Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Hos oss tror jeg dessverre at hun føler på en dårlig stemning mellom oss. Sånt er vanskelig å skjule. Ikke krangling direkte, men irritasjon., Jeg har bestemt meg for å bite i meg mer irritasjon og heller fokusere på det positive. Men av og til er det sååå vanskelig! Hvordan gikk vi fra å være sjelevenner til dette? Anonymous poster hash: f12d9...d99
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Barna har det akkurat så bra som dere har det. Sjelevenner, ja, det kommer vel an på hva du legger i det. Anonymous poster hash: 47fb3...a20
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Barna har det akkurat så bra som dere har det. Sjelevenner, ja, det kommer vel an på hva du legger i det. Anonymous poster hash: 47fb3...a20 Det er heldigvis mye bra i heimen også Håper det sitter best i minnet. Også skal jeg jobbe med meg selv i alle fall HI Anonymous poster hash: 39e80...deb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Barna har det akkurat så bra som dere har det. Sjelevenner, ja, det kommer vel an på hva du legger i det.Anonymous poster hash: 47fb3...a20 Det er heldigvis mye bra i heimen også Håper det sitter best i minnet. Også skal jeg jobbe med meg selv i alle fall HIAnonymous poster hash: 39e80...deb Godt tenkt. Men "white-knuckling" er ikke å jobbe med seg selv... Anonymous poster hash: 47fb3...a20
skinnfilla Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 De ser to mennesker som elsker hverandre, smiler og klemmer hverandre. De ser kjærlighet.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Barna har det akkurat så bra som dere har det. Sjelevenner, ja, det kommer vel an på hva du legger i det.Anonymous poster hash: 47fb3...a20 Det er heldigvis mye bra i heimen også Håper det sitter best i minnet. Også skal jeg jobbe med meg selv i alle fall HIAnonymous poster hash: 39e80...deb Godt tenkt. Men "white-knuckling" er ikke å jobbe med seg selv... Anonymous poster hash: 47fb3...a20 White knuckling? HI Anonymous poster hash: 39e80...deb
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Hos oss så ser de voksene som er uenige og diskuterer. De ser en av oss irriterte over den andre. De ser lekeslossing, latter, kyss og klem. Det kalles mennskelig og det kalles følelser. Vi har ikke er kranglete hjem, men jeg mener barn har godt av å erfare at voksene kan være uenige om trivilielle ting og at vi kan prate oss enige, eller at man innimellom har dårlige dager og irriterer seg over ting, men at det går over igjen Anonymous poster hash: 9f7a0...91f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 De ser en pappa som løfter og kiler mamma, de kysser ofte og gir varme klemmer. Anonymous poster hash: ec0c1...4b0
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 De ser en pappa som løfter og kiler mamma, de kysser ofte og gir varme klemmer. Anonymous poster hash: ec0c1...4b0 Jeg vil også ha det sånn. Kanskje jeg bare skal gi opp og innse at jeg er sammen med feil mann. Kanskje er det noen der ute som JEG kunne le og tøyse og flørte med i hverdagen.. 😳 HI Anonymous poster hash: 39e80...deb
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 De ser en pappa som løfter og kiler mamma, de kysser ofte og gir varme klemmer. Anonymous poster hash: ec0c1...4b0 Jeg vil også ha det sånn. Kanskje jeg bare skal gi opp og innse at jeg er sammen med feil mann. Kanskje er det noen der ute som JEG kunne le og tøyse og flørte med i hverdagen.. HI Anonymous poster hash: 39e80...deb Hvilken innsats gjør DU for å le, tøyse og flørte med mannen din i hverdagen da? Vi damer er raske med å fortelle om hva vi ønsker, men hva gjør vi selv for å bevare leken og kjærligheten...? Anonymous poster hash: 8e31d...13c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 Hvorfor kjenner du på irritasjon da hi? Anonymous poster hash: ec0c1...4b0
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 Vi kan diskutere, men i det store og hele har vi et godt forhold. Mye tøys, ungene ler seg ihjel når far tar mor på skuldrene og hopper rundt i stua mens mor "hyler" og ler... Vi er barnslige ja. ( og har heldigvis god takhøyde... Anonymous poster hash: a938d...054
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 Små barn er veldig var på kroppsspråk nettopp fordi de ikke er så god på verbal kommunikasjon. De plukker godt opp sarkasme, himling med øyne og sukking, men de forvirres/blir usikre av det. Anonymous poster hash: febe3...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå