Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Ja de er menn og skikkelige brutale i kjeften. Jeg er så "heldig" at jeg denne sommeren har flyttet inn på kontoret med ene sjefen. De glemmer at jeg er der. Jeg hører mye mer enn jeg bør. Så jeg vet hvor duste de er! Men jeg er veldig glad i selve jobben og produktet jeg jobber med. Salg mot bedrifter. De ble fortalt om graviditeten og jeg skulle ta abort. Gikk til legen og brøyt sammen. Ville ikke ta abort likevel. Har ikke sagt noe på jobben nå. Men er jo hos legen stadig vekk pga diverse prøver som må tas pga spesielt svangerskap sist. De sier ikke noe. Og jeg sier ikke noe... Føler meg litt dumt oppi det hele. Vil ikke ha noe dritt slengt i tryne! Jobber med kun menn. På et tidspunkt må jeg jo si noe.. Og må søke om permisjon. Jobber for utenlandsk foretak og her i landet har vi ikke barsel permisjon. Må søke om å jobbe hjemme fra etter de 2 måneder fri som jeg har krav på. Føler de alt ser på meg som en sust siden jeg har barn. Er ikke med å drikker. Har takket nei til alle fremstøt fra samtlige kåte tullinger jeg jobber med. Men jeg digger jobben og er dyktig faktisk! What to do... Anonymous poster hash: 2caf1...f36
Sint naken biltyv Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Jeg skjønte ikke. Du føler deg dum fordi du sa til de at du skal ta abort men ikke gjorde det? Eller?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Riktig. Eneste dama. Eneste med barn. Eneste som ikke er med på den sosiale fylla. Eneste som som har bagasje liksom.. Og nå skal den beste de har ha mer bagasje.. Synes jeg hører all dritten allerede! De har ikke filter.. Anonymous poster hash: 2caf1...f36
Krumelur Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Synes det var litt rart at du fortalte at du skulle ta abort i utgangspunktet da, men det er nå meg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Syns ikke det virker som noen særlig god arbeidsplass. Er den godt betalt eller noe? Skal du føle deg dum fordi du ikke tar abort? Fordi de snakker dritt? Da bryter de jo norsk lov.... Æsj, jeg tror ikke jeg ville trivdes. Anonymous poster hash: b6831...c8e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Jeg fant ut av graviditeten på en søndag og gikk på jobb, ba om fri for abort og dro rett til legen. Det var ikke litt gjennom tenkt å si abort da. Det er ikke norsk foretak, derfor gjelder ikke norske lover. Det er godt betalt og jeg jobber selvstendig uten team. Jeg tjener best slik så har endel fordeler. Digger produktet jeg selger også. Jeg tar lang fart i kolleger. De liker meg godt, og jeg er kun der for å jobbe. Anonymous poster hash: 2caf1...f36
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Jeg fant ut av graviditeten på en søndag og gikk på jobb, ba om fri for abort og dro rett til legen. Det var ikke litt gjennom tenkt å si abort da. Det er ikke norsk foretak, derfor gjelder ikke norske lover. Det er godt betalt og jeg jobber selvstendig uten team. Jeg tjener best slik så har endel fordeler. Digger produktet jeg selger også. Jeg tar lang fart i kolleger. De liker meg godt, og jeg er kun der for å jobbe. Anonymous poster hash: 2caf1...f36 Så lenge du jobber i Norge gjelder norske regler. Anonymous poster hash: 96d80...125
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Siden du skriver "her i landet har vi ikke barselpermisjon, kun 2mnd fri", så regner med at du jobber i utlandet? Er det veldig forskjellig kulturelt? Men skjønner ikke helt hva du vil med innlegget? Du tillegger de meninger de stengt tatt ikke har ytret enda. Så du vet ikke om du får noe dritt. Lurer du på hva du skal si? Hvordan legge det frem Jeg jobber også forresten bare med menn ( her i Norge da), og jeg takker høyere makter for det. Bedre kunne jeg ikke hatt det, og for meg hadde bare kvinner vært krevende. Så det et ingen automatikk i at kun menn er negativt altså. Anonymous poster hash: 804ea...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå