Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Her lurer vi på å kjøpe babynest og denne http://www.rudo.no/nettbutikk/senger-og-tilbehør/reisesenger/inovi-dagseng/reisesen?keyword=inovi Hva tror dere ? Anonymous poster hash: e32f6...3fa
ØYNE Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Vår har alltid sovet ute i vogna si. Og noen dupper har det blitt i babynestet, når hun var bitteliten:)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Min nektet å sove alene, så vi samsov i dobbelsengen både dag og natt. Om jeg mot formodning skulle være uthvilt (han sov lite og svært oppstykket), så satt jeg i stua med ham sovende oppå meg. Anonymous poster hash: 3b8b4...50e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Min sov enten i sofaen, da satt jeg der også. Hadde vogge ellers. Anonymous poster hash: 898a6...fe9
Bustetroll Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Da hun var baby sov hun hvor som helst. Vippestolen, senga, vogna, sofaen, gulvet.Nå (2,5) sover hun i vogna.
guggu Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Ute i vogna. Eller inne i vogna når det var for kaldt ute ( kan bli over 30 kalde her)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Vil bare sove i vogna på dagtid. Har henne i vinterhagen, der er det kjølig hele året så da kan jeg pakke henne godt inn i sommer posen sin. Hun elsker å ligge trangt og litt stramt innpakket. Anonymous poster hash: 1a512...d63
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Sov i sofaen når hun var bitteliten. Når hun kunne bevege seg mer sov hun i senga si på rommet vårt. Anonymous poster hash: a91b6...c02
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 Overalt. I vognen,på soverommet,i vuggen eller på sofaen. Alt etter hva som passet best der og da. Skulle jeg støvsuge eller bråke på andre måter så sov han i vognen eller på soverommet. Anonymous poster hash: ef046...5dc
Mamma_til_2 Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 Overalt. I vognen,på soverommet,i vuggen eller på sofaen. Alt etter hva som passet best der og da. Skulle jeg støvsuge eller bråke på andre måter så sov han i vognen eller på soverommet. Anonymous poster hash: ef046...5dc Hehe mine barn har bestandig sovet best mens jeg bråket rundt de, støvsuging er ren sovemedisin☺
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 Overalt. I vognen,på soverommet,i vuggen eller på sofaen. Alt etter hva som passet best der og da. Skulle jeg støvsuge eller bråke på andre måter så sov han i vognen eller på soverommet. Anonymous poster hash: ef046...5dc Hehe mine barn har bestandig sovet best mens jeg bråket rundt de, støvsuging er ren sovemedisin☺ Når han var baby så trengte han ro for å få sove,men nå er han 3.5 år å jeg kan fin støvsuge uten at han våkner. Brannalarmen hylte faktisk i 5 minutter rett utenfor døren hans uten at han våknet S Anonymous poster hash: ef046...5dc
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #14 Skrevet 24. mai 2015 Overalt. I vognen,på soverommet,i vuggen eller på sofaen. Alt etter hva som passet best der og da. Skulle jeg støvsuge eller bråke på andre måter så sov han i vognen eller på soverommet. Anonymous poster hash: ef046...5dc Hehe mine barn har bestandig sovet best mens jeg bråket rundt de, støvsuging er ren sovemedisin☺ Når han var baby så trengte han ro for å få sove,men nå er han 3.5 år å jeg kan fin støvsuge uten at han våkner. Brannalarmen hylte faktisk i 5 minutter rett utenfor døren hans uten at han våknet S Anonymous poster hash: ef046...5dc
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #15 Skrevet 24. mai 2015 Her lurer vi på å kjøpe babynest og denne http://www.rudo.no/nettbutikk/senger-og-tilbehør/reisesenger/inovi-dagseng/reisesen?keyword=inovi Hva tror dere ? Anonymous poster hash: e32f6...3fa Sikkert praktisk den dagsengen fra rudo du har link på, men vi brukte vognbaggen til soving når vi var borte de første mnd, og til dagsoving. Har nok samme nytta som den der. Første sommer på hytta sov mini i baggen på vogna dag som natt. Anonymous poster hash: 3cf15...ccf
februarprins2013 Skrevet 24. mai 2015 #16 Skrevet 24. mai 2015 ute i vogn, han var heldigvis aldri vanskelig, og trengte heller ikke samsove,noe jeg er veldig glad for, hadde ikke klart det,men både jeg og han trives best i egen seng og det er siden han var nyfødt og nå er han over 2 år.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #17 Skrevet 24. mai 2015 På dagtid sov ungene ute i vogn, sommer som vinter, enten det var kaldt eller varmt. Anonymous poster hash: 07161...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå