Gå til innhold

Kjenner kvalme innimellom..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på p om dette bare er innbilning, eller om man skal ta en test. Hadde mensen/blødninger sist i beg. av mai. Startet med en brunaktig blødning de siste gangene jeg har hatt mensen, har deretter gått i vanlig blødning. Nå føler jeg meg litt kvalm innimellom, men kan jo være av andre årsaker? I tillegg har jeg vært mer sulten enn vanlig (og det var jeg aboslutt sist sv.skap..) yngste er 13 mnd gammel. 

 

Blir litt nervøs, ville du tatt en test? Ingen "symptomer" utenom...



Anonymous poster hash: 819b6...abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...