
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #18 Skrevet 24. mai 2015 Jeg ville gått for bæresjal av noe slag og hatt med bilstolen for å avlaste litt hvis du trenger å legge baby fra deg Bruktmarkedet er fantastisk, kjøpte nesten alt brukt når jeg var førstegangsforelder og fattig student Anonymous poster hash: 7e4ea...3d0
Sint naken biltyv Skrevet 24. mai 2015 #19 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har Moby Wrap. Det er enkelt å finne gode stillinger for barnet og enkelt å knytte. Men pass på å følge anvisningene. http://m.side2.no/foreldre/baby-dde-etter-a-ha-blitt-baret-feil/5186557.html
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #20 Skrevet 24. mai 2015 Maclaren kan brukes fra nyfødt. Anonymous poster hash: 1075e...50b
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 24. mai 2015 #21 Skrevet 24. mai 2015 Så lenge barnet kan ligge flatt og dette Kun er til små ferieturer ser jeg ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #22 Skrevet 24. mai 2015 Mclaren trillen er den eneste vognen jeg har vært fornøyd med Anonymous poster hash: e42ee...2dc
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #23 Skrevet 24. mai 2015 http://www.babyshop.no/babyzen-yoyo-0m#hva med denne? Anonymous poster hash: 9e805...a31
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #24 Skrevet 24. mai 2015 Tviler sterkt på at barnet verken eksploderer eller får varige meen. Anonymous poster hash: e3ba9...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå