Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Han drar på fest kanskje 1gang per måned, noen ganger mer, noen ganger mindre. Ikke så veldig ofte, at akkurat det bryr meg. Men han drikker seg så full, at han er fullstendig utilregnelig. Flere ganger har han ikke kommet hjem før morgenen etter. I dag skal vi i dåp. Og jeg fikk en del bilder fra festen han var på i går av venner, hvor du ser han er sanseløst drita. Jeg måtte bestille taxi til han og få de andre på festen til å følge han ut. Han sier det må være lov til å ha det litt gøy. Men er det noen som syns dette er gøy? Det er som han ble 30 og mistet evnen til å drikke fornuftig. Det er på hans side det er dåp i dag. Jeg angrer litt på at jeg fikk han hjem i går, jeg skulle bare boikottet hele greine å latt han ordne opp selv. Anonymous poster hash: 70f83...6ee
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Jeg hadde slutter å dekke over hans oppførsel ja! Det er dessverre som regel bare du som taper på det i lengden Anonymous poster hash: a56c9...d20
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg hadde slutter å dekke over hans oppførsel ja! Det er dessverre som regel bare du som taper på det i lengden Anonymous poster hash: a56c9...d20 Han sier at han ikke planlegger å bli så full, men plutselig er han det liksom. Det er bare han som er sånn også, vennene hans behersker seg mye bedre. Han ser ikke selv hvor umoden han fremstår. Jeg blir litt flau. Jeg sa at: når andre drikker for mye, så drar de hjem, men andre må ta ansvar for deg hele tiden. Han svar var at han ikke viste hva han skulle si. Han viste ikke hvorfor han tålte så lite. Syns dere det er en god nok forklaring? Anonymous poster hash: 70f83...6ee
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Han drar på fest kanskje 1gang per måned, noen ganger mer, noen ganger mindre. Ikke så veldig ofte, at akkurat det bryr meg. Men han drikker seg så full, at han er fullstendig utilregnelig. Flere ganger har han ikke kommet hjem før morgenen etter. I dag skal vi i dåp. Og jeg fikk en del bilder fra festen han var på i går av venner, hvor du ser han er sanseløst drita. Jeg måtte bestille taxi til han og få de andre på festen til å følge han ut. Han sier det må være lov til å ha det litt gøy. Men er det noen som syns dette er gøy? Det er som han ble 30 og mistet evnen til å drikke fornuftig. Det er på hans side det er dåp i dag. Jeg angrer litt på at jeg fikk han hjem i går, jeg skulle bare boikottet hele greine å latt han ordne opp selv. Anonymous poster hash: 70f83...6ee Slik holdt eksen min på også. I dag er han rusmisbruker. Sett en stopper for det før det er for seint. Vet det er vanskelig, jeg prøvde selv og fikk det ikke til. Ba om hjelp utenfra for sent. Anonymous poster hash: e0368...454
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Hva slags venner har han? Er han gjengens klovn og de andre skjenker han litt for å få noe å le av, føler han seg litt underlegen og klarer ikke si nei når de andre presser. Anonymous poster hash: c3c80...ae6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Jeg hadde slutter å dekke over hans oppførsel ja! Det er dessverre som regel bare du som taper på det i lengden Anonymous poster hash: a56c9...d20 Han sier at han ikke planlegger å bli så full, men plutselig er han det liksom. Det er bare han som er sånn også, vennene hans behersker seg mye bedre. Han ser ikke selv hvor umoden han fremstår. Jeg blir litt flau. Jeg sa at: når andre drikker for mye, så drar de hjem, men andre må ta ansvar for deg hele tiden. Han svar var at han ikke viste hva han skulle si. Han viste ikke hvorfor han tålte så lite. Syns dere det er en god nok forklaring? Anonymous poster hash: 70f83...6ee Jeg for min del hadde ikke brydd meg om hva han siden. Jeg hadde stilt noen krav og lagt han selv erfare konsekvensen av å bryte dine krav. Jeg hadde ikke dekker over han for andre og jeg hadde gjerne latt det skinne litt igjennom også om noen hadde spurt. På den måten gir du ihvertfall ikke deg selv en dårligere sak om forholdet en dag skulle ryke. Eks på krav kan være at han ikke får komme hjem møkk full feks. Eller at han må passe på formen til neste dag selv eller la være å gå på fest (jeg hadde ikke hjulpet han med den barnedåpen). Jeg hadde nok også forventet deltagelse med barna edru innen et klokkeslett og ingen syting over vondt i huet eller at man er trøtt Anonymous poster hash: a56c9...d20
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Hva slags venner har han? Er han gjengens klovn og de andre skjenker han litt for å få noe å le av, føler han seg litt underlegen og klarer ikke si nei når de andre presser. Anonymous poster hash: c3c80...ae6 Ingen presser han. De blir litt oppgitt de også. Men det er litt sånn "jaja, det er sånn han blir" ingen som sier til han at nå, må du dra hjem. Våre felles jentevenner har ringt meg flere ganger hvor de mener han må sendes hjem, serverer han vann osv. Når han er full. Hi Anonymous poster hash: 70f83...6ee
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Han drar på fest kanskje 1gang per måned, noen ganger mer, noen ganger mindre. Ikke så veldig ofte, at akkurat det bryr meg. Men han drikker seg så full, at han er fullstendig utilregnelig. Flere ganger har han ikke kommet hjem før morgenen etter. I dag skal vi i dåp. Og jeg fikk en del bilder fra festen han var på i går av venner, hvor du ser han er sanseløst drita. Jeg måtte bestille taxi til han og få de andre på festen til å følge han ut. Han sier det må være lov til å ha det litt gøy. Men er det noen som syns dette er gøy? Det er som han ble 30 og mistet evnen til å drikke fornuftig. Det er på hans side det er dåp i dag. Jeg angrer litt på at jeg fikk han hjem i går, jeg skulle bare boikottet hele greine å latt han ordne opp selv. Anonymous poster hash: 70f83...6ee Slik holdt eksen min på også. I dag er han rusmisbruker. Sett en stopper for det før det er for seint. Vet det er vanskelig, jeg prøvde selv og fikk det ikke til. Ba om hjelp utenfra for sent. Anonymous poster hash: e0368...454 Tviler ganske sterkt på at han blir rusmisbruker. Er mer redd for at han forblir en stor tenåring som ikke klarer å ta ansvar for seg selv. Anonymous poster hash: 70f83...6ee
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Jeg hadde slutter å dekke over hans oppførsel ja! Det er dessverre som regel bare du som taper på det i lengden Anonymous poster hash: a56c9...d20 Han sier at han ikke planlegger å bli så full, men plutselig er han det liksom. Det er bare han som er sånn også, vennene hans behersker seg mye bedre. Han ser ikke selv hvor umoden han fremstår. Jeg blir litt flau. Jeg sa at: når andre drikker for mye, så drar de hjem, men andre må ta ansvar for deg hele tiden. Han svar var at han ikke viste hva han skulle si. Han viste ikke hvorfor han tålte så lite. Syns dere det er en god nok forklaring? Anonymous poster hash: 70f83...6ee Jeg for min del hadde ikke brydd meg om hva han siden. Jeg hadde stilt noen krav og lagt han selv erfare konsekvensen av å bryte dine krav. Jeg hadde ikke dekker over han for andre og jeg hadde gjerne latt det skinne litt igjennom også om noen hadde spurt. På den måten gir du ihvertfall ikke deg selv en dårligere sak om forholdet en dag skulle ryke. Eks på krav kan være at han ikke får komme hjem møkk full feks. Eller at han må passe på formen til neste dag selv eller la være å gå på fest (jeg hadde ikke hjulpet han med den barnedåpen). Jeg hadde nok også forventet deltagelse med barna edru innen et klokkeslett og ingen syting over vondt i huet eller at man er trøtt Anonymous poster hash: a56c9...d20 Syns det er vanskelig å skuffe broren hans som arrangerer dåp i dag. så det er mer for svigers sin del jeg stiller opp i dag enn for mannens. Og jeg blir oppriktig bekymret for han, når andre på festen ringer meg for å få han hjem. Tenk om det skulle skjedd han noe, også ber jeg han drite og dra liksom. Hi Anonymous poster hash: 70f83...6ee
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Han drar på fest kanskje 1gang per måned, noen ganger mer, noen ganger mindre. Ikke så veldig ofte, at akkurat det bryr meg. Men han drikker seg så full, at han er fullstendig utilregnelig. Flere ganger har han ikke kommet hjem før morgenen etter. I dag skal vi i dåp. Og jeg fikk en del bilder fra festen han var på i går av venner, hvor du ser han er sanseløst drita. Jeg måtte bestille taxi til han og få de andre på festen til å følge han ut. Han sier det må være lov til å ha det litt gøy. Men er det noen som syns dette er gøy? Det er som han ble 30 og mistet evnen til å drikke fornuftig. Det er på hans side det er dåp i dag. Jeg angrer litt på at jeg fikk han hjem i går, jeg skulle bare boikottet hele greine å latt han ordne opp selv. Anonymous poster hash: 70f83...6ee Slik holdt eksen min på også. I dag er han rusmisbruker. Sett en stopper for det før det er for seint. Vet det er vanskelig, jeg prøvde selv og fikk det ikke til. Ba om hjelp utenfra for sent. Anonymous poster hash: e0368...454 Tviler ganske sterkt på at han blir rusmisbruker. Er mer redd for at han forblir en stor tenåring som ikke klarer å ta ansvar for seg selv. Anonymous poster hash: 70f83...6ee Tro det! Det trodde jeg og i flere år. En dag går det for langt. Anonymous poster hash: e0368...454
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 Jeg hadde slutter å dekke over hans oppførsel ja! Det er dessverre som regel bare du som taper på det i lengden Anonymous poster hash: a56c9...d20 Han sier at han ikke planlegger å bli så full, men plutselig er han det liksom. Det er bare han som er sånn også, vennene hans behersker seg mye bedre. Han ser ikke selv hvor umoden han fremstår. Jeg blir litt flau. Jeg sa at: når andre drikker for mye, så drar de hjem, men andre må ta ansvar for deg hele tiden. Han svar var at han ikke viste hva han skulle si. Han viste ikke hvorfor han tålte så lite. Syns dere det er en god nok forklaring? Anonymous poster hash: 70f83...6ee Jeg for min del hadde ikke brydd meg om hva han siden. Jeg hadde stilt noen krav og lagt han selv erfare konsekvensen av å bryte dine krav. Jeg hadde ikke dekker over han for andre og jeg hadde gjerne latt det skinne litt igjennom også om noen hadde spurt. På den måten gir du ihvertfall ikke deg selv en dårligere sak om forholdet en dag skulle ryke. Eks på krav kan være at han ikke får komme hjem møkk full feks. Eller at han må passe på formen til neste dag selv eller la være å gå på fest (jeg hadde ikke hjulpet han med den barnedåpen). Jeg hadde nok også forventet deltagelse med barna edru innen et klokkeslett og ingen syting over vondt i huet eller at man er trøtt Anonymous poster hash: a56c9...d20 Syns det er vanskelig å skuffe broren hans som arrangerer dåp i dag. så det er mer for svigers sin del jeg stiller opp i dag enn for mannens. Og jeg blir oppriktig bekymret for han, når andre på festen ringer meg for å få han hjem. Tenk om det skulle skjedd han noe, også ber jeg han drite og dra liksom. Hi Anonymous poster hash: 70f83...6ee Du kan jo ikke prate med han når han er full eller fyllesyk! Og dersom det ikke er viktig for deg å sette grenser i ditt liv for at du skal få der bra, så tror jeg nesten du kan gi opp først som sist. Du og barna kunne fint dratt i barnedåp uten en mann med rødsprengte øyne og dårlig ånde. Tro meg, de andre vet! De er ikke så dumme! Neste gang han skal på fest gjør du betingelsene klart for han! Han er ikke velkommen full hjem og ringer vennene kan du be de sette han i en taxi og at denne skal kjøre til et hotell der han har rom for natten. Vennene kan da ikke seriøst mene at du skal hente han med barna midt på natta eller? Kvinn deg opp og krev et bedre liv! Anonymous poster hash: a56c9...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå