Gå til innhold

Hvor sover babyen deres på dagtid ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår har alltid sovet ute i vogna si. Og noen dupper har det blitt i babynestet, når hun var bitteliten:)

Skrevet

Min nektet å sove alene, så vi samsov i dobbelsengen både dag og natt. Om jeg mot formodning skulle være uthvilt (han sov lite og svært oppstykket), så satt jeg i stua med ham sovende oppå meg.

Anonymous poster hash: 3b8b4...50e
Skrevet

Min sov enten i sofaen, da satt jeg der også. Hadde vogge ellers.

Anonymous poster hash: 898a6...fe9

Skrevet

Da hun var baby sov hun hvor som helst. Vippestolen, senga, vogna, sofaen, gulvet.
Nå (2,5) sover hun i vogna.

Skrevet

Ute i vogna. Eller inne i vogna når det var for kaldt ute ( kan bli over 30 kalde her)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Han sover i babynesten på stua :)

Skrevet

Vil bare sove i vogna på dagtid. Har henne i vinterhagen, der er det kjølig hele året så da kan jeg pakke henne godt inn i sommer posen sin. Hun elsker å ligge trangt og litt stramt innpakket.

Anonymous poster hash: 1a512...d63

Skrevet

Sov i sofaen når hun var bitteliten. Når hun kunne bevege seg mer sov hun i senga si på rommet vårt. 

Anonymous poster hash: a91b6...c02
Skrevet

Overalt.

I vognen,på soverommet,i vuggen eller på sofaen.

Alt etter hva som passet best der og da.

Skulle jeg støvsuge eller bråke på andre måter så sov han i vognen eller på soverommet.

Anonymous poster hash: ef046...5dc

Skrevet

Overalt.

Skulle jeg støvsuge eller bråke på andre måter så sov han i vognen eller på soverommet.

Hehe mine barn har bestandig sovet best mens jeg bråket rundt de, støvsuging er ren sovemedisin☺

Skrevet

Overalt.

Hehe mine barn har bestandig sovet best mens jeg bråket rundt de, støvsuging er ren sovemedisin☺

Når han var baby så trengte han ro for å få sove,men nå er han 3.5 år å jeg kan fin støvsuge uten at han våkner.

Brannalarmen hylte faktisk i 5 minutter rett utenfor døren hans uten at han våknet :o

S

Skrevet

Overalt.

Når han var baby så trengte han ro for å få sove,men nå er han 3.5 år å jeg kan fin støvsuge uten at han våkner.

Brannalarmen hylte faktisk i 5 minutter rett utenfor døren hans uten at han våknet :o

S

Skrevet

Her lurer vi på å kjøpe babynest og denne http://www.rudo.no/nettbutikk/senger-og-tilbehør/reisesenger/inovi-dagseng/reisesen?keyword=inovi

Hva tror dere ?

Anonymous poster hash: e32f6...3fa

Sikkert praktisk den dagsengen fra rudo du har link på, men vi brukte vognbaggen til soving når vi var borte de første mnd, og til dagsoving. Har nok samme nytta som den der. Første sommer på hytta sov mini i baggen på vogna dag som natt.

Anonymous poster hash: 3cf15...ccf

Skrevet

ute i vogn, han var heldigvis aldri vanskelig, og trengte heller ikke samsove,noe jeg er veldig glad for, hadde ikke klart det,men både jeg og han trives best i egen seng og det er siden han var nyfødt og nå er han over 2 år.

Skrevet

På dagtid sov ungene ute i vogn, sommer som vinter, enten det var kaldt eller varmt.

Anonymous poster hash: 07161...4fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...