Gå til innhold

Etter 7,5 år som vikar... ENDELIG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lærer og har jobbet 2 år i videregående, 1 år på ungdomsskole, 1 år i voksenopplæring og 3,5 år på barneskole. Vikariater og engasjementer. Gode papirer, gode referanser, bare utrolig vanskelig kommune å få fast jobb i.

Og endelig er det min tur til å få fast jobb!!! Fikk vite det på torsdagsmøtet.

Dette betyr så enormt mye! Nå kan jeg endelig søke oppussingslån, slippe å søke jobb hvert år, er sikret inntekt og får jobbe på verdens beste arbeidsplass!!

HURRA!!!!! (Må juble i det stille til rektor har fått et par ting på plass)

Anonymous poster hash: fb46d...c14

Videoannonse
Annonse
Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Gratulerer! Så godt å slippe det stresset fremover!

Skrevet

Gratulerer! Bor du i Tromsø? :)

Anonymous poster hash: 879fc...05d
Skrevet

Gratulerer så mye!! 😊👏

Anonymous poster hash: 4d8cb...d12

Skrevet

Gratulerer! Bor du i Tromsø? :)

Anonymous poster hash: 879fc...05d

Nei. Dette er i Oppland.

Skrevet

Gratulerer så mye! Forstår godt din glede! Må føles som en enorm lettelse etter så lang tid :D

Jeg har jobbet i vikariat på samme ungdomsskole i tre år nå og trodde jeg skulle få fast stilling nå ettersom jeg har høyest ansiennitet. Men så var det en annen som har arbeidet der i et år som fikk den faste stillingen på grunn av at hun underviser i fremmedspråk! Ble skikkelig sur, men har bitt det i meg. Sånn er arbeidslivet....

Anonymous poster hash: 50bbc...59f

Skrevet

Gratulerer så mye! Forstår godt din glede! Må føles som en enorm lettelse etter så lang tid :D

Jeg har jobbet i vikariat på samme ungdomsskole i tre år nå og trodde jeg skulle få fast stilling nå ettersom jeg har høyest ansiennitet. Men så var det en annen som har arbeidet der i et år som fikk den faste stillingen på grunn av at hun underviser i fremmedspråk! Ble skikkelig sur, men har bitt det i meg. Sånn er arbeidslivet....

Men det der ville jeg tatt med fagforbundet..... Jobber du i samme vikariat i 4 år så har du iallfall krav på fast!

Anonymous poster hash: afaac...8c4

Skrevet

Grattis! For meg tok det 5 år, den usikkerheten er bare så inderlig slitsom, det tar skrekkelig lang tid å få fast jobb i skoleverket. 7 1/2 år var lenge og det, da! 

Anonymous poster hash: 2597b...7e2
Skrevet

Men det der ville jeg tatt med fagforbundet..... Jobber du i samme vikariat i 4 år så har du iallfall krav på fast!

Anonymous poster hash: afaac...8c4

Jo, men i vår kommune er det vanskelig å få tak i fremmedspråklærere, så hun ble ansatt av hensyn til fag. Det var hvertfall begrunnelsen jeg fikk. Neste høst MÅ de gi meg fast, da har jeg arbeidet der i fire år.

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Takk!!

Sitter plutselig og gliser bredt for meg selv. Mannen sier det ser ut som om heg har vunnet i Lotto. Det føles nesten slik.

Skrevet

Så kjekt gratulerer så masse til deg;)

Anonymous poster hash: d3700...da4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...