Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Hvor mye tåler babyen i magen mtp støt/dytting osv? Har en meget aktiv og klengete toåring uten impulskontroll 17 uker på vei Anonymous poster hash: 52b18...421
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Den tåler ihvertfall å bli hoppet på en gang. Eller, min gjorde det. Var veldig vondt, men gikk fint. Men en ting du bør være obs på, er etter fødselen, når du får melkespreng. Jeg fikk da et spark i puppen av 3åringen (ved et uhell), 3 dager etter fødselen, akkurat da ting er på det mest hovne. Ente med svært høy feber og sykehusopphold i 4 dager med antibiotika intravenøst pga brystbetennelse. Så pass på etter fødselen! 😊 Anonymous poster hash: d6c35...94c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Den tåler ihvertfall å bli hoppet på en gang. Eller, min gjorde det. Var veldig vondt, men gikk fint. Men en ting du bør være obs på, er etter fødselen, når du får melkespreng. Jeg fikk da et spark i puppen av 3åringen (ved et uhell), 3 dager etter fødselen, akkurat da ting er på det mest hovne. Ente med svært høy feber og sykehusopphold i 4 dager med antibiotika intravenøst pga brystbetennelse. Så pass på etter fødselen! 😊 Anonymous poster hash: d6c35...94c Signerer det med melkesprengte pupper. Jeg var hos naprapat 3mnd etter fødsel og lå på magen i ti min mens ryggproblemene mine ble kartlagt. Hadde feber før jeg var kommet hjem. Brystbetennelse. Anonymous poster hash: 86bea...d15
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Den tåler ihvertfall å bli hoppet på en gang. Eller, min gjorde det. Var veldig vondt, men gikk fint. Men en ting du bør være obs på, er etter fødselen, når du får melkespreng. Jeg fikk da et spark i puppen av 3åringen (ved et uhell), 3 dager etter fødselen, akkurat da ting er på det mest hovne. Ente med svært høy feber og sykehusopphold i 4 dager med antibiotika intravenøst pga brystbetennelse. Så pass på etter fødselen! 😊 Anonymous poster hash: d6c35...94c Ok jeg kan ikke amme så kan hende jeg får medisin som stopper melken. Men tenkte mer i det daglige når ungen krabber opp på fanget. Vil gjerne bruke meg som klatrestativ Anonymous poster hash: 52b18...421
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Husker at jeg var sikkert på at babyen kom til å komme ut med brekt ben og blåmerker.. Litt slag og spark er ikke farlig, babyen er godt beskyttet i fostervann og magen. Innen rimelighetens grenser. Er det altfor vondt for deg, så er det greit å roe litt. eller om du merker vonde kynnere etterpå. Anonymous poster hash: 86eaf...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå