Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Har unngått å sminke meg i nesten alle år, fordi at jeg aaaldri har fått til foundation. Det legger seg som et "lag" utenpå, og i dagslys ser man bittesmå "prikker" med foundation, det ser nesten ut som flass, samtidig som man tydelig ser at det er sminken det er noe galt med. Har vært innom mac og hørt der, og de ga meg en foundation de mente skulle passe, men til ingen nytte. Så faktisk verre ut. har ganske store synlige porer og rødlig hud flere steder. føler meg stygg uten foundation, men kan ikke akkurat gå rundt å se ut som ei jente på 12 som prøver sminke for første gang heller! noen som vet hva som er galt med huden min? eller med sminken? Anonymous poster hash: d7d43...014
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Har du prøvd peeling/skrubb i blant? Samt en god underlagskrem (jeg bruker hydra floral fra Decléor, elsker den!), eventuelt primer? La kremen få 10-15 min til å trekke inn før du påfører foundation, helst med svamp. Ellers har du jo bb-krem som ikke er så tykk som foundation og lettere å få jevnt. Anonymous poster hash: f7b2f...e0d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Mitt gulltips er YouTube! Der finner du videoer om alt fra hudpleie og sminkeverden. Anonymous poster hash: 6d674...0be
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Jeg blir også sånn av en del foundations. Må ofte bruke fuktighetskrem under. Men Loreals bb cream er en av de som fungerer for meg. Påfører med svamp. :-) Også Max Factor har gode produkter. Pris har ikke sammenheng med om det passer meg eller ikke har jeg funnet ut. Anonymous poster hash: ea336...44d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Jeg blir også sånn av en del foundations. Må ofte bruke fuktighetskrem under. Men Loreals bb cream er en av de som fungerer for meg. Påfører med svamp. :-) Også Max Factor har gode produkter. Pris har ikke sammenheng med om det passer meg eller ikke har jeg funnet ut. Anonymous poster hash: ea336...44d Helt enig! Pris har ikke noe å si. Ikke merke heller. Når jeg gikk på hudpleieskolen ble vi hjernevaska. Da var det BARE Bio Elements og Glo Minerals som dugde. Når jeg sluttet så begynte jeg å prøve andre merker. Nå gjelder hudpleie fra Estee Lauder(The bomb for huden min!), sminke fra 1000 forskjellige merker(alt unntatt Glo..får helt noia av den elendige sminken). Derfor anbefalte jeg YouTube. Der lærer man hvordan man gjør ting, man får anbefallinger og blir frarådet. Anonymous poster hash: 6d674...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå