Gå til innhold

Tips om billig og bra skjønnhetsprodukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dårlig råd for tiden, vil du dele et billig og bra produkt for hår, hud, kropp med meg? Selv synes jeg max faktor madterpiece max er en veldig bra mascara, og at spenol er en bra hverdags lotion.

Anonymous poster hash: 8a09e...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Produktene fra Simple er veldig bra!

Anonymous poster hash: 462a1...331

Skrevet

Savon d'Alep/Soap from Aleppo, olivenoljesåpe fra helsekost (Life). 59 kr for et ganske stort såpestykke, og det er det beste produktet jeg noen gang har brukt til å vaske ansiktet med - og jeg har prøvd MYE dyre merker, på grunn av trøbbel med uren hud! Bruker den også som såpe til resten av kroppen, og innimellom som sjampo - utrolig praktisk på reise 😉 Men det viktigste er at den er utrolig bra for huden i ansiktet, koster lite og varer lenge!

Skrevet

Dove sin harde såpe er foressten skrytt opp i skyene som rens til ansiktet! Jeg har ikke prøvd den selv siden jeg endelig etter mange år har funnet noe som ikke gjør meg vilt kvisete og fæl.

Anonymous poster hash: 462a1...331

Skrevet

Vann! Drikk nok vann og mediter for å ha god psykisk helse. Det vises utenpå!

Anonymous poster hash: 7261b...e6d

Skrevet

Oh, her kan jeg bidra med hudpleie! En spiseskje gresk youghurt mikset med to ampuller melkesyretabletter/probiotika - den beste ansiktsmasken jeg noen gang har prøvd! Sorte prikker formelig hopper ut av huden på eget initiativ ;)

Ellers vasker jeg ansiktet kun med kokosolje. masserer inn i ansiktet og tar det vekk ved å holde en glovarm og våt klut over ansiktet til den blir kjøligere for å åpne opp porene. Gnir ikke vekk, men gjentar det med kluten nok ganger slik at oljen etterhvert forsvinner. Avslutter med å lukke porene med kaldt vann :) har aldri hatt så fin hud som Nå! Selv om jeg fortsatt får hormonelle kviseutbrudd en gang i mnd..

Anonymous poster hash: 40b59...c92

Skrevet

Oh, her kan jeg bidra med hudpleie! En spiseskje gresk youghurt mikset med to ampuller melkesyretabletter/probiotika - den beste ansiktsmasken jeg noen gang har prøvd! Sorte prikker formelig hopper ut av huden på eget initiativ ;)

Ellers vasker jeg ansiktet kun med kokosolje. masserer inn i ansiktet og tar det vekk ved å holde en glovarm og våt klut over ansiktet til den blir kjøligere for å åpne opp porene. Gnir ikke vekk, men gjentar det med kluten nok ganger slik at oljen etterhvert forsvinner. Avslutter med å lukke porene med kaldt vann :) har aldri hatt så fin hud som Nå! Selv om jeg fortsatt får hormonelle kviseutbrudd en gang i mnd..

Anonymous poster hash: 40b59...c92

Bruker du noeansiktskrem etter den kokosoljen? Har du link til kokosolje og melkesyretabletter/probiotika? Har aldri hørt om det siste

Anonymous poster hash: 10029...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...