Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Ville opp kl 0550, ville ikke ta dupp på dagtid. Føler vi har prøvd alt. Men kanskje noen har noen tips vi har oversett? :( var sånn i går og dagen før og. Anonymous poster hash: 6e137...f87
Marsch83 Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Får ikke to års jeksler da??? Vi har aldri hatt det problemet med vårt barn. Vi sliter med å få i han noe som helst av middag... Han nekter. Han er ekstra sutrete pga tenner tenker jeg. Regner med dere har faste rutiner? Hold på de og vær streng. De skjønner rimelig mye når de er 2 år 😜 lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 *grøss* husker godt den perioden. Det eneste rådet jeg har er å ha gode rutiner, ikke bli irritert (selv om det er utrolig vanskelig) og bare vente på at perioden er over. Anonymous poster hash: 1078e...93c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Får ikke to års jeksler da??? Vi har aldri hatt det problemet med vårt barn. Vi sliter med å få i han noe som helst av middag... Han nekter. Han er ekstra sutrete pga tenner tenker jeg. Regner med dere har faste rutiner? Hold på de og vær streng. De skjønner rimelig mye når de er 2 år 😜 lykke til!! Takk. Har ikke sett noe frembrudd, men det kan hende. Ja, er konsekvent, men føles som om det holder på å klikke Anonymous poster hash: 6e137...f87
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 *grøss* husker godt den perioden. Det eneste rådet jeg har er å ha gode rutiner, ikke bli irritert (selv om det er utrolig vanskelig) og bare vente på at perioden er over. Anonymous poster hash: 1078e...93c Får håpe jeg kommer meg gjennom det med sinnet i behold. Anonymous poster hash: 6e137...f87
Marsch83 Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Får ikke to års jeksler da??? Vi har aldri hatt det problemet med vårt barn. Vi sliter med å få i han noe som helst av middag... Han nekter. Han er ekstra sutrete pga tenner tenker jeg. Regner med dere har faste rutiner? Hold på de og vær streng. De skjønner rimelig mye når de er 2 år 😜 lykke til!! Takk. Har ikke sett noe frembrudd, men det kan hende. Ja, er konsekvent, men føles som om det holder på å klikke Anonymous poster hash: 6e137...f87 Jeg har i alle fall en 2 åring med tydelige trass og egne meninger selv så vet hva du mener😜 prøver å se litt ekstra igjennom fingrene på ting nå, men akkurat søvn er jo viktig. Vår sover fra 1900/19.30- 06.30/07.00 pluss to timer fra 12-14 hver dag. 😳 må vekke han på dagen! Har nok vært heldig der... Nå sover han hele natta i egen seng også,men det har han ikke gjort bestandig. Har aldri kranglet noe med det heller. Kom av seg selv. Det værste du kan gjøre er å bli sint eller "krangle" om at han skal sove. Er ikke lett å sovne hvis mamma og pappa er sinte i alle fall. Ville kanskje blitt på rommet til h*n sovnet. Ellers presser det sikkert godt med de jekslene. Tennene må jo gjerne flytte seg litt. Han har aldri klaget,men man må vel merke noe til det...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Får ikke to års jeksler da??? Vi har aldri hatt det problemet med vårt barn. Vi sliter med å få i han noe som helst av middag... Han nekter. Han er ekstra sutrete pga tenner tenker jeg. Regner med dere har faste rutiner? Hold på de og vær streng. De skjønner rimelig mye når de er 2 år 😜 lykke til!! Takk. Har ikke sett noe frembrudd, men det kan hende. Ja, er konsekvent, men føles som om det holder på å klikke Anonymous poster hash: 6e137...f87 Jeg har i alle fall en 2 åring med tydelige trass og egne meninger selv så vet hva du mener😜 prøver å se litt ekstra igjennom fingrene på ting nå, men akkurat søvn er jo viktig. Vår sover fra 1900/19.30- 06.30/07.00 pluss to timer fra 12-14 hver dag. 😳 må vekke han på dagen! Har nok vært heldig der... Nå sover han hele natta i egen seng også,men det har han ikke gjort bestandig. Har aldri kranglet noe med det heller. Kom av seg selv. Det værste du kan gjøre er å bli sint eller "krangle" om at han skal sove. Er ikke lett å sovne hvis mamma og pappa er sinte i alle fall. Ville kanskje blitt på rommet til h*n sovnet. Ellers presser det sikkert godt med de jekslene. Tennene må jo gjerne flytte seg litt. Han har aldri klaget,men man må vel merke noe til det... Ja, normalt sett sover ungen fra 19-20 til 0600. Tar halvannen times dupp. Men det kommer sånne perioder. Hadde en periode for halvannen mnd siden der det var oppvåkning TYVE GANGER HVER natt. Tok kontakt med helsesøster. Ingen tips, vi Gjør allerede alt etter boka håper bare det blir lettere når ungen er eldre. Jeg vet at han skjønner alt vi sier og. Anonymous poster hash: 6e137...f87
Marsch83 Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Ja,det er slitsomt!!! Vi tok han bare over til oss vi da. Det fungerte best for oss. Syntes ofte det var veldig koselig også☺️ Men greit at han nå sover hos seg selv når vi venter nr 2 om 8 uker! 😳 håper dere kommer dere igjennom det på en ok måte 👍
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 Da hadde jeg lagt meg sammen med ham til han sovnet, rett og slett. Anonymous poster hash: f4991...6be
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #10 Skrevet 23. mai 2015 Ja,det er slitsomt!!! Vi tok han bare over til oss vi da. Det fungerte best for oss. Syntes ofte det var veldig koselig også☺ Men greit at han nå sover hos seg selv når vi venter nr 2 om 8 uker! håper dere kommer dere igjennom det på en ok måte Vil ikke sove med oss... Ja, huff, best at det er slik når dere venter baby ! Anonymous poster hash: 6e137...f87
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #11 Skrevet 23. mai 2015 Prøvde å gi en paracet, i tilfelle det er smerter. Ser ikke ut til å ha noen effekt. Anonymous poster hash: 6e137...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå