Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Har tatt noen timer sol nå som bikini sesongen snart er her. Ser at jeg har fått fin farge men har tydeligvis ligget litt rart i solsenga for jeg har fått den syke stripa på hver side bak i skillet på rumpa og lårene. Skikkelig hvit og tydelig stripe som ikke dekkes av bikinitrusa. Da må jeg ha bokser på. Må vel dytte rauva opp under meg neste gang 😂  Anonymous poster hash: febd0...3e7
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Det hører med  Du kan trøste deg med at min eks mente akkurat disse hvite stripene var litt sexy, siden de rettet fokuset mot baken på dama - og han likte kvinners bakdeler Han syntes det var noe sensuelt i måten det fremhevet formen til bakparten  Jeg forsøker å unngå slike striper selv og drar skinkene oppunder så godt det går, ha-ha... Anonymous poster hash: c8362...6af
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Ho ho ho! Ja skjønner at det er det jeg må her etter! Kanskje det ikke blir så markert! 😂  Anonymous poster hash: febd0...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå