Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Lurer på p om dette bare er innbilning, eller om man skal ta en test. Hadde mensen/blødninger sist i beg. av mai. Startet med en brunaktig blødning de siste gangene jeg har hatt mensen, har deretter gått i vanlig blødning. Nå føler jeg meg litt kvalm innimellom, men kan jo være av andre årsaker? I tillegg har jeg vært mer sulten enn vanlig (og det var jeg aboslutt sist sv.skap..) yngste er 13 mnd gammel. Blir litt nervøs, ville du tatt en test? Ingen "symptomer" utenom... Anonymous poster hash: 819b6...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå