Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har kjøpt den siste boka hennes, inspirerende lesning synes jeg. Men jeg lurer på et par ting: Hun sier grønn te er bra. Er det det samme hva slags grønn te? Kan det like godt være earl grey eller lipton sine grønne te'er. Eller bør jeg se etter andre merker? Hvilke nøtter er sunne? Hun anbefaler nøtter i tilfelle man blir sulten. Hva slags nøtter... På forhånd: takk for hjelpa:-) Anonymous poster hash: 99ac3...3b2
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Jeg ville definitivt kjøpt te på en spesialbutikk for te i stedet for å kjøpe Twinings eller Lipton sine teer. For det første inneholder de begge en god del tilsatt sukker (altså i tillegg til evt fruktsukker fra fruktsmak), noe som ble avdekket av TV2 hjelper deg for en stund siden. Dette står ikke deklarert på pakkene, da det ikke er krav om dette i England. I tillegg får du bedre kvalitet grønn te, og annen te generelt selvsagt, i tebutikker eller om du kjøper te i løsvekt fremfor teposer (sånn jevnt over). Når det gjelder nøtter kan du sjekke denne oversikten: http://www.nrk.no/livsstil/sunt-med-notter_-1.1315076 Jeg tenker det er lurt å variere litt på nøttene du spiser, og ikke minst ikke spise for mye av det per dag. Og for all del ikke saltede nøtter til dette bruket. Anonymous poster hash: 38f05...c8c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Takk!! Skal sjekke ut det der! Anonymous poster hash: 99ac3...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå