Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Det sliter meg ut å være sånn i sosiale sammenhenger. .. Jeg fremstår som prektig og skikkelig Noe som faktisk ikke stemmer og det er utrolig vanskelig å komme ut av skallet Please. . Noen med tips? ? Anonymous poster hash: 17325...bb2
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Vet ikke, men for meg hjalp det når jeg ble litt eldre og begynte å bli mer avslappet i forhold til hva andre måtte mene om meg. Har dessverre ikke noe bedre råd enn å prøve å se de situasjonene du føler deg ubekvem i litt "fra utsiden". Tenk at du ser deg selv fra utsiden og at du gjør et godt inntrykk på menneskene rundt deg. Lykke til. Det vil helt sikkert bli bedre Anonymous poster hash: c2c57...bd0
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg er nå 36. Når er jeg "litt eldre?" Jeg ser ung og pen ut og, så ser ikke kjedelig ut med første øyekast Men har blitt sviktet utrolig mye i mutt liv Hi Anonymous poster hash: 17325...bb2
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Du er vel kommet dit man normalt sett kaller voksen. Det som hjalp for meg (jeg er på din alder nå) var at jeg begynte å gi litt mer f... i hvordan folk ser på meg. Lær deg å lytte og snakk om noe som interesserer samtalepartneren din (hans eller hennes interesser). De aller fleste liker å fortelle om seg selv og sine interesser. Da slipper du å tenke ut noe fornuftig å si, bare stille spørsmål. Og så må du lære deg selv at du og dine interesser er spennende for andre å høre om. Fortell om det som opptar deg, men ligg unna politikk, religion og andre følsomme områder. Men når det er sagt så er det vel bedre å fremstå skikkelig enn det motsatte? Lykke til og slapp av i samtaler med fremmede. De er antakelig like nervøse som deg. Anonymous poster hash: c2c57...bd0
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Les litt om det å være introvert. Høres ut som du er "en av oss". Anonymous poster hash: 0f832...03d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Er det viktig for deg å ikke virke "prektig" ? Kan du komme med litt spesifikke eksempler på hva som gjør at det blir vanskelig for deg? Anonymous poster hash: 147a3...ed8
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Husk at de fleste andre også er mest opptatt av seg selv.. :-) Bare vær blid og vær interessert i å få vite mer om folk rundt deg... Og som flere sier, gi litt mer f.. Anonymous poster hash: 2f241...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå