Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Fødte mitt fjerde barn for 7 uker siden, har vært utrent, men ikke tykk frem til 2 åringen ble født, har fra hun ble født gått en del turer på småtopper/fjell og litt andre turer (minst en gang i uka), ofte med bæreseler. I tillegg til vanlige trilleturer på grusveier nesten hver dag (ca 3-6 km). Før jeg ble gravid trente jeg (fullførte aldri) med trenings video - 30 days. . (Husker ikke helt hva den het), i tillegg til rockering. Ble sterkere i kroppen, men ikke trent nok til at det vistes på meg. Nå har jeg lyst til å ta opp igjen trening, å pga avstand blir det ikke på treningssenter. Men det kjennes ut som magemusklene er litt delt, så er litt usikker på hva jeg bør gjøre og ikke gjøre. Ut i fra det jeg tidligere har gjort, hva bør jeg gjøre nå? Målet er å stramme opp mage, rumpe og lår, og bli generelt sterkere i kroppen. Anonymous poster hash: 7a042...0ca
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Det kan ta et år før musklene trekker seg helt sammen sa min lege sist. Det var tvillinger da. Var trent da. Denne gangen forbereder jeg meg gjennom svangerskapet. Gjorde ikke det sist. Start med å trene kjerne muskulaturen og yoga. Anonymous poster hash: bc4b2...143
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Skal prøve på det. Anonymous poster hash: 7a042...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå